Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua? Kun menin yhteen mieheni kans, sovittiin/haluttiin molemmat

Vierailija
16.12.2012 |

ainakin kolme lasta. Nyt on esikoinen jo yli 3vuotta, olen odotellut, vihjaillut ja kysellyt ja vähän kinunnutkin sitä seuraavaa...no eilen mies pudotti pommin:enempää ei tule siis hän ei haluakaan!kuulemma on niin rankkaa ollut esikon kans, olin että mitä helvettiä, ihan peruslapsi ja minä sitäpaitsi oon sen hoitanu aina lähes yksinään.Nyt on jotenki lyöty olo, en yhtään tiiä mitä tekis.mä todellakin haluan lisää lapsia!!!

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että naiset vaativat oikeutta abortoida lapsi sillä perusteella, että heillä tulee olla oikeus päättää omasta ruumistaan ja siitä hankkivatko lapsia. Avauspostaajan mielestä miehellään ei kuitenkaan saisi olla oikeutta päättää lastensa määrästä, vaan siittää pitäisi niin pitkään kunnes puolison lapsihalut on tyydytetty. Kaveri puhelimessa komppaa vielä hankkimaan lapsia "vahingossa". Olette te kyllä erinomaisia...

Vierailija
42/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä rakkaus tarkoittaa?

tottakai ap tietää! Sehän on se sopimus paperilla! :D Rakkauskaan ei vaan voi loppua, kun se on kirjallisesti sovittu!

meillä siis EI OLE mitään kirjallisia sopimuksia,mutta kyllä yks olennainen syy sille että valitsin just mieheni aikoinaan oli se että molemmat halus useemman lapsen. Enkä muuten tiedä siitä rakkaudestani just nyt.Tuntuu etten enää luota enkä kunnioita tota miestä kun teki noin paskamaisen tempun mulle - ei vaan se lasten haluamattomuus vaan se ettei oo kertonu vaan johtanu mua harhaan jo pari vuotta ja antanu mun haaveilla siitä vauvasta!!SEKÖ on rakkautta sitten??AP

herranjestas! Miten ihmiset ei puhu asioista ja haluista? Ei tullut mieleesi ensimmäisen vauva-ajan mentyä kysellä mitäpä mieltä nyt olet josko joskus tulisi se toinenkin? Koska niin oli sovittu kun mentiin yksiin?!

haluan lisää lapsia!oon puhunu seuraavasta siitä asti ku esikoinen syntyi.ostettiin isompi kämppäkin,mun käsityksen mukaan siks jotta lapsille ois enempi tilaa.eli MINÄ OLEN PUHUNUT KYLLÄ,mies ei ole kertonut,että on muuttanut mielensä.SIKSI olen niin vihainen ja niin pettyny!MITEN ette muka voi tajuta,vaan puolustelette vaan miestä??AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että naiset vaativat oikeutta abortoida lapsi sillä perusteella, että heillä tulee olla oikeus päättää omasta ruumistaan ja siitä hankkivatko lapsia. Avauspostaajan mielestä miehellään ei kuitenkaan saisi olla oikeutta päättää lastensa määrästä, vaan siittää pitäisi niin pitkään kunnes puolison lapsihalut on tyydytetty. Kaveri puhelimessa komppaa vielä hankkimaan lapsia "vahingossa". Olette te kyllä erinomaisia...

eikö ois ollu reilua kertoa?jo sillon 2v(!!!) sitten?HÄH?

Suoraan sanottuna oisin eronnu sillon. sen kerroin miehellekin.nyt se on vaikeempaa jo kaikista käytännön syistäkin.

ja miljoonannen kerran:minä EN ole hankkimassa lasta "vahingossa".AP

Vierailija
44/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen tiedän, että 3-vuotiaan lapsen yh löytää uuden miehen huomattavasti helpommin kuin 1-v vauvan yh.

Tsemppiä ap!Olen varma, että löydät sopivamman miehen itsellesi.

Vierailija
45/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on muutanut mielensä eikä ole kertonut? Olisit voinut senkin ajan käyttää keskustelemalla SEN MIEHEN KANSSA!

En tajua tätä, että aikuiset ihmiset eivät puhu keskenään vaan istuvat jossain palstalla valittamassa kun mies ei ota kontaktia eikä kerro mitään.

Vierailija
46/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin että sanon miehelle etten enää pillereitä syö, ehkäisköön sit itte ja saa nähä kaunako jaksaa kortsujen kans räplätä. eihän tuo ois ees ilkeää?AP

Meillä minä en syö pillereitä, koska haluisin toisen lapsen, joten miehellä ei ole vaihtoehtoa, joko räplätään kumin kanssa tai sitten tulee toinen lapsi. Noh, kumin kanssa ollaan räplätty kohta 2v...

Vierailija
47/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin minä,äiti,nainen,ne lapset kannan, synnytän ja hoidan. oikeesti en voi käsittää mikä muka miehen mielestä tossa lapsessa häntä on niin rasittanut..ei osannut perustella oikeen muuten kuin sitovuus, mut sitooko ne 2 tai 3 nyt sen enempää?lisäks mun mielestä mies ei voi ikinä täysin ymmärtää naisen lapsen kaipuuta.suuttuneena sille itkin että haluuko se sitten erota,sanoi ei tietenkään.mun ystävä jolle yöllä soitin ja itkin käski vaan jättää pillerit pois..vahinkoja sattuu..moni kuulemma toimii niin mutta en minä haluu niin tehdä. Mutta ajattelin että sanon miehelle etten enää pillereitä syö, ehkäisköön sit itte ja saa nähä kaunako jaksaa kortsujen kans räplätä. eihän tuo ois ees ilkeää?AP

ominut lapsen itsellesi, eikä isällä ole päässyt syntymään tarpeeksi kiinteää suhdetta lapseen sieltä varhaislapsuudesta saakka. Kuinka kauan mies oli lapsen kanssa kotona? Ai, ei yhtään. Kuinka usein mies on muuten ollut yksin lapsesta vastuussa kun sinä olet poissa vähintään vuorokauden? Ai, pari kertaa ja lapsi on 3? Itseäsi voit syyttää. Miehen silmissä lapsi on sun projektisi. Kuinka usein teillä on keskimäärin ollut viikossa seksiä lapsen syntymän jälkeen?

hoitanut oon,kun on tuntunu olevan miehelle niin vastenmielistä,vaikeaa,työlästä. eikä oo kauhean kiinnostunu ollu lapsestaan ikinä, siksikin haluisin lapsen ittensä takia sisaruksen. mies vietti isyysloman ja oon ollu jopa kaksiki vuorokautta (!!)pois lapsen luona ja lapsi isällä. seksiä meillä 1-2 krt/vko, vauvavuonnavähemmän, ehkä tuo 1-2krt/2 vkoa. Ehdotin kompromissiksi tuota kahta lasta, etten sit enempää tule vinkumaan. ei auttanu.

AP

tämä selittääkin kaiken. Kuten sanoin, lapsi on sinun projektisi. Et ole koskaan antanut isän tutustua lapseensa.

Vierailija
48/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kuitenkin minä,äiti,nainen,ne lapset kannan, synnytän ja hoidan. oikeesti en voi käsittää mikä muka miehen mielestä tossa lapsessa häntä on niin rasittanut..ei osannut perustella oikeen muuten kuin sitovuus, mut sitooko ne 2 tai 3 nyt sen enempää?lisäks mun mielestä mies ei voi ikinä täysin ymmärtää naisen lapsen kaipuuta.suuttuneena sille itkin että haluuko se sitten erota,sanoi ei tietenkään.mun ystävä jolle yöllä soitin ja itkin käski vaan jättää pillerit pois..vahinkoja sattuu..moni kuulemma toimii niin mutta en minä haluu niin tehdä. Mutta ajattelin että sanon miehelle etten enää pillereitä syö, ehkäisköön sit itte ja saa nähä kaunako jaksaa kortsujen kans räplätä. eihän tuo ois ees ilkeää?AP

ominut lapsen itsellesi, eikä isällä ole päässyt syntymään tarpeeksi kiinteää suhdetta lapseen sieltä varhaislapsuudesta saakka. Kuinka kauan mies oli lapsen kanssa kotona? Ai, ei yhtään. Kuinka usein mies on muuten ollut yksin lapsesta vastuussa kun sinä olet poissa vähintään vuorokauden? Ai, pari kertaa ja lapsi on 3? Itseäsi voit syyttää. Miehen silmissä lapsi on sun projektisi. Kuinka usein teillä on keskimäärin ollut viikossa seksiä lapsen syntymän jälkeen?

hoitanut oon,kun on tuntunu olevan miehelle niin vastenmielistä,vaikeaa,työlästä. eikä oo kauhean kiinnostunu ollu lapsestaan ikinä, siksikin haluisin lapsen ittensä takia sisaruksen. mies vietti isyysloman ja oon ollu jopa kaksiki vuorokautta (!!)pois lapsen luona ja lapsi isällä. seksiä meillä 1-2 krt/vko, vauvavuonnavähemmän, ehkä tuo 1-2krt/2 vkoa. Ehdotin kompromissiksi tuota kahta lasta, etten sit enempää tule vinkumaan. ei auttanu. AP

tämä selittääkin kaiken. Kuten sanoin, lapsi on sinun projektisi. Et ole koskaan antanut isän tutustua lapseensa.

selvä. kiitti vitusti sympatioista.AP

Vierailija
49/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritätte vielä toista lasta. Jättätte kolmannen tekemättä, mistä oli alunperin puhetta:) ymmärrän miestäsi, mutta ymmärrän hyvin myös sinua.

Vierailija
50/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on muutanut mielensä eikä ole kertonut? Olisit voinut senkin ajan käyttää keskustelemalla SEN MIEHEN KANSSA! En tajua tätä, että aikuiset ihmiset eivät puhu keskenään vaan istuvat jossain palstalla valittamassa kun mies ei ota kontaktia eikä kerro mitään.

On ahdistunut,stressaantunut,vetäytynyt omiin oloihinsa eikä halua nyt puhua sen eilisen "keskustelun"=yhteenoton jälkeen.

Ja onko yllätys, sen jälkeen kun kerroin ettei se sama mies oo kahteen vuoteen kertonu,ettei haluukaan lisää lapsia?

onko kamalaa,että nainen haluaa avautua anonyymina palstalla ja kysyä muiden naisten mielipiteitä, kokemuksia, ihan mitä vaan.sitä kun aina välillä unohtaa, että täällä näköjään tykätään enimmäkseen vaan haukkua ja lytätä muut naiset ja äidit >:(( AP

Vierailija
51/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritätte vielä toista lasta. Jättätte kolmannen tekemättä, mistä oli alunperin puhetta:) ymmärrän miestäsi, mutta ymmärrän hyvin myös sinua.

vaikka tietää miten itse ainoona lapsena haluan lapselleni sisarusta,edes yhtä. Silti mies ei missään nimessä halua erota. Mä taas en oo enää yhtään varma, ettenkö haluis. AP

Vierailija
52/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ota ero ja uus mies ja sen kanssa joku vitun uusperhe paskakuvio jossa eka lapsi kärsii kuten muutkin kyllä.

uuden miehen, joka haluu niitä lapsia.

Vierailija
53/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenmuuttoa paperille ja molemmat sen allekirjoittivat. Vähän kuin avioehtosopimus, jossa rakastuneina sovitaan, mitä erossa tapahtuu :-) eli jos mieli muuttuu liiton aikana, voi toinen vedota siihen, mitä on tullut luvattua.

miten hulluja tää maailma täynnä!!! Ettei elämässä ole lupaa muuttaa mieltään ja otetaan ero jos toinen ei halua lisää lapsia...voi vittu että olette itsekkäitä ja lapsellisia ihmisiä.Olisi mukava tietää että minkä ikäinen tämäkin kirjoittaja on?

että lupaus pidetään. Tuolloin on paljon vankempi pohja keskustella esim. lapsimäärästä, kun voi näyttää, että edes yhtenä hetkenä aikaisemmin molemmat ovat olleet sitä mieltä, että 3 lasta on hyvä määrä. Silloin toinen ei voi väittää, ettei ole koskaan sanonut siihen viittaavaakaan.

Olimme molemmat 32v ikäsiä tehdessämme sekä avioehtosopimuksen että epävirallisen "avioliittosuunnitelman". Siihen muuten kirjattiin sekin, että emme osta kesämökkiä :-). Ei ole ostettu.

Vierailija
54/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenmuuttoa paperille ja molemmat sen allekirjoittivat. Vähän kuin avioehtosopimus, jossa rakastuneina sovitaan, mitä erossa tapahtuu :-) eli jos mieli muuttuu liiton aikana, voi toinen vedota siihen, mitä on tullut luvattua.

Eli jos mies lihoo esim. 20 kg, niin voi selittelyittä ottaa eron tai vaatia häntä laihduttamaan sopimuksen perusteella. Sama pätee tietty minuun.

on myös seksistä sopimus? Jos ei mieli tee sopimuksen mukaisesti niin ero vaan. Jos miehellä ei seiso sopimuksen mukaisesti niin ero vaan. Jos sinulla rinnat laskee tai tavara löystyy niin ero vaan Jos sairastuu niin ero vaan. jne.... Mahtaa olla hyvä elämä?

joten on ihan järkevää laatia yhdessä sopimus, johon kirjataan tärkeät asiat hetkenä X. Siihen sopimukseen voidaan palata, kun on vaikeaa tms. eli voidaan yhdessä miettiä, mitä me aikanaan sovimme ja miksi se oli meille tärkeää ja mikä muuttui, kun toinen ei enää olekaan sopimuksen takana.

Kun tärkeät asiat on kirjattu paperille, tulee niistä paljon konkreettisempia kuin jostain epämääräisestä "monta lasta olis kiva", jota oikeasti vain toinen tahtoo. Kun asia sovitaan kirjallisesti, joutuu paljon tarkemmin miettimään, onko oikeasti tätä mieltä eli vaikka toinen tahtoo suurperheen, niin tahdonko myös minä sitä vai olenko samaa mieltä vain miellyttääkseni.

Sopimuksia voidaan ajan myötä muuttaa, mutta jos siihen kirjataan vaikka se, että "10 vuoden kuluttua vietetään hääpäivä Pariisissa" niin molemmat tietävät, mitä kohti ollaan menossa.

Vierailija
55/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun kannattaisi miettiä asiaa ensin pari päivää ja sen jälkeen istua alas miehesi kanssa ja keskustella asiasta juurta jaksain. Vaikka lapsenne olisikin ihan peruslapsi, niin miehellesi vanhemmuus on saattanut olla todella rankka paikka. Sitähän ei vielä tiedä, mihin ratkaisuun te myöhemmin päädytte, mutta tärkeintä olisi, että te tuette toisianne!

Vierailija
56/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taipukoon, perkele. On kertonut ap:lle haluavansa monta lasta ja luvannut. Ykskaks kääntänyt kelkkansa, eikä ole kertonut ap:lle tilanteesta, kun vasta myöhemmin.

vaikka tietää miten itse ainoona lapsena haluan lapselleni sisarusta,edes yhtä. Silti mies ei missään nimessä halua erota. Mä taas en oo enää yhtään varma, ettenkö haluis. AP

Vierailija
57/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erotuksella, että me jo aloitimme kakkosen tekemisen pari kk sitten. nyt sitten yksi riita kototöistä ja mies sanoi ettei suostu toista tekemään. aika pettynyt ja vihainen olen.

en tiedä, mikä tähän olisi ratkaisu. tiedän olevani loppuelämäni katkera jos lapsiluku jää tähän yhteen.

Vierailija
58/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa tuollaisen pauhaajan kanssa haluaisi tehdä lisää lapsia.

Vierailija
59/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit vaan kumpi on tärkeämpi, mies vai ne tulevat lapset?

Jos mies, niin jäät ja hyväksyt asian.

Jos lapset, niin eroa ja ota sellainen mies joka niitä lapsia haluaa tehdä (ja hoitaa)..

Kun aina ei voi saada kaikkea...

Vierailija
60/75 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit vaan kumpi on tärkeämpi, mies vai ne tulevat lapset?

Jos mies, niin jäät ja hyväksyt asian.

Jos lapset, niin eroa ja ota sellainen mies joka niitä lapsia haluaa tehdä (ja hoitaa)..

Kun aina ei voi saada kaikkea...

Siis tarkoitat varmaan mies _ja nykyinen lapsi_ vai tulevat lapset. Se syntynyt lapsi ei ole mikään lelu, vaan ihminen jolta viedään ehjä perhe erossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä