Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvää joulua meille vaan. Nyt se on varmaa että mieheni narkkaa :(

Vierailija
16.12.2012 |

"Kadoksissakin" tuo nyt on ja ei ole vaikeaa arvata mitä on tekemässä.

Mulle tulee todella kiireinen viikko kun joudun yksinäni hoitamaan kaikki joulujärjestelyt, kodin ja lasten hoidon.

VAikeaa keskittyä mihinkään kun on niin surullinen ja huolestunut olo miehen vuoksi.

Eipä hän taida koskaan tulla myöntämään huumeiden käyttöään. Taitaa tämä perhe siis hajota tähän :(

Ajatukset ihan sekaisin ja vieläkin yritän itselleni epätoivoisesti selitellä miehen käytöstä ym. En haluaisi uskoa tätä todeksi...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tosin on ollut poissa jo pitkään.

Vierailija
2/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä selittele itsellesi yhtään mitään.

Toi miehen tie on ihan goodbye. Nyt hoida asiat kuntoon, oma elämä kuntoon. Sun pitää keskittyä lapsiin ja suhun. Narkkimies joutuu ihan itse hoitamaan elämänsä kuntoon sikäli mikäli sitä haluaa.

Subuako se vetää vai spiidiä? Mietin vaan lähinnä sen kannalta, mikä on ennuste...

Mut oli mitä oli, ota nyt ohjat käsiisi ja joulu omillasi. Toivottavasti miehes tajuaa joskus hoitaa ittensä kuntoon, edes lasten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut kertomaan ja kieltää käyttävämsä. Olen epäillyt jo pidemmän aikaa. Välillä unohtanut epäilyni ja uskonut mieheni selittelyt aina lopulta.

Huonompaan suuntaan ollaan vaan menty koko ajan, eikä tässä tosin taida selittelyt auttaa enää ja mies on itse antanut syitä epäillä lisää puhumalla ohi suunsa vaikka kovasti yrittää salailla minulta kaikkea.

Haluaisin niin kovasti auttaa häntä, mutta minkäs sille voin ettei hän halua häntä autettavan... Loppujen lopuksi hän on se ainoa joka voi itseään auttaa, mutta hän ei halua lopettaa. Jos haluaisi niin kai hän olisi jo lopettanut? Kai hän olisi pyytänyt joltakin apua? kai hän olisi jollekin kertonut?

Ap

Vierailija
4/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut kertomaan ja kieltää käyttävämsä. Olen epäillyt jo pidemmän aikaa. Välillä unohtanut epäilyni ja uskonut mieheni selittelyt aina lopulta.

Huonompaan suuntaan ollaan vaan menty koko ajan, eikä tässä tosin taida selittelyt auttaa enää ja mies on itse antanut syitä epäillä lisää puhumalla ohi suunsa vaikka kovasti yrittää salailla minulta kaikkea.

Haluaisin niin kovasti auttaa häntä, mutta minkäs sille voin ettei hän halua häntä autettavan... Loppujen lopuksi hän on se ainoa joka voi itseään auttaa, mutta hän ei halua lopettaa. Jos haluaisi niin kai hän olisi jo lopettanut? Kai hän olisi pyytänyt joltakin apua? kai hän olisi jollekin kertonut?

Ap

Jos haluaisi, kertoisi narkkauksesta kyllä sulle. Järjestä nyt vain oma ja lastesi elämä kuntoon.

Terveisin, saman kokenut

Vierailija
6/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN saa öisin nukutuksi. Nyt olen kylläkin murehtinut siksi että mieheni katosi tällä kertaa niin oudolla tavalla, eikä hän ole saanut omia tehtäviäkään tehtyä.

Niin kai kuitenkin lopulta käy kaikille jotka vajoavat alemmas ja alemmas... Eivät saa enää mitään järkevää aikaiseksi. On "parempaa" tekemistä, vaikkeivät tekemisistään nauttisikaan oikeasti.

Mieheni ei ehkä selviä tuosta enää. Miten minä selviän tästä? Varmaan samalla tavalla kuin aikaisemmin. Hukutan itseni kotitöihin ja keksimällä keksin itselleni ja lapsille kaikenlaista....

Muutama vuosi sitten tapasin vanhan ystäväni joka oli meinannut kuolla huumeiden vuoksi jo useamman kerran. Minä ja mieheni koitettiin tuolloin puhua hänelle järkeä. Mieheni vetosi hänen lähimmäisiinsä ja ystävä sanoi ettei sillä ole väliä jos hän kuolee.

Nyt mieheni käyttää itse, eikä välitä lähimmäisistään. Ystävä kuoli 2 päivää sen jälkeen kun keskusteli mieheni kanssa. Se oli viimeinen kerta kun ystäväni näin. Nyt pelkään että sama edessä. Voiko tuo olla edes se sama mies joka ystävälleni puhui?

Ei hän ole. EI voi olla...

Ap

Vierailija
7/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin perinteiseltä narkkimeiningiltä tuo kuulostaa. Mies on varmaan jäänyt tien päälle, jos kavereilla on ollut myydä mitä nauttia. Heräilee nyt varmaan jonkun luukun sohvalta, jos on edes nukkunut - riippuu mitä käyttää ja millä kombinaatiolla.

Kauanko mies on ollut nyt radalla ja mitä tarkoitat oudolla tavalla katoamisella? Ymmärrän huolesi ja tuskasi ap. Tuota miehen toimintaa kannattaa ajatella pettämisenä tms. Ihan vain miehestä itsestään kiinni loppuuko tuo hautaan vai elämänmuutokseen.

Miten mies kustantaa käyttönsä? Tai millä sinä olet kustantanut elämisenne ap? Sinun kannattaisi nyt alkaa suunnittelemaan elämääsi ilman miestäsi.

Vierailija
8/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätavallista tässä on se että hänen puhelimensa on ollut myös kiinni samaisen ajan, eikä hän ole ollut yhteydessä kenenkään lähimmäisensä kanssa.

Hänellä oli myös töitä, jotka jätti tekemättä, eikä ollut yhteydessä "työnantajiin".

Meillä ei myöskään ollut mitään riitaa tuolloin kun katosi.

Miehen tapoihin on kuulunut vähintään järjestää jotain minkä varjolla olla poissa. Näin ei nyt käynyt.

Rahallisesti olimme tiukilla niin kauan kuin mies hoiti rahaasioita. Sitä rahaa vaan katosi aina kummasti johonkin ja kuulin hänen lainanneen suuria summia rahaa. Mies kiisti lainanneensa. Ainoastaan on kuulemma lainannut meitä varten, mutta minä en ole huomannut et sen näkyvän elämässämme millään tavalla.

Ap

Hyvin perinteiseltä narkkimeiningiltä tuo kuulostaa. Mies on varmaan jäänyt tien päälle, jos kavereilla on ollut myydä mitä nauttia. Heräilee nyt varmaan jonkun luukun sohvalta, jos on edes nukkunut - riippuu mitä käyttää ja millä kombinaatiolla.

Kauanko mies on ollut nyt radalla ja mitä tarkoitat oudolla tavalla katoamisella? Ymmärrän huolesi ja tuskasi ap. Tuota miehen toimintaa kannattaa ajatella pettämisenä tms. Ihan vain miehestä itsestään kiinni loppuuko tuo hautaan vai elämänmuutokseen.

Miten mies kustantaa käyttönsä? Tai millä sinä olet kustantanut elämisenne ap? Sinun kannattaisi nyt alkaa suunnittelemaan elämääsi ilman miestäsi.

Vierailija
9/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, mistä käytännössä olet päätellyt/saanut tietää miehesi käyttävän huumeita?

Se saman kokenut

Vierailija
10/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteesta saati perhe-elämästä ei tuu yhtään mitään jos mies narkkaa. voit tämän sanoa miehelle ja ilmoittaa erosta, sitten voit ehdottaa katkoa ja antaa vaikka oman kuntanne päihdepolin numeron käteen. sitten muutatte, tai mies muuttaa pois. ei tuossa muuta voi.

Vierailija
11/14 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päästä narkkaria lastesi luokse, niin ei vaan tehdä!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olen täysin samassa tilanteessa! me pidetään lasten kanssa kunnon joulu. pitäkää tekin. tiedän täysin miltä susta tuntuu!

Vierailija
13/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole ollut yhteydessä keneenkään, ei käynyt töissä, puhelin pois päältä.

Kyllä mä olisin tehnyt aikoja sitten katoamisilmoituksen, oli sitten huumeiden käyttäjä tai ei!

Vierailija
14/14 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

narkkari on kadoksissa niin kauan kunnes rahat tai huumeet loppuu. tuo on ihan tavallinen käyttäytymistyyli tuon alan ihmisilpä. itse en ole jurikaan kuullut omasta miehestän kahteen päivään. olen raivona.