Meillä juodaan känniin asti, vaikka lapsia kotona.
Kivittäkää, potkikaa, tehkää ls-ilmoja, ihan mitä vaan.
Kommentit (6)
ollaan aikuisina muisteltu, että kuinka inhottavaa vanhemman humala oli lapselle. Aikuisena en mene minnekään, missä tilanne pääsisi toistumaan eli suhteeni alkoon ei ole normaali.
Meillä ei oltu alkkiksia.
Mikäs siinä? itse en sitä ahdistusta lapsilleni halua tuottaa, eikä onneks tarviikaan, kun en kännäämisestä välitä.
ollaan aikuisina muisteltu, että kuinka inhottavaa vanhemman humala oli lapselle. Aikuisena en mene minnekään, missä tilanne pääsisi toistumaan eli suhteeni alkoon ei ole normaali. Meillä ei oltu alkkiksia.
vaikka isäni sitä runsaasti käyttikin? Enemmänkin mua on ärsyttänyt mieheni alkoholinkäyttö joskus. Oma suhtautumiseni alkoholiin on aika mutkaton. Rakastan viiniä, mutta vältän humalatilaa.
Toki aina yksi selvinpäin eikä me missään konttauskunnossa olla. Rauhallisesti istuskellaan ehtoota.
Isäni on alkoholisti ja niin kauaksi kuin muistan, hän joi kotona kännejä (tai katosi viikoksi ryyppyreissulle). Varmaan yllättää av:n mutta mitään traumoja ei ole jäänyt. Hän ei riehunut tms. Ei siis tehnyt mitään, mikä olisi meitä lapsia pelottanut.
ollaan aikuisina muisteltu, että kuinka inhottavaa vanhemman humala oli lapselle. Aikuisena en mene minnekään, missä tilanne pääsisi toistumaan eli suhteeni alkoon ei ole normaali. Meillä ei oltu alkkiksia.
vaikka isäni sitä runsaasti käyttikin? Enemmänkin mua on ärsyttänyt mieheni alkoholinkäyttö joskus. Oma suhtautumiseni alkoholiin on aika mutkaton. Rakastan viiniä, mutta vältän humalatilaa.
Vanhempien juominen on lapselle rankkaa, mutta ei käy tasan nallekarkit elämässä.Itse tiedän miltä vanhempien kännääminen tuntuu. En halua lasteni kokevan samaa. Siksi meillä ei juoda kuin korkeintaan yksi alkoannos eli esim. alsi viiniä ruuan kanssa tai yksi keskari lasten mentyä nukkumaan.