Säälittävyyden huippu: olen sinkkunainen ja pidän "vihkisormuksia" kotona yksin ollessa :(
Haluaisin niin kovasti elämänkumppanin, mutta sitä ei ole vielä tähän 35 ikävuoteen mennessä löytynyt. Olen välillä todella yksinäinen :( Erityisen säälittäväksi homman tekee se, että nytkin olen tässä kotosalla 2 sormusta vasemmassa nimettömässä: vanha yo-lahjaksi saatu timanttisormus ja halpa hoparinkula, jonka olen joskus ostanut johonkin muuhun koruun. Katselen kättäni tässä kotipuuhissa ja mietin, miten kiva olisi kun olisin oikeasti naimissa mukavan miehen kanssa.
Kommentit (24)
tavan vuoksi, ilman että ne enää merkitsevät mitään. Sullahan on vielä vaikka mikä mahdollista.
on kaksikin naimatonta kaveria, yli viisikymppisiä, jotka pitävät ihan julkisesti sormusta vasemmassa nimettömässä.
Ei se minua haittaa. Luultavasti tekisin niin itsekin, jos olisin sinkku ja haluaisin vaikka olla rauhassa kaikilta epätoivoisilta peräkammarin pojilta.
Itselläni on aivan ihana aviomies tuoll keittiössä perkaamassa lohta, mutta oikeasti aika moni naimisissa oleva ei ole naimisissa kivan miehen kanssa. Ja sinä olet vielä nuori! Itse löysin tuon aarteen yli nelikymppisenä! :)
Kaverini on yli viisikymppinen, ei koskaan seurustellut vakavasti ja pitää nimettömässä sormusta. Minusta se on kiva tapa. Hänellä oli todella voimakas äiti, joka vahti tyttären joka askelta. Siinä ei ehtinyt paljoa sulhasehdokkaita katsella. Äiti kai halusi itselleen hoitajan vanhoiksi vuosikseen. Nyt äiti on kuollut ja tytär yksin isossa maalaistalossaan.
Itse olen naimisissa, mutta jos en olisi, pitäisin varmaankin sormuksia, koska olen aina ollut joku ihmeen urpomagneetti, johon kaikki oudot hemmot iskevät silmänsä. Sormukset auttavat jonkin verran hätistämään innokkaimpia. Mm. kaupassa olen saanut perääni seuraajan useammin kuin kerran. Yritetään katsekontaktia ym. Eikä kyseessä ole tavalliset miehet vaan erikoiset peräkammarin pojat. Paras oli se, joka oli autoni rekisterinumeron perusteella onkinut tietoonsa nimeni ja puhelinnumeroni ja sitten laittoi viestin!