Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Moviestarplanetista!

Vierailija
15.12.2012 |

Nyt tuli ihan paha mieli, kun sinisilmäisenä päästin tyttäreni noin kuukausi sitten liittymään viattoman näköiseen moviestarplanettiin... :( koska tämmöistä kuulin tytön suusta( korjattu selvemmäksi ja lyhemmäksi kyllä ):

Moviestarplanet on epäreilu paikka, siellä syrjitään aloittelijoita ja vain VIPit voivat tulla kuuluisaksi. Moni myös olettaa, että kaikki VIPit ovat kivoja, vaikka monet niistäkin ovat huijareita. Chathuoneet ovat täynnä tyttöhahmoja, jotka kilpailevat poikien huomiosta vähentämällä pikselihahmojen vaatteita ja puhumalla likaisia. Sensurointi ei toimi ja kiertoilmauksia käytetään kaikesta. ' alax ' on yleisin lause. Ja virtuaaliseksi on vauhdissaan.

Sovittiin yhdessä tytön kanssa, että juttelee moviestarplanetissa vain muuton takia kauaksi jääneiden kavereiden kanssa niin kauan kunnes saadaan mese meidänkin koneella toimimaan ja sitten poistetaan tuo kirottu MSP tili.

Mitenkäs teidän lapset? Oletteko mitään kysyneet?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon täysin samaa mieltä ja olen siis tällä hetkellä 12v ja pelannut movea jo kauan

Vierailija
22/29 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta iha hirvee paikka mun tytöttöjen kamat ryövättiin siellä

Ne ryövättiin koska liian tyhmiä kertoakseen salasanansa/käyttäen salasanaa luokkaa abc123 ja luottaen virtuaali-ihmisiin. Olen itsekin ollut tyhmä internetlapsi, joten tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei pysty omia asiotaan kertomaan kun kyllä nenuoret vaan keksii korvaus sanoja joita ei sensuroida en antaisi lapseni koskeakkaan kyseiseen peliin

Vierailija
24/29 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota oon nyt seitsemän vuotta myöhässä mutta mspssä henkilökunnan hahmot ovat koodattuja BOTTEJA ne eivät ole oikeita ihmisiä! Tarkoitan esim piksistar jne... lisäksi ja tämä että hän sanoi pelaajalle vit*n hyvää syyslomaa niin hän oli feikki

Koska niin kuin aiemmin sanoin ns ”henkilökunnan” hahmot ovat koodattuja botteja ei ole temppu eikä mikään luoda samanlainen skini kun esim piksistarilla MSP on kaatunut kerran 10 vuodessa tämäkin tapahtui vuotena 2015 koska hakkeri kaatoi sen henkilökunnan boteille ei pysty antamaan nimmuja! Kiitos puheen vuorosta toivottavasti joku vielä lukee tän

Vierailija
25/29 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää pelaan movee, se on iha paras peli ikinä. Ei siel mitää vaarallist oo ku jos kiroilee tai sanoo jotai "epäsopivaa" nii se sensyroi sen. Että vanhemmat, ei ole mitään pelättävää:)

Vierailija
26/29 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut tätä peliä jo 2 vuotta ja en tunne mitään tällästä pelaan kavereitten kaa ei se haitaa

Vierailija
27/29 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs helvettiä?? 8v tyttö tulee haukkuu aikuista ihmistä ämmäks ja kiroileeki siin viel. kasvatus :saatanan epäonnistunut. :()

Vierailija
28/29 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ny, tää oli tässä. Mitä vitsiä, hohhoijaa joo tästä kiroilusta, itekki vaan oon täällä ja voisin kiroilla niin paljon kun haluanä! Van hemmat, lähtekää NYT pois

Vierailija
29/29 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyl vanhemmat tiedä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi