Cityshoppari-edut. Mitkä aiot ehdottomasti vielä käyttää ennen ensi vuotta?
Kommentit (8)
APUA! Multa on jäänyt käyttämättä tosi monta etua: olen tähän mennessä käyttänyt korttia vain leffoihin ja kahviloihin/ravintoloihin.
Vinkatkaa nyt hyvät mammat mitkä numerot (ja mitkä edut) kannattaa vielä vanhasta 2012 kortista parin viikon aikana käyttää!
Lähden tänään ostoksille!
Seppälä, Glitter, Jack&Jones ainakin.
Ongelmallista sinänsä on se, että tosi monet vaate-edut on voimassa vain Forumin liikkeissä.
Kertokaa, miten olette joululahjaostoksilla hyödyntäneet ja listatkaa suosikki/must-use it ennen vuodenvaihetta- etuja!
Jos on asiaa Helsingin keskustaan, niin käykääs ihmeessä vetäisemässä Grande Grillin pihvit huiviin. 1-4 hengellä pihviannos 20 e ja on muuten hyvää, siis minuun mielestäni. Itse olen käyttänyt mm. Subwayn tarjoukset, Seppälän, KappAhlin, Bebesin ja mitähän muuta...
Jos on asiaa Helsingin keskustaan, niin käykääs ihmeessä vetäisemässä Grande Grillin pihvit huiviin. 1-4 hengellä pihviannos 20 e ja on muuten hyvää, siis minuun mielestäni. Itse olen käyttänyt mm. Subwayn tarjoukset, Seppälän, KappAhlin, Bebesin ja mitähän muuta...
bonuksena oli muistaakseni lasillinen talon viiniä?
Ajattelin käyttää joulun välipäivinä vielä muutaman muun "2 pääruokaa yhden hinnalla" vielä käyttämättömän edun, jotka mielestäni parhaita etuja (Loiste keskustassa, Mantra Herttoniemessä tai Asia 1 Hietalahden rannassa).
Mitä etua olet käytt
änyt joululahjoihin?
Body Shop ja Occitane-edun joululahjoihin.
olisi vielä ainakin se seppälän 25 %:n (?) etu, jonka käytän sitten vaikka sukkahousuihin, jos en muuta keksi.
Lisäksi jos vain jaksan mennä keskustaan, voisin ehkä käyttää ne kampin veromodan ja onlyn alennukset.