Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cityshoppari-edut. Mitkä aiot ehdottomasti vielä käyttää ennen ensi vuotta?

Vierailija
15.12.2012 |

Mitä etua olet käyttänyt joululahjoihin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vielä ainakin se seppälän 25 %:n (?) etu, jonka käytän sitten vaikka sukkahousuihin, jos en muuta keksi.

Lisäksi jos vain jaksan mennä keskustaan, voisin ehkä käyttää ne kampin veromodan ja onlyn alennukset.

Vierailija
2/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Multa on jäänyt käyttämättä tosi monta etua: olen tähän mennessä käyttänyt korttia vain leffoihin ja kahviloihin/ravintoloihin.

Vinkatkaa nyt hyvät mammat mitkä numerot (ja mitkä edut) kannattaa vielä vanhasta 2012 kortista parin viikon aikana käyttää!

Lähden tänään ostoksille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälä, Glitter, Jack&Jones ainakin.

Ongelmallista sinänsä on se, että tosi monet vaate-edut on voimassa vain Forumin liikkeissä.

Vierailija
4/8 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, miten olette joululahjaostoksilla hyödyntäneet ja listatkaa suosikki/must-use it ennen vuodenvaihetta- etuja!

Vierailija
5/8 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa Helsingin keskustaan, niin käykääs ihmeessä vetäisemässä Grande Grillin pihvit huiviin. 1-4 hengellä pihviannos 20 e ja on muuten hyvää, siis minuun mielestäni. Itse olen käyttänyt mm. Subwayn tarjoukset, Seppälän, KappAhlin, Bebesin ja mitähän muuta...

Vierailija
6/8 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaa Helsingin keskustaan, niin käykääs ihmeessä vetäisemässä Grande Grillin pihvit huiviin. 1-4 hengellä pihviannos 20 e ja on muuten hyvää, siis minuun mielestäni. Itse olen käyttänyt mm. Subwayn tarjoukset, Seppälän, KappAhlin, Bebesin ja mitähän muuta...

bonuksena oli muistaakseni lasillinen talon viiniä?

Vierailija
7/8 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin käyttää joulun välipäivinä vielä muutaman muun "2 pääruokaa yhden hinnalla" vielä käyttämättömän edun, jotka mielestäni parhaita etuja (Loiste keskustassa, Mantra Herttoniemessä tai Asia 1 Hietalahden rannassa).

Vierailija
8/8 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etua olet käytt

änyt joululahjoihin?

Body Shop ja Occitane-edun joululahjoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän