Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva nainen

Vierailija
14.12.2012 |

Hei on pakko ollut kirjoittaa kun olisi yksi juttu johon tarvittaisiin kommentteja ja vastauksia. Eli olen huomannut että alkaa tekemään hirveästi mieli jos olen raskaana olevan naisen seurassa. Kummallinen juttu mutta näin on. Mistähän moinen johtuu. Alkaa tuntumaan siltä että haluaisi mennä heti asiaan, eli housuissa pakottaa ja paljon. Onko naisilla tietoa miksi tällainen reaktio tulee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei on pakko ollut kirjoittaa kun olisi yksi juttu johon tarvittaisiin kommentteja ja vastauksia. Eli olen huomannut että alkaa tekemään hirveästi mieli jos olen raskaana olevan naisen seurassa. Kummallinen juttu mutta näin on. Mistähän moinen johtuu. Alkaa tuntumaan siltä että haluaisi mennä heti asiaan, eli housuissa pakottaa ja paljon. Onko naisilla tietoa miksi tällainen reaktio tulee?

Mistäpäin olet ja ikäsi?

Vierailija
2/9 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan ollessa panettaa aivan sikana. t. kahden lapsen äitee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako raskaus siihen että nainen haluaa enemmän ja sähköttää sitä jollakin tavalla miehelle? ehkä tietämättäänkin? Olen nuoremman puoleinen mies ja ihan tavallinen. Jokin siinä vain on että heti alkaa housuissa pakottamaan tällaisessa tilanteessa. Olen kyllä muutenkin erittäin helposti virittäytyvä mutta tämä on aivan ihmeellinen juttu. Miten naiset asian kokevat eli mikä teidän mielestä tässä voisi olla? Oletteko huomanneet tällaista reaktiota ja miten sen on havainnut? En ole koskaan ollut raskaana olevan naisen kanssa "sillai" mutta olisi varmasti mahtava kokemus jos tilaisuus tulisi. Onko totta että raskaus vaikuttaa haluihin?

Vierailija
4/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako raskaus siihen että nainen haluaa enemmän ja sähköttää sitä jollakin tavalla miehelle? ehkä tietämättäänkin? Olen nuoremman puoleinen mies ja ihan tavallinen. Jokin siinä vain on että heti alkaa housuissa pakottamaan tällaisessa tilanteessa. Olen kyllä muutenkin erittäin helposti virittäytyvä mutta tämä on aivan ihmeellinen juttu. Miten naiset asian kokevat eli mikä teidän mielestä tässä voisi olla? Oletteko huomanneet tällaista reaktiota ja miten sen on havainnut? En ole koskaan ollut raskaana olevan naisen kanssa "sillai" mutta olisi varmasti mahtava kokemus jos tilaisuus tulisi. Onko totta että raskaus vaikuttaa haluihin?

Vaikuttaako siihen se, että silloin saa paljaana

Vierailija
5/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö täällä.

Raskaana oleva nainen on kaunis ja kiihottava.

M39 lpr

Vierailija
6/9 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivälin jälkeen teki koko ajan mieli

....

Vierailija
7/9 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä taustalla on varmaan halusi vittuilla lapsen isälle. Olisihan se varmaan tosi kutkuttavaa päästä panemaan todistettavasti toiselle miehelle antautunutta naarasta. Siinä kokee päihittävänsä tulevan isukin.

Vierailija
8/9 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänhän se olisi vittuilua, jos panisi paksuksi vaimon, jonka miehellä on huonoja siittiöitä, ts. lapsettomuus on miehen "syy". Isäksi kannattaa valita sitten ihonväriltään ym. ominaisuuksiltaan samanlainen kuin "isä".

Ja mitä raskaanaolevan panemiseen niin ainakin oman kokemukseni mukaan toista kertaa raskaana oleva jo kerran alatiesynnyttänyt nainen on TODELLA väljä alakerrasta raskauden puolivälin jälkeen. Vaikea saada mälliä irtoamaan.

Kyllä siinä taustalla on varmaan halusi vittuilla lapsen isälle. Olisihan se varmaan tosi kutkuttavaa päästä panemaan todistettavasti toiselle miehelle antautunutta naarasta. Siinä kokee päihittävänsä tulevan isukin.

Vierailija
9/9 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet ja ikäsi?

Mitä ajattelet asiasta ja olisitko halukas jotenkin enemmän asiaan syventymään?Olen T:reen lähistöltä ja olisin halukas kokeiluihin asian suhteen.Eli jos olet kiinnostunut niin voisimme jatkaa kyllä juttua.