Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi v*. Mies on luvannut lapsilleen joulutorttuja syötäväksi

Vierailija
14.12.2012 |

Sellaisia, joita minä olen tehnyt JOULUA varten, ja jotka ovat jo pakastimessa nimenomaan siksi, että säilyvät. Lapsi tuolla jo vonkuu "koska saadaan joulutorttuja" ja mies hymistelee.

Jos tulee mulle vinkumaan, sanon että saavat tehdä isän kanssa ihan itse niitä torttuja. Mä en ole niin leipuri-ihme, että jaksaisin tehdä lisää torttuja jouluksi sen takia, että mies lupailee tyhjiä. Ja ei, ei edes paria torttua, koska tein muutenkin niin pienen satsin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan tee joulutorttuja etukäteen? eihän? etenkään monta viikkoa ennen? Johan ne menee piloille pakastimessa

Vierailija
2/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettuja torttuja?!?

Meillä paistetaan sitä mukaa kun niitä syödäänkin, ne alkavat muuten maistua pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset voisi lapselle antaa joulutorttua pakastimesta.. Hohhoijaa.. mies ja lapset leipovat sitten tilalle uusia?

Vierailija
4/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*. Mies on luvannut lapsilleen joulutorttuja syötäväksi

Juotavaksi tai -viksi niitä olisi turha luvata.

Vierailija
5/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun taikina sulaa vartissa ja toinen vartti menee tekemiseen + paistamiseen, niin..."mä tuun puolen tunnin kuluttua"-torttumainos pitää paikkansa. Ja jos niitä torttuja oli alunperinkin pieni satsi, mitäpä tuo haittaa että ne syö pois?

Vierailija
6/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia, joita minä olen tehnyt JOULUA varten, ja jotka ovat jo pakastimessa nimenomaan siksi, että säilyvät. Lapsi tuolla jo vonkuu "koska saadaan joulutorttuja" ja mies hymistelee.

Jos tulee mulle vinkumaan, sanon että saavat tehdä isän kanssa ihan itse niitä torttuja. Mä en ole niin leipuri-ihme, että jaksaisin tehdä lisää torttuja jouluksi sen takia, että mies lupailee tyhjiä. Ja ei, ei edes paria torttua, koska tein muutenkin niin pienen satsin.

Jos oman perheen pienikin mieltttäminen on noin vaikeaa, miksi menit naimisiin? Saati sitten teit lapsia? Melkein kaksiviikkoa vielä aikaa, mutta et vaan jaksa et?

Sanoisin että pedofiilien ja pettäjien jälkeen olet seuraavaksi paskinta ihmissakkia mitä maailmassa on. Oikeasti, en käsitä miksei miehesi vaan ota eroa sinusta ja etsi ihmistä tilalle.

Vierailija
7/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta pakastetaikina ja valmis sose, ei se vaikeaa ole.

Vierailija
8/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku _oikeasti_ joulutortut valmiista taikinasta ja soseesta? Minä teen joka joulu itse taikinan ja myös sen soseen. En leivo pakkkaseen vaan teen _joka_ kerta taikinan, toki sosetta teen aina etukäteen enemmän.

Vierailija
9/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoillahan on sellainen tapa näin joulun alla, että tilataan sitä valmista torttutaikinaa pakastealtaat täyteen ja pidetään sitä sitten siellä sellaisena kivana jouluisena sisustuselementtiä. Tunnelmanluontia nääs. Sitten vuodenvaihteen jälkeen ne kaikki kipataan kaatopaikalle, koska ostettavaksi ne ei ole tarkoitettu, kaikki kun tekevät itse ne taikinat, tietty.

Tekeekö joku _oikeasti_ joulutortut valmiista taikinasta ja soseesta? Minä teen joka joulu itse taikinan ja myös sen soseen. En leivo pakkkaseen vaan teen _joka_ kerta taikinan, toki sosetta teen aina etukäteen enemmän.

Vierailija
10/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen edellisen kanssa täysin samaa mieltä, ei se joulumieli tule jos ei itse tee noita juttuja.

Vierailija
11/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jaksa taikinoita vääntää

Joulufiiliksen voi onneksi myös saada aikaan vetämättä sitä nutturaa liian tiukalle

Vierailija
12/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisikin olla se, että mies lupasi lapsilleEN torttuja, toisin sanoen muiden kakaroille en torttujani syötä. Mikäli olisi ihan sama kenen lapsia ovat, olisi avaus ollut muodossa "mies lupasi lapsille". Surullista.

Vierailija
13/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parhaat kirnuaa sen voin, mutta miehet voi ostaa pakastetaikinaa. Ei lapset tiedä, että isi fuskaa.

Vierailija
14/14 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan että jaksat leipoa? ja mainostat sitä täällä? ei voi olla totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi