G: Pidätkö Cheekistä? Ikäsi?
Kommentit (46)
Olen 44.
Pidän myös Kauko Röyhkän musiikista.
Tai siis pidän Cheekin musiikista, ja julkisuuskuvasta, mutta enhän minä häntä henkilökohtasesti tunne :D
Samalla tapaa yrittää olla jotain mitä ei ole.
En pidä sen musiikista, paitsi noista sen Vain Elämää-variaatioista.
Voisin pitää hänestä myös kaveripiirissäni ihmisenä, mutta en esim. tyttäreni poikaystävänä. (Siis julkisuuskuvan ja ohjelman perusteella)
N40
Tai siis pidän Cheekin musiikista, ja julkisuuskuvasta, mutta enhän minä häntä henkilökohtasesti tunne :D
en. voisko lipevämpää olla.naamaltaan kuin muovinukke. 34 vuotta olen.
Vastaa täysin miesmakuani julkisuuskuvan perusteella.
Ikää 32v.
Kokoomusnuoleskeluillaan on pilannut julkisuuskuvansa.
Mutta musiikki on mitäänsanomatonta huttua, tarkoitettu lapsille ja teineille. Kukaan oikea muusikko ei myöskään arvosta häntä. Ikä 48v
Cheek sattuu olemaan yksi tämän maan parhaiten menestyvistä artisteista jos katsotaan keikkakalenteria ja tienestejä.
Mutta musiikki on mitäänsanomatonta huttua, tarkoitettu lapsille ja teineille. Kukaan oikea muusikko ei myöskään arvosta häntä. Ikä 48v
Millä tavalla määritellään oikea muusikko?
Virallisesta määritelmästä en tiedä mitään. Mutta minulle muusikko tarkoittaa henkilöä, joka tekee musiikkia. Runoilijat ja puhetyön ammattilaiset edustavat jotain muuta. En pidä räppiä musiikkina. Olen erittäin ahdaskatseinen siinä mielessä.
Just kuuntelen Youtubesta yhtä Cheekin biisiä, enkä lämpene ollenkaan. Ärsyttää varsinkin nuo särön läpi ajetut lauluosuudet.
Olen 32.
Vain Elämää sarjan jälkeen olen kuunnellut heppua.
En panis olen lesbo :D
Olen 46. Sen musiikki ei merkkaa mulle mitään, eikä se ihmisenäkään ole mua viehättävä tyyppi. Ihan mitäänsanomaton.