Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sen orgasmin saa?

Vierailija
14.12.2012 |

Niin, enpä ole koskaan saanut. Suihkulla pääsen lähimmäksi mutta yhdynnässä ei toivoakaan, suuseksiä pitäisi jatkaa vaikka kuinka kauan varmaan ja itsekin kyllästyn odottelemaan. Onko kukaan saanut kun on vain jatkanut harjoittelua riittävän kauan? Emätinorgasmia tuskin voin saada kun se sisään-ulos ei tunnu kuin etäisesti miellyttävältä parhaimmillaan.

Olen siis naimisissa ja 29-vuotias.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neuvokaa niitä miehiä! Itse kerron tarkasti, vähän sivumpaan, lujempaa, hellästi, älä lopeta jne. Nyt on jo hyvin oppinut. :)

Vierailija
2/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri noita orgasmin saamisen ohjeita kaipailen kanssa.

Mulla ei ole ollut koskaan tapana edes itsetyydyttää, joten totuttelemista ja opettelemista on jo siinäkin (olen siis ehkä 5 kertaa ikinä vähän yrittänyt, mutta tuntenut oloni vaan epämukavaksi ja lopettanut tylsistyttäni). Ja ikää siis jo 33v :(

Ehkä vähän naurettavaa, mutta itseä kiinnostaisi käytännön puoli. Eli miten te muut tytöt ryhdytte itsetyydytykseen. Tyyliin, päätättekö että nyt on mies myöhään poissa, menen sänkyyn, otan housut pois, alan surruutella dildolla klitorista ja siitä se lähtee? Tai suihkussa, oletteko seisten vai makuulla jossakin klinkkerilattialla? Joo, tiedän tarvitsen varmaan jotakin seksuaaliterapiaa ongelmaani, mutta itsellä ne muutamatkin yritykset edes ryhtyä tyydyttämään itseäni kuivuu kokoon tähän ihme pohdintaan.. Jotenkin koko homma on käytännössä vaan niin vaikeaa tai kummallista toteuttaa. Osaan siis ajatella ja mielikuvituksessa kuvitella kiihottavia fantasioita ym, mutta en osaa yhdistää niitä ja tätä käytännön toimintaa samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neuvokaa niitä miehiä! Itse kerron tarkasti, vähän sivumpaan, lujempaa, hellästi, älä lopeta jne. Nyt on jo hyvin oppinut. :)

Kyllä häntä oon neuvonnut. Mutta jos ei yksinkän saa niin ei kyllä toisen kanssakaan. Tuntuu ettei kukaan oikeen ymmärrä miten voi olla saamatta. Eri keinoja kokeiltu. Tulen lähelle mutta jotenkin aina lässähtää ennen laukeamista, ei siis tule semmoista hyvänolon tunnetta, vaan loppuu kuin seinään. Jotenkin turhauttavaa, varsinkin kuin mies haluaisi niin kovasti että saisin.

Vierailija
4/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häntä oon neuvonnut. Mutta jos ei yksinkän saa niin ei kyllä toisen kanssakaan. Tuntuu ettei kukaan oikeen ymmärrä miten voi olla saamatta. Eri keinoja kokeiltu. Tulen lähelle mutta jotenkin aina lässähtää ennen laukeamista, ei siis tule semmoista hyvänolon tunnetta, vaan loppuu kuin seinään. Jotenkin turhauttavaa, varsinkin kuin mies haluaisi niin kovasti että saisin.

se tapahtui vähän kuin vahingossa. Ja sittemmin on huomattu, että jos yrittää liikaa, se ei toimi, pitää olla aika rento fiilis.

Vierailija
5/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain saa orgasmia kuin vibralla/dildolla. Lelu, jossa on tarpeeksi voimakas, mutta hellä tärinä, joka kohdistuu klitorikseen. Ei ihan suoraan mutta hieman sivuun siitä (tätä on ihan oikeasti vaikea selittää järkevästi).

Lelusta on löytynyt se "helpotus" eli saan orgasmin sen kanssa. Mies on jo tottunut siihen, että lelu on mukana. Voin vain arvailla, tunteeko hän jotain alemmuutta siitä, että lelu saa orgasmin aikaiseksi mutta hän ei :/ Vika ei kuitenkaan ole hänessä.

Tuntuu myös vähän siltä, että ei olisi kunnolla tuntoa alapäässä tai sitten täytyisi miehen nuolla tietyn aikaa samalla tavalla. Rytmi ei saisi kadota.

Onkohan sellainen perhonen hyvä? Vielä en ole tilannut. En tosiaan usko että didlo auttaa, penetraatio kiihottaa minua hieman vain koska mies nauttii siitä niin paljon.

Lähes kaikkea on kyllä jo kokeiltu, ja emättimessä ei oikeasti tunnu miltään, joten haluan keskittyä klitorikseen. Suihkun pään olenkin jo irrottanut ja sillä päässyt lähimmäksi, mutta en tule vaikka menisi yli puolikin tuntia suihkutellessa. Tuntuu että naiset saavat sillä aina kymenessä minuutissa :(

-Ap

Vierailija
6/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis en todellakaan kyllästy siihen että mies nuolee, mutta ärsyttää kun mitään "edistystä" ei tapahdu. Olen kyllä silti aika tyytyväinen seksiin ja tuntuu että tuntoaistini on parempi kun olen "harjoitellut" sen suihkun kanssa, vaikken vieläkään tiedä mitään orgasmista.

En siis yleensä ajattele että nyt pitäisi tulla vaan keskityn itse seksiin ja olen kyllä rento. Sitten jälkeenpäin vain huomaan että en taaskaan tullut, silloin kun edes sitä enää huomaan. Olen jo tottunut siihen mutta aika ajoin mietityttää. Olisihan se miehellekin parempi että joskus tulisin.

Enkä ole mikään lahna siis vaan hyvinkin aktiivinen. Joskus tuntuu että juuri kun alan nauttia seksistä ja koskettelusta niin mies jo tuleekin ja koska seksimme kestää aina puolesta tunnista tuntiin niin en halua heti vaatia lisää.

Vierailija
7/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juuri noita orgasmin saamisen ohjeita kaipailen kanssa.

Mulla ei ole ollut koskaan tapana edes itsetyydyttää, joten totuttelemista ja opettelemista on jo siinäkin (olen siis ehkä 5 kertaa ikinä vähän yrittänyt, mutta tuntenut oloni vaan epämukavaksi ja lopettanut tylsistyttäni). Ja ikää siis jo 33v :(

Ehkä vähän naurettavaa, mutta itseä kiinnostaisi käytännön puoli. Eli miten te muut tytöt ryhdytte itsetyydytykseen. Tyyliin, päätättekö että nyt on mies myöhään poissa, menen sänkyyn, otan housut pois, alan surruutella dildolla klitorista ja siitä se lähtee? Tai suihkussa, oletteko seisten vai makuulla jossakin klinkkerilattialla? Joo, tiedän tarvitsen varmaan jotakin seksuaaliterapiaa ongelmaani, mutta itsellä ne muutamatkin yritykset edes ryhtyä tyydyttämään itseäni kuivuu kokoon tähän ihme pohdintaan.. Jotenkin koko homma on käytännössä vaan niin vaikeaa tai kummallista toteuttaa. Osaan siis ajatella ja mielikuvituksessa kuvitella kiihottavia fantasioita ym, mutta en osaa yhdistää niitä ja tätä käytännön toimintaa samaan aikaan.

Olen 27-vuotias, enkä ole orkkua saanut. Ikinä. Kaikille kumppaneille olen sitä joutunut selittämään, ettei vika ole suinkaan heissä. Tiedän, että nykyään ongelma on päänsisäinen, sillä pohdin asiaa liikaa, enkä osaa rentoutua. Jännitän tilannetta ja olen epävarma itsestäni, se ei tosiaan auta orgasmin saamisessa.

Itsetyydytystä olen koittanut vaikka miten, mutta olen myös kyllästynyt kesken kaiken. En vain jaksa hinkata itseäni tuntikausia.

Lähin orgasmi oli rajussa seksissä, silloin ejakuloin ensimmäistä kertaa elämässäni. Se kumppani tosin oli ja meni.

Vierailija
8/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän naurettavaa, mutta itseä kiinnostaisi käytännön puoli. Eli miten te muut tytöt ryhdytte itsetyydytykseen. -- Jotenkin koko homma on käytännössä vaan niin vaikeaa tai kummallista toteuttaa. Osaan siis ajatella ja mielikuvituksessa kuvitella kiihottavia fantasioita ym, mutta en osaa yhdistää niitä ja tätä käytännön toimintaa samaan aikaan.

En mielestäni ole estoinen mutta murrosiässä oli paljon helpompi kiihottua. Mietin joskus, johtuuko tämä osittain e-pillereistä, mutta niitä en ole valmis lopettamaan.

Mutta aina kun olen kiihottunut niin jos alan itseäni räpeltää niin koko homma vain kuivuu kasaan.

Suihkussa tosiaan jo sentään nautin vaikken tulekaan. Yleensä otan suihkusta tosiaan sen suihkuosan pois ja kokeilen eri asentoja, lämpötilaa ja voimakkuuksia. Suihkuttelen sitten klitoriksen lähelle ja ympärille, välillä levitän kädellä häpyhuulia. Ongelmana on se että suihkutila usein kylmenee joten pitää ensin olla kuumassa suihkussa että edes voi aloittaa.

Olisin tyytyväinen jos voisin seksin aikana nauttia yhtä paljon kuin suihkussa!

Kädellä koskettelu ei paljon tunnu muutenkaan, tuntuu että paikat vain kuivuu entisestään.

-Ap

Vierailija
9/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että ongelma on ennemmin sun / teidän päässä.

Uskallatko / osaatko antaa mennä, vai tuleeko se itsekontrolli ja analyysivaihe just silloin, kun melkein saat?

Itse olin yli 30 vee ennen kuin sain ensimmäisen kerran orgasmin. Olin jo luopunut koko ajatuksesta, että niin koskaan minulle kävisikään.

Takana epäonnistunut avioliitto ja muutama pitkä suhde. Sitten tapasin miehen, johon luotin ihan täysin. Siinäkin suhteessa kesti aikansa. Tämä suhde on päättynyt mutta siinä "opin" saamaan :)

Minä saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla. Hieromasauva on oikein hyvä...

Teille, jotka harjoittelette, suosittelen aloittamaan hieromasauvalla alushousujen päältä (jos siis klitorisoragasmia haette). Muuten voi hieronta tuntua liian rajulta, paikat turtuu eikä mitään tapahdu.

Onnea orgasmin harjoittelemiseen, se kannattaa kyllä! Terv. nimim. Hymyilin viikon

Vierailija
10/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä siinä voi olla jos ei saa millään.

Mulla ei ole sitä ongelmaa itsellä, mutta jos mietin oman kokemuksen pohjalta miksi minä saan niin "helposti".

Minä aloin masturboida jo hyvin nuorena, ihan vaan kädellä "hinkkaamalla", ehkä se jotenkin auttoi asiaa kun oli tehnyt sitä pari kolme vuotta ennen varsinaista seksielämää.

Toiseksi, minulla on todella herkka klitoris, siinä mielessä, että nuorempana en kestänyt ollenkaan kosketusta siihen kohtaan. Eli voin saada jos siitä lähistöltä hiplailee, mutta emätinorgasmi on ehdottomasti paras.

Minulla on juuri niin että siitä sisäpuolelta tuntuu hyvältä, ja jo siitä aukolta, en tiedä onko jotenkin erilainen rakenne sitten kuin niillä jotka ei sillä tavalla saa.

Tässä lähiaikoina on mieheni tehnyt minulle ensin käsin orgasmin, ja sitten vasta tullut sisälle, sillä tavalla saan vielä kaksikin kertaa, mies kai haluaa varmistua etten vaan jää ilman jos hän laukeaakin nopeasti, kun nykyään on niin harvoin seksiä. Minä vaan en tykkää oikein siitä, kun hän tekee ensimmäisen orgasmin käsin, se menee tavallaan vähän "hukkaan" kun ensimmäinen on aina se paras ja voimakkain, mutta taas käsin tuotettu ei ole niin hyvä kuin yhdynnässä. Eli ne toiset jotka tulee sitten yhdynnässä ei ole enää niin hyviä, eivätkä minulle mitenkään tarpeellisia, tuntuu että ne tulee vaan siitä kun stimuloidaan paikkoja. Viimeksi mieheni teki minulle käsin orgasmin jotenkin painelemalla klitorista, tulin tosi nopeasti, mutta jälkikäteen oli jotenkin inhottava olo, klitoris oli jotenkin "arka", en halunnut että siihen enää kosketaan, ja se tunne kesti todella kauan.

Henkisellä puolella ajattelen että asiaa auttaa se kun yrittää rentoutua ja ajatella sitä mitä ollaan tekemässä, siis ihan vaan sitä sisään ulos toimintaa, ei mitään muuta, ei mitään että saanko mä nyt, tai saakohan mies nyt tai mitä pitää huomenna ostaa kaupasta.

Jos haluan itseni saada siihen vireeseen, luen erottisia lehtiä tai kirjoja.

Onko teillä joilla on tämä ongelma sitten minkälaisia tunteita yleensäkin mieheenne tai seksiin? Tuleeko teille sellainen olo että haluatte seksiä, kiihottaako miehenne teitä? Minkälainen se kiihotus on jos sitä on? Minkälaisessa tilanteessa se tulee?

Vierailija
11/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis suihkussa päädyn yleensä istumaan lattialla jalat suorina ja nojaamaan seinään (sitä pitää tosin aika ajoin lämmittää kuumalla vedellä). Huvittaa jo tämä tulemattomuusongelma kun muut naiset tuntuvat tulevan jo pelkästä kosketuksesta :D En aiemmin edes tajunnut että voisin ehkä tulla joten en kauheasti yrittänytkään. Vasta hiljattain kokeilin tuota suihkua ja sain tuntemuksia, joten olen nyt toiveikas.

Seksiasennoista kiihottavin on tähän mennessä ollut se, että makaan selälläni miehen päällä (nojaan hieman kyynärpäillä patjaan) ja mies hieroo klitorista :) mutta en tosiaan pääse seksissä edes kunnolliseen kiihottuneeseen tilaan, mikä harmittaa koska usein suorastaan himoitsen miestäni ja haluan seksiä hänen kanssaan. Tuntuu vain että se himo on vain mielessäni eikä siirry ruumiiseen!

Vierailija
12/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on vaikea saada sormettamalla, vibraattori ja suihkut auttavat vähän orgasmin saantiin kestävää aikaa. Meni vuosia, ennen kuin onnistuin saamaan miehen kanssa orgasmin. Kyllä nuoleminen aiemminkin hyvältä tuntui, mutta tällä kertaa sanoin miehelle suoraan että et sinä sitä saa kuitenkaan tulemaan, kun ei kukaan muukaan. Hän kuitenkin varmaan nuoli lähemmäs kaks tuntia, kunnes tulin.

Sekin nuolemisen pituuden lisäksi auttoi, että suhtauduin jo valmiiksi siihen siten, että mies on ymmärtänyt että tuskin saan => en ottanut paineita, olin rento.

Nyt kun olen oppinut rentoutumaan ja HUOM miettimään itseäni kiihottavia asioita homman aikana niin vähitellen orgasmin saamiseen kestävä aika ensin puolittui ja sitten jälleen puolittui....

Tsemppiä! Kokeile eri juttuja! Ole sinnikäs.

Vierailija
13/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että ongelma on ennemmin sun / teidän päässä.

Uskallatko / osaatko antaa mennä, vai tuleeko se itsekontrolli ja analyysivaihe just silloin, kun melkein saat?

Itse olin yli 30 vee ennen kuin sain ensimmäisen kerran orgasmin. Olin jo luopunut koko ajatuksesta, että niin koskaan minulle kävisikään.

Takana epäonnistunut avioliitto ja muutama pitkä suhde. Sitten tapasin miehen, johon luotin ihan täysin. Siinäkin suhteessa kesti aikansa. Tämä suhde on päättynyt mutta siinä "opin" saamaan :)

Minä saan orgasmin vain klitorista kiihottamalla. Hieromasauva on oikein hyvä...

Teille, jotka harjoittelette, suosittelen aloittamaan hieromasauvalla alushousujen päältä (jos siis klitorisoragasmia haette). Muuten voi hieronta tuntua liian rajulta, paikat turtuu eikä mitään tapahdu.

Onnea orgasmin harjoittelemiseen, se kannattaa kyllä! Terv. nimim. Hymyilin viikon

Ihmettelen tuota itsekin, koska en juuri ikinä ole seksin aikana ajatellut että pitäisi olla joku tavoite. Olen siis keskittynyt ihan vain meihin ja tilanteeseen, enkä vieläkään koe että olisi mitään suorituspaineita. Suihkunkin kanssa se on sellaista kokeilua, mutta siinä on ehkä nykyään jo enemmän "yritystä" kun luulin että olisin jo tähän mennessä saanut :D

Mutta koska seksissä en ole ikinä saanut niin en sitä odotakaan. Minusta tuntuu oikeasti että vika on vain "tekninen" koska pääni sisällä on kyllä kaikki kunnossa, myös tuntemukset miestäni kohtaan. Ja suurempi ongelma minulle on juuri se kiihottumisen puute eikä orgasmi, vaikka se otsikossa onkin. Haluaisin vain olla kunnolla kiihottunut, ja se varmaan johtaisi aikanaan orgasmiinkin.

Kiitos kokemuksestasi, se antaa sentään toivoa! :)

Vierailija
14/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen oppinut rentoutumaan ja HUOM miettimään itseäni kiihottavia asioita homman aikana niin vähitellen orgasmin saamiseen kestävä aika ensin puolittui ja sitten jälleen puolittui....

Tsemppiä! Kokeile eri juttuja! Ole sinnikäs.

Kuulostaa lupaavalta että jos jossain vaiheessa saa niin sitä tosiaan voi sitten "kehittää" :)

Sitä en ymmärrä miten teidän miehet jaksavat nuolla kaksi tuntia! Kielihän siinä jo varmaan puutuu.

-Ap

Vierailija
15/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia täälläkin. Minä kyllä osaan tehdä itse itselleni käsin klitorista hieromalla orgasmin, mutta se kestää melkein puoli tuntia. Samalla tahdilla tasaisesti pyöritellen PUOLI TUNTIA! Jos mies on vieressä, kestää vielä pidempään, joten jotain päänsisäistä heittäytymisongelmaa on.

Mies kyllä kovasti tahtoisi etä saisin joskus ja ollaan yhdessä opeteltu oikea taktiikka jne. mutta ongelma on tuo että se kestää kestää kestää... Ja kun tosiaan ei yhtään kärsi muuttaa tahtia tai kokeilla eri kohdasta niin taas menee vieläkin pidempään. Yleensä minä itsekin jossain välissä kyllästyn kun huomaa että toinen alkaa väsymään. Miten tuota orgasmin saannin aikaa sais lyhennettyä?

Vierailija
16/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ennen saanut orgasmeja ollenkaan. Itsetyydytystä tuli harrastettua harvoin, eikä silloinkaan loppuun asti, koska kuivahdin kesken kaiken. Oli aika, jolloin en käyttänyt e-pillereitä ja myös aika, jolloin minulla oli kierukka. Näinä aikoina seksi pyöri mielessä aivan eri lailla kuin e-pillereitä käyttäessä ja itsetyydytyskin tuli opeteltua. ;) Olen huomannut, että orgasmin saaminen onnistuu ainoastaan, jos kosteus on kohdillaan, eli joudun lisäämään liukastetta (ihan omaa sylkeä tai sitten liukuvoidetta, riippuu onko käytössä lelu vai pelkät omat sormet). Kuivana ei tunnu missään, ei ainakana hyvältä!

Itsetyydytys alkoi olla entistä mukavampaa kun mies osti minulle kaalimadon. Sellaisen surisevan sauvan siis. Sillä kun suristelee klitorista, tulee orgasmi nopeasti. Kunhan se liukastepuoli on kunnossa siis. Usein sekstailemme niin, että suristelen samalla tuolla kaalimadolla. Mies osti minulle myös toisen lelun, sellaisen "delfiinin" jossa on se itse dildo ja klitoriskiihotin samassa. Monta erilaista surinatoimintoa. ;) Tämä lelu on vielä parempi kuin tuo kaalimato, jos yksin touhuilee siis! Orgasmi on takuuvarma! Välillä pidän miehelle "näytöksen" jossa leikin tuolla lelulla, mies tykkää. ;)

Nyt käytän taas e-pillereitä, kierukka ei valitettavasti minulle sopinut. Seksihalut ovat taas hiipuneet, tosin miestäni haluan aina kun näemme (meillä on etäsuhde) ja välillä "pakotan" itseni harrastamaan itsetyydytystä ihan juuri vain niin, että menen sängylle, kaivan lelut esiin, laitan liukuvoidetta ja alan suristella. Ajattelen kenties samalla jotain fantasioitani. Kyllä se hyvää aina tekee vaikkei niin olisi "pakollista" ollutkaan.

Tsemppiä ap ja muut, minun vinkkini on siis TARPEEKSI KOSTEUTTA ja ehdottomasti sellainen suriseva lelu, jolla voi klitorista kiihottaa! :)

Vierailija
17/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran pyllypanosta, se oli tosi iso. Sen jälkeen opin saamaan tavallisesta seksistä mutta ne eivät olleet yhtä isoja.

Vierailija
18/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse saan parhaiten, että liikutan itseäni työntöjen tahtiin, välillä ihan erilaillakin (etenkin pepun nostaminen ylöspäin kiihottaa valtavasti. Olipa sitten mies alla, päällä tai takana, tai missä lie ;)) ja puristelen lantiopohjalihaksilla miehen kyrpää.

Vierailija
19/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksi ei vaan teknisesti tunnu miltään, jollei mies nuole, enkä tosiaan jaksa odotella puolta tuntia että alan kiihottua. Ollaan yritetty vaikka mitä asentoja ja mies tekee parhaansa. Jas lantionpohjalihaksetkin on kunnossa. Olen varmaan vaan jotenkin tunnoton.

Mietin vaan että jos voisin saada sen ensin itsekseni niin varmaan helpottuisi seksinkin aikana.

Vierailija
20/28 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

penetraation ja klitoriksen kiihottamisen yhdistelmällä. Eli esimerkiksi miehen päällä jos hieroo klitorista samalla. Pitää olla oikea kulma ja tarpeeksi kiihotusta molemmille alueille. Voi noita alueita kiihottaa muullakin tavalla yhtäaikaisesti kuin vain naimalla.