Voisin ratkaista jonkun ongelman tässä aikani kuluksi. Olisko sulla?
Kommentit (32)
Mä olen kotona, en käy töissä. Teen lapsille aamupalan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Käyn myös töissä, mies ei voi käydä töiden takia kuin tosi harvoin.
Tässähän sun ongelma on = en käy töissä / käyn myös töissä.
Häh?
Mutta sä laitat niin hienosti hiukset, että ketään ei kiinnosta sun eikä muidenkaan vaatteet. Katso Glitterin nettisivuilta ohjeet.
-ap
-ap
Luuletko olevasi parempi kuin muut? Miten luulet ratkaisevasi muiden ongelmat riippumatta siitä, mitä ongelmat ovat? Oletko Tero?
Valtava univaje, mutten saa aikaiseksi mennä nukkumaan. Mikä avuksi?
Piti kirjoittaa, että mä teen meidän perheestä yleensä kaikki ruokaostokset, en siis käy töissä, vaan kaupassa. =)
Kaupassa jos tulee himotuksia johonkin kamalaan rasvaiseen tai makeaan herkkuun, niin sitä on vaikea vastustaa.
Ok, voisin vaikka kokeillakin tuota väriruokailua.
Pakastemarjoja?
-ap
mitä muuta vai lähenkö kauppaan?
Olen koulutukseltani historian opettaja. Ja hakenut kaikkia mahdollisia tiedottajan yms. paikkoja, jotka vähänkin liippaavat alaa.
Nyt olen myyjänä, mutta pidemmän päälle työn haastavuus ja palkka eivät tyydytä.
Voisin myös perustaa yrityksen. Olisiko sulla mulle liikeideaa?
Marjoja on. Rahkaa ja luumuhilloo ei. Mut joo, nami luumuja, onko ekologista ostaa luumuja talvella?? Miksi me jumitetaan avlla?
otetaan vähän "omaa aikaa" ja koska ollaan väsyneitä ei tajuta, ettäfiksumpaa olis jo nukkua. Voi meitä ääliöitä...
Onko niin, että elämä kuitenkin aina on? Koen tämän joskus pieneksi ongelmaksi, hetkittäin, mutta se on ohimenevää. Mitä sille voisi tehdä?
Piti kirjoittaa, että mä teen meidän perheestä yleensä kaikki ruokaostokset, en siis käy töissä, vaan kaupassa. =)
Kaupassa jos tulee himotuksia johonkin kamalaan rasvaiseen tai makeaan herkkuun, niin sitä on vaikea vastustaa.
Ok, voisin vaikka kokeillakin tuota väriruokailua.
Nimimerkillä. -20kg ja vuosia terveenä värikkällä ruualla.
Ja huomenna muksut helposti päiväkotiin?
mitä muuta vai lähenkö kauppaan?