Hei :) Miten kivaa keksisin miehelleni illaksi?
Kommentit (12)
rauhassa ilman että kerjäät huomiota koko ajan, olisi varmaan ihan mukava ykkätys hänelle kun saisi tehdä ihan mitä haluaa.
Voit huomiohuorata täällä ja mököttää sitten kun mies ei jaksakaan viihdyttää sua 100% ajasta.
että näitä murun juttuja ei vaan jaksa.
Ja hänen miehelleen todella olisi yllätys jos saisi olla rauhassa, ainakin siitä päätellen että muru on yleensä täällä mököttämässä ja valittamassa tylsyyttä kun mies tahtoo kotona tehdä jotain muuta kuin olla murun kanssa.
Sano, että saa katsoa ihan mitä vaan telkkarista etkä sinä puutu siihen.
Palstaile loppuilta. Miehen mielestä toi voi olla kivointa mitä vähään aikaan on ollut.
Sano, että saa katsoa ihan mitä vaan telkkarista etkä sinä puutu siihen.
Palstaile loppuilta. Miehen mielestä toi voi olla kivointa mitä vähään aikaan on ollut.
Haluaisin yllättää :)
Tämä vaatii hieman rohkeutta: Laittaudu kauniiksi ja jotkut tiukat farkut tai muu kiva vaatetus päälle ja kun mies on suihkussa niin sitten menet vaatteet päällä sinne mukaan halimaan sitä miestäsi.
Pahoittelen, keskittyminen herpaantui.
Minä, joka tiedän...
Minä, jos kuka tietää sen.
tai sit annat sen olla rauhassa. muruna valinnet suikin.
kerron, että ap ei ole "muru". Mä olen. Aloitus ei ole minun. Ap toivoo ehkä vähän toisenlaisia vastauksia. Mulla ei ole miehenviihdytysongelmia eikä edes aikaa viihdyttää ketään tänään.
tai sit annat sen olla rauhassa. muruna valinnet suikin.
Tuleeko siis jostain?
Onko kotona?
Onko lapsia?
Tietämättä mitään taustoista niin mä ehdotan että otat kaapista tuikkuja joista teet ulko-oven taakse eteiseen pienen kujan jota mies lähtee kulkemaan. Päätyy makkariin, jossa olet sängyssä vähissä alusvaatteissa odottamassa?
Sitten sen jälkeen voi miehelle laittaa jotain lempijuomaa/naposteltavaa?
Tehkää jotain normaalista illasta poikkeavaa: lähtekää kävelylle ja yhdessä suihkuun, pesette toistenne selät? Ei telkkaria tai tietokonetta avattaisi.
Vois koko illan olla sängyssä köllimässä jos ei ulos tahdo lähteä?
rauhassa ilman että kerjäät huomiota koko ajan, olisi varmaan ihan mukava ykkätys hänelle kun saisi tehdä ihan mitä haluaa.
Voit huomiohuorata täällä ja mököttää sitten kun mies ei jaksakaan viihdyttää sua 100% ajasta.