Tuliotso, Iloittu, Salvia ja Evilia WTF?
Kommentit (11)
tuo Evilia on ihan kauhee, mikä lie goottiperhe.
Salvia on nätti, en tajua mitä kovin omituista siinä on. Mauste, mutta onhan Kaneli ja Timjamikin ja niitäkin on annettu lapsille nimiksi.
Noi muut on ihan keskiaikaisia nimiä. Ei sinänsä rumiakaan mutta vähän liian outoja.
tuli Ilovittu mieleen. Luulen, että tuo Evilia on jotenkin johdettu Emiliasta ja on haluttu erikoista. Englannin kieli on todennäköisesti niin vierasta, että tuo evil ei ole ollut tuttu sana. Näin päättelin, ei kai kukaan halua lapselleen evil-nimeä, jos tietää, mitä se tarkoittaa. Eli perus AV-mamma.
Sisarukset on varmaan Damien, Dracula, Lucifer ja Wihtahouzulina
Luoja mitä vähä-älyisten herännäisten keskustelua... Evilia tosi kaunis nimi ja jos vain äly riittäisi tutkimiseen, huomaisi sen olevan Heprealainen nimi, joka tarkoittaa elämää:D
Luoja mitä vähä-älyisten herännäisten keskustelua... Evilia tosi kaunis nimi ja jos vain äly riittäisi tutkimiseen, huomaisi sen olevan Heprealainen nimi, joka tarkoittaa elämää:D
jos nimi vielä lausutaan Ivlia
Mä ajattelin laittaa lapsen nimeksi KAHEKILI, se on hawaijilainen nimi tollot!
Eivät kuitenkaan ole yleistyneet suomessa.
tulee varsinkin kun se on mun nimi😅
en ymmärrä miksi kaikki sanoo että evilia on huono nimi kun se on ona nimeni ja se on heprealainen nimi
Eikö enää iloita? Ja noi muut on aika järkkyjä. Paitsi ehkä Salvia, joka on melkein kuin Silvia (nätti nimi).