Mies tuli n. viikon työmatkalta kotiin
Oli ensin tosi iloinen tullessaan kotiin mutta sen jälkeen alkoi kai ärsyttämään. Kommentoi kaikkea mitä katsoin tv;stä yms. Nyt nukkuu sohvalla. Mä kun ajattelin jotain ehkä romanttista tai ainakin vapaata iltaa velvollisuuksista... Mutta hoidin taas lapset yksin kun herra näytti senkin unohtaneen matkallaan...
Kommentit (17)
esim jos lapsi menee yökylään ni heti pitäis olla miehen kaa panemassa.
Vittu mä haluun olla rauhassa aaveella !
Ärsyyntyi kun lapset pörräsivät ja sinä yritit tietysti työntää ne hänelle.
ollut joku toinen, silloin alkaa puoliso ärsyttää pikkuasioista. puhun kokemuksesta pettäjän roolissa.
... on usein todella väsynyt olo, niin minulla kuin miehelläkin. Erikseen siis käydään. Se on rankkaa hommaa, ei mitään lomailua. Anna miehen levätä.
Ärsyyntyi kun lapset pörräsivät ja sinä yritit tietysti työntää ne hänelle.
monesti ole noita toisiakin vaihtoehtoja ajatellut... Siis selkeästi kyllä tylsiintymistä havaittavissa!
... on usein todella väsynyt olo, niin minulla kuin miehelläkin. Erikseen siis käydään. Se on rankkaa hommaa, ei mitään lomailua. Anna miehen levätä.
Kukakohan antaisi minun välillä levätä...?
ollut joku toinen, silloin alkaa puoliso ärsyttää pikkuasioista. puhun kokemuksesta pettäjän roolissa.
Onko kaikilla sama? ap
näin toimii ns. 'kiltti' pettäjä eli joka ihastuu johonkin toiseen. paatunut pettäjä ei näytä ärsytystään vaimoon.
näin toimii ns. 'kiltti' pettäjä eli joka ihastuu johonkin toiseen. paatunut pettäjä ei näytä ärsytystään vaimoon.
Voisko "kiltti" pettäjä olla vain ihastunut muttei vielä toimia?
Voisko "kiltti" pettäjä olla vain ihastunut muttei vielä toimia?
ettei ole vielä pettänyt eikä ehkä koskaan petäkään. muuta kuin mielessään.
Nämä, jotka yhden viikon työmatkan jälkeisen ärsyyntymisväsyn takia analyseeraavat, että mies ilmanmuuta pettää. Herranen aika sentään! Pitääkö aina kuvitella pahinta vai pelleilettekö te vain ap:n kustannuksella?
Mies on vain väsynyt. Kotona on meteliä, vaimo yrittää saada lapset saamaan isän huomiota (ja kenties itselle huilaustuokion sillä aikaa kun lapset hyörisi isän kanssa) koska häntäkin väsyttää, isä ei jaksaisi ja äitiä ärsyttää ja isää ärsyttää ja... no niin, ihan tavallinen tilanne.
tiedät että ap:n mies on vain väsynyt? minä kiinnitin huomiota tuohon että alkaa arvostella mitä ohjelmia vaimo katsoo telkusta. ja varsinkin jos ei ole tälläistä tehnyt ennen niin kyllä pitäisin silmät ja korvat auki..
mutta nyt kun on väsynyt niin ei malta tällä kertaa olla sanomatta. Vaimo löhöö sohvalla, hätistelee lapsia uupuneen isän kimppuun ja katsoo paskaa telkkarista - totta Mooses se ottaa kupoliin.
Onko kaikilla sama? ap
Kyllä mua on välillä vituttanut joka jumalan ilme äijän naamalla enkä ole koskaan pettänyt.
ja tuolloin mua ei kyllä ärsyttänyt miehessä mikään! Mulla oli siis suhde, jonka aikana suhde omaan mieheenikin oli parhaimmillaan.
Sinä olet saanut olla kotona omien lastesi kanssa, miehesi on ollut viikon putkeen kiinni työssään, pois kotoaan. Kyllä tässä se mies on se, joka on ensin oikeutettu lepohetkeen, joten ei ihme että ärsyyntyy jos oletat, että nyt hän hoitaa lapset ja siivoaa kodin, ja sä vaan löhöät.
Kukakohan antaisi minun välillä levätä...?
Reissutyö on oikeasti raskasta, ei tulisi mieleenkään siirtää lastenvahtivuoroa miehelle heti kun hän nokkansa kotona näyttää.
AP sinua noissa joissakin viesteissä nyt vähän tahallaan huolestutetaan ja vedätetään kiusantekomielessä. Tuosta sinun miehesi käytöksestä ei voi päätellä yhtään mitään muuta kuin että hän on väsynyt. :)