Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tietää, jos pieni lapsesi haisee koulussa?

Vierailija
13.12.2012 |

Vai olisiko se mielestäsi vääränlaista puuttumista teidän perheenne peseytymisasioihin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidenkin perheiden pitäisi kuulla, jos lapsi on huonosti hoidettu ja epähygieeninen.

Vierailija
2/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kertoo, että kaveri haisee pahalle koulussa, on kuulemma usein vähän pissaa housussa. Ei siihen puututa! Kyllä ne vanhemmat varmaan tietävät ongelman itsekin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienovaraisesti ja yksityisesti kerrottuna tietysti, mutta haluaisin tietää.

Mulla on itselläni nenäongelmia ja hajuaisti saattaa olla poissa pitkiäkin aikoja. Mies taas ei niin osaa haistella haiseeko joku pahalta vai hyvältä...

Vierailija
4/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin niin, että ope kertoo kuin niin, että jossakin vaiheessa tulee ilmi, että lasta on hajun takia vältelty tai kiusattu kaveriporukassa. Pissavahingoillehan ei mitään voi, jos homma on vielä hankalaa, mutta tietää itse ainakin joka aamu laittaa lapselle puhtaat alusvaatteet, jotta haju on minimoitu.

Vierailija
5/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä haluaisin kuulla. Sitten sille asialle voisi tehdä jotain.

Vierailija
6/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin, että opettaja kertoisi asian minulle henk.koht.

Vierailija
7/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omiin ja oman perheen hajuihin helposti tottuu..(?)

Vierailija
8/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin opettaja sitä sanoisi joulujuhlassa mikrofooniin.. Oikeesti, järki käteen.

Rehtorin puhe: "2 luokkalaisella Pentillä on täitä ja 4. luokkalainen Ville haisee virtsalle mutta mukavaa joulua kaikille"!

Vierailija
9/9 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläasteen puolella. Toiset murrosikään tulevat haisevat todella voimakkaasti hieltä mutta eivät käytä deodoranttia syystä tai toisesta. Muut luokassa eivät halua istua edes siinä osassa luokkaa, missä se yksi haisuli on. Minä opettajana olen vähän välikädessä: en voi eristää yhtä oppilasta muusta luokasta, mutta toisaalta joskus joku oppilas lemuaa niin hirvittävästi, että luokkaa kiertäessäni minunkin täytyy pidättää henitystäni sillä suunnalla. Silloin yritän mahdollisimman hienovaraisesti kertoa oppilaan vanhemmille, että lapsen hajuongelma on siinä määrin mittava, että se on aiheuttamassa lapselle syrjäytymistä ja kiusaamista. Minusta on kummallista, että kaikki huoltajat eivät pidä lapsensa hygieniasta huolta, mutta kai siihen sitten voi olla moniakin syitä, perheitä ja tilanteita on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän