Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jonkun raskaus ollut täysin oireeton koko ekat 12 viikkoa?

Vierailija
13.12.2012 |

Kuusi viikkoa täynnä, tisseissä ei tunnu mitään eikä mitään pahoinvointiakaan. Testissä punainen viiva, ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vastaus tuohon viimeiseen kysymykseen.

Vierailija
2/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa viimeisessä raskaudessa on ne "menkat" tulleet myös.

Mutta olivat sen verran niukat, että alkoi epäilyttämään. Joten eikun testiä kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siis mitään oireita, kuukautisetkin tulee ajallaan? Teitte raskaustestin huviksenne?

Kuukautiset jäivät pois tuolloin rv 16 ja se herätti epäilyn raskaudesta. Oli aikamoinen järkytys tajuta, että olinkin raskaana ja vielä noin pitkällä.

Vierailija
4/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti olin oireeton kun lapsivesi meni rv39+4! Tai joo viikolla 25 alkoi maitoa tihkua aina saunassa, mutta rinnat olivat normaalin tuntuiset. Usein unohdin koko raskauden kun vauvakin oli vähäliikkeinen.

Vierailija
5/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi viikkoa täynnä, tisseissä ei tunnu mitään eikä mitään pahoinvointiakaan. Testissä punainen viiva, ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen...

Mulla se on tiennyt keskenmenoja.

Vierailija
6/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt olin, ei muuta.

Vierailija
7/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään oireita missään vaiheessa. Ensimmäinen oire on ollut ennenaikaiset supistukset.

Sensijaan ne 4 raskautta mitkä on menneet kesken on olleet oireellisia.

Vierailija
8/11 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tuli, mutta niukkina ja muutaman päivän myöhässä... Muuten 10 viikkoon mennessä ei ollut muuta havaittavaa oiretta.

Vierailija
9/11 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin oireeton rv 16 asti. Jopa kuukautiset tulivat ajallaan, niukempina tosin mutta tulivat kuitenkin.

Vierailija
10/11 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin luullut että edes jossakin tuntuu jotain. Tissit riippuu tyhjänä yhtä hyvin kuten ennenkin :)

Vierailija
11/11 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei siis mitään oireita, kuukautisetkin tulee ajallaan? Teitte raskaustestin huviksenne?