Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotkut ovat valmiita maksamaan kulisseista käsittämättömän hinnan..

Vierailija
13.12.2012 |

Olen köyhä. Haaveilen rahasta ja teen töitä sen eteen, että joskus sitä saan. Köyhyys on oikeastaan ainoa asia elämässäni, mikä mättää. Muuten on kaikki hyvin. Lapset terveitä ja järkipäisiä ihmisiä (suurimman osan aikaa) ja itsellä asiat hyvin.

Mutta olen köyhä. Eikä minulla ole miestä. Tämän takia olen jo pitkään kadehtinut esim lapseni koulukavereiden perheitä, joilla on kaikkea. On ehjä perhe ja varaa ihan kaikkeen. Automaattisesti olen pitänyt heitä parempina ihmisinä. Parempina kuin mitä itse olen.

Mutta viime aikoina olen saanut tietää uskomattomia asioita noiden parempien ihmisten elämistä. Sellaisia, joita ei ulospäin heti huomaa. Yhden isällä on alkoholiongelma, ja toisen isä lähettelee minulle tekstareitse villejä ehdotuksia vaimonsa selän takana.

Eihän mulla olisi oikeasti mitään syytä kadehtia näitä kulisseja! Surullista molemmat, niiden ylläpitäminen ja niiden kadehtiminen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla omat ongelmat ja heillä omansa. Löytyykö täältä täydellisiä ihmisiä? Kaikki täällä pallolla kuitenkin tallustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla