En aio ostaa mieheni lapsille lahjoja
Koska he eivät ole minun lapsiani eikä mulla ole velvollisuutta heihin rahojani laittaa. Miehellä 3 lasta ärsyttävän exän kanssa, jota ärsyttää kun mies vaihtoi nuorempaan. Jäimme ns. "housut nilkoissa" vaimolle kiinni, minulle se oli helpotus. Muutimme yhteen syksyllä, lapsista yhteishuoltajuus ja mun täytyy sanoa että tulen olemaan mahd.paljon poissa kun muksut on meillä. Onneksi ovat vaan pari kertaa kuussa viikonloppuna.
Ex on raivostuttavan hankala, kun tietää että ihana aviomiehensä asuu nyt 20v nuoremman kaunottaren kanssa eikä rupsahtaneen vanhan läskin kanssa. Esim. nyt pakotti että lapset tulevat meille joulupäivänä, vaikka olisimme halunneet lähteä matkalle jouluksi.
No, kyllä minäkin osaan hankala sitten tarvittaessa olla.
Kommentit (23)
Sikäli mikäli tämä ei ole provo, niin en oikeasti usko, että tätä eksää sun ulkonäkösi ensisijaisesti vituttaa. Liiton särkyminen on suurin murhe, se onko miehen uusi hyvännäköinen vai tavallinen on aika sivuseikka.
Musta sulla ei ole mikään kovin hyvä flaksi käynyt. Olet saanut itselles vanhan ukon, jolla tulee mukana aika helvetillinen baggage. Ja sitten vielä suhtaudut tuolla tavalla miehesi lapsiin. No, hankaloitat sillä vain jo ennestään hankalaa tilannetta.
Mutta trollihan tää. AP:n takia toivon. Vai onko joku oikeesti noin dorka?
kuulosta kovin fiksulta kun kohtelee vaimoaan noin, sulla on pian sama kohtalo kuin ex:llä.