Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen ollut nyt kaksi viikkoa dieetillä, mutta...
04.12.2005 |
... nyt ei kulje paska lainkaan=(
Ja paino on pudonnut vain 300g.
Kolmas viikko siis alkamassa ja elimistö elää säästöliekillä vaikka yritän syödä kovasti kuituja, juoda vettä ja lenkkeillä joka päivä.
Jotain on vialla, miksi läski ei lähde?
Olen pv -pisteillä (noin 5 vuotta vanhoilla ohjeilla, jolloin laihduin helposti 10kg), vaihdoin kaiken leivän ruisleipään ja syön aamupalaksi puuroa, noita en ole siis ennen tehnyt ja vatsa toiminut normaalisti vähintään kerran kahdessa päivässä, nyt kahden viikon aikana on toiminut vain kolme kertaa yhteensä...
Missä vika?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta en tiedä toimiiko se muilla! Mulla siis jos alkaa ummettaa niin mä juon joko kokista tai sitten varmin keino on käydä syömässä hampurilais ateria! Ihan oikeesti noi laittaa mun mahan aina heti toimimaan. Tosin ei välttämättä paras keino laihduttaessa mutta mulla kylä paino on tippunu silti vaikka sen kerran olen sen aterian syönyt. Mutta ainakin juomista kannattaa lisätä paljon, jos et kuituja ole yhtä paljon ennen syönyt niin tarpeeksijuominen on aluksi vaikeeta ainaki mulla tuppaa vähiin jäämään. Toivottavasti onnistut ja pystyt jatkamaan diettiä. Tsemppiä :)