Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet jos näet ruumisauton arkku kyydissä?

Vierailija
13.12.2012 |

Tuli mieleen tuosta uurnankuskaamisavauksesta.

Ei ole montakaan päivää kun itse näin tällaisen, ja siinä kuskin vieressä taisi istua lähin omainen? Lippu oli myös salossa ja takana arkku.

Nyökkäsin siihen pelkääjänpaikkalaisen suuntaan, en nyt tiedä huomasiko hän mutta kun pysäkillä bussia vartosin niin väkisin tuli katsottua vähän sinne päin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pysähdyn paikalleen. Meillä myös esim. lapset nykäisevät pipon/lippiksen päästä pois kun näkevät ruumisauton ajamassa hautajaissaattueen kärjessä.

Näin mulle on lapsesta saakka opetettu ja näin olen opettanut omia lapsia. En teidä onko se etiketin mukaista vai ei.

Vierailija
2/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysähtyä, ja miehet ottivat hatun päästään kunnioituksen osoitukseksi vainajaa kohtaan. En tiedä, tehdäänkö vieläkin näin, maaseudulla ehkä. Siellähän monikin voi tuntea tai ainakin tietää vainajan.

Vierailija
4/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut kyydissä kun lastani vietiin. Mä muistan ne ihmiset, jotka pysähtyivät. Se tuntui silloin valtavalta ja hyvin merkitykselliseltä. Matka oli lyhyt, Meilahdesta Hietaniemeen.

Vierailija
5/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos istuttiin hautausmaan penkillä. Ei hassumpi tapa.

Vierailija
6/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut kyydissä kun lastani vietiin. Mä muistan ne ihmiset, jotka pysähtyivät. Se tuntui silloin valtavalta ja hyvin merkitykselliseltä. Matka oli lyhyt, Meilahdesta Hietaniemeen.

yhtään mitään.

Vierailija
7/7 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tottunut ruumis- ja hääautoihin.

anteeksi etten reagoi mitenkään, kumpaankaan.