Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko koskaan vuokra-autossa, että siinä on voitu kuljettaa tuhkauurnaa?

Vierailija
13.12.2012 |

Meneekö kylmänväreitä silloin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sairaalassa joskus olen miettinyt onko ko. sänkyä, sänkyvaatteita tai päälläni olevia vaatteita käyttänyt monikin vainaja.

Ja moniko on kuollut ko. huoneessa. Varsinkin jos on siellä yöllä yksin niin voi tulla vähän kolkko olo.

Vierailija
2/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne tuhkat haittaa? Ajatteletteko koskaan lentokoneessa, että siinä voidaan samalla kuljettaa ruumisarkkua? Mä olen ollut ruumisautossa arkun kanssa, kun takaovi aukesi ja rkku lähti liukumaan. Silloin kulmäsi. Onneksi sain arkusta kiinni ja roikuin siinä kiinni, kunnes kuljettaja sai auton pysäytettyä ja suljettua ovaen kunnolla. Isäni oli arkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko koskaan vuokra-autossa, että siinä on voitu kuljettaa tuhkauurnaa?

Olen itse istunut oman automme takapenkillä, vieressä oma lapseni ruumisarkussa. Ei paljon ventovieraiden tuhkat järkytä.

Vierailija
4/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen mm että joku on piereskellyt kuljettajan istuimeen jossa istun, ajattelen että joku on ehkä pannut autossa, ajattelen että joku on kaivanut ahteriaan ja samoilla käsillä koskenut rattiin.

Mutta tuhkauurna ei ole käynyt mielessäkään ja jos siellä sellainen olisi ollut niin ei se mitään haittaa

Vierailija
5/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut huoneessa, jossa joku oli tehnyt itsemurhan. Ei se minua ja uniani millään tavalla häirinnyt.

Jätin kyllä ostamatta sen auton, jossa myös itsemurhan tehnyt vainaa oli ollut useamman kuukauden, vaikka olihan se siivottu kunnolla sen jälkeen ja halvallakin olisi saanut.

Voitte vain kuvitella, mitä kaikkea on tapahtunut muissakin käytetyissä autoissa...

Vierailija
6/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalen eilen =D

Vierailija
7/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan tuhka haittaa. Miten voi kävellä hautausmaalla? Etkö tajua, että se koko maaperä on hajoavia ruumiita täynnä ja multa itseasiassa vanhaa kroppaa.

Mieti tätä kun viet aattona kynttilöitä sukulaisten haudoille.

Vierailija
8/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä me muistettu mainita autoa myydessämme, että olimme sen auton takapenkillä kuljettaneet vauvamme arkun sairaalasta kappelille.

Vierailija
9/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähes kaikkiin (vanhimpiin)kerrostaloasuntoihin ja rivareihin on joku joskus kuollut? Tuleeko kylmiä väreitä?

Oletko koskaan ollut ihmisen vieressä saattamassa häntä rajan toiselle puolelle- oletko nähnyt kuollutta, tuleeko kylmiä väreitä?

Kuolema on luonnollinen asia, ei minulle tule mitään väreitä mistään kuolemaan liittyvästä.Enkä usko kummituksiin.

Vierailija
10/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuollut ja ollut siellä useita viikkoaja, se olisi ikävää. Lähinnä hygienia arveluttaisi.

Vierailija
11/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun edelleen asunnossa, jonne ensimmäinen aviomieheni kuoli. Ei se nykyistäkään miestä tunnu vaivaavan. Sänky on toki vaihdettu.

Vierailija
12/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo kysymys.

Välillä kyllä mietin, onkohan monikin kuollut asuntooni ja minne tänne. Talo on kuitenkin 100-vuotias, joten varmasti vähintään pari on täällä viimeiset hengenvetonsa suorittanut. Ehkä nykyisessä keittiössä, jossa ennen oli makuualkovi.

Miksei taloilla ole historiikkia, josta selviäisi millaisia ihmisiä täällä on ennen asunut. Olisi hauska lukea. Joku nettipalvelu tähän on avattu, mutta haluaisin tietää asuntoni asukkaat sieltä 1900-luvun alusta saakka. :)

Vierailija
13/13 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voisi vähempää kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän