Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi tämä mies käyttäytyy näin ja mitä tehdä?

Vierailija
22.12.2012 |

Tapailin erästä miestä muutamia kuukausia aikoinaan, samaan aikaan tapasin toisen miehen kanssa, 3,5 vuoden seurustelun jälkeen päätimme lopettaa suhteemme,koska emme tunteneet kuuluvamme yhteen. Kun erosin otti tämä mies, jota tapaili ennen yhteyttä facebookissa, juttelimme paljon ja kävimme ulkonakin kertoja. Meni taas parisen kuukautta, mutta vahingossa tapasin jälleen toisen samaa aikaa(tämä ko. Mies asuu toisessa kaupungissa, joten tapailu siksi ei jokapäiväistä ja välissä ehti tapahtua..), aloimme seurustelemaan, mutta itse en todenäköisesti ollutkaan valmis vielä ja suhde kariutuin 7 kk jälkeen omiin epäilyksiini. Eri paikkakuntalaisen miehen kanssa silloin tällöin kirjoiteltiin tämänkin suhteen aikana, lähinnä kuulumisia. En usko miehen tietäneen edes, että seurustelin. Nyt kun olen eronnut, olemme jälleen hieman enemmän olleet yhteydessä ja eilen sitten sain viestin, jossa hän kertoi ikävöivänsä minua ja, jos näyttäisin tunteeni meillä voisi olla mahdollisuus vaikka mihin. Tämä mies o siis roikkunut 5 vuotta mukana tavallaan, ei itse ole oikein välissä seurustellut, tapaillut kyllä useita naisia. Mietinkin, että mitä tämä on? Miksi hän haluaa kovasti tavata ja olla kanssani, ottaa taas sen riskin, että "hylkään" hänet? Pidän miehestä, mutta ilmeisesti en tarpeeksi, koska joku menee aina edelle. Toisaalta mietin miksi aina "palaan" hänen luokseen? Muut suhteet ovat epäonnistuneet, mitä, jos se onni onkin ns. Nenän edessä. Mitä mieltä olette tästä tilanteesta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoo suhdetta sun kanssa, ainahan suhde on riski, joten miksi sitä murehtia etukäteen?

Mutta sinä et ole mieheen ihastunut, joten miksi alkaisit suhdetta virittelemään? Kerro vaan suoraan, että tunteesi ovat kaverilliset, jottei tämä mies turhia odottelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän