Siis heräsikö miehen kiinnostus, kun huomasi minun olevan äiti?
Olin kuntosalilla. Siellä oli eräs mies (on mahdollista, että oli ulkomaalainen, ehkä venäläinen). Hän ei kiinnittänyt minuun huomiota.
Salin jälkeen molemmat alakouluikäiset lapseni tulivat luokseni ja sen miehen puolelta alkoi aivan älytön flirtti. Harvoin näkee sellaista silmäpeliä (tämä on yksi syy, miksi ajattelen hänen olleen ulkomaalainen).
Olin hämmentynyt - eikö miehet karkaa siinä vaiheessa, kun huomaa naisella olevan lapsia? Miten tämä näin päin meni? Onko mahdollista, että miehen kiinnostus heräsi kun hän huomasi minulla olevan kaksi lasta?
Kommentit (8)
kasvot ja kehonkieli "auki"
nimenomaan omien lastensa seurassa, ei mitään roolia vaan puhtaasti oma itse.
Jospa sinä vain näytit hehkeältä omalta itseltäsi vs.kuntorääkissä
kun ovat lastensa kanssa :) Tämän kuulin jo synnytyssairaalassa :) Jos mies pitää lapsista ja huomasi sinulla lapsia olevan, ehkä haluaisi myös itsekin lapsia jossain vaiheessa :)
miehelläkin on lapsia, hän on eronnut ja näkisi itsensä mielummin naisen kanssa jolla myös on jo lapsia. Lisäksi lapset toimivat hyvänä aiheena keskustelulle ja on mahdollisesti teitä yhdistävä asia. Lapsista on aina helppo puhua. Et ehkä ollutkaan enää niin kaukainen hänelle vaan lapset toivat sinusta esiin inhimillisen puolen jota on helpompi lähestyä kuin rautaa vääntävää kaunista naista :)
että saan nykyään enemmän huomiota miehiltä kuin ennen. Joko se johtuu minun vihkisormuksesta tai lapsestani. Oikeesti uskon kyllä, että miehet uskaltaa lähetyä minua paremmin kuin aiemmin. Olen varmaan jotenkin vapautunut lapsen saannin myötä.
minua kyllä nauratti molemmat poikani siinä tilanteessa, eli olin varmasti pehmeämmän oloinen ja näköinen kuin aiemmin.
Minä vain olen aina luullut, että mikään ei karkota miestä yhtä tehokkaasti kuin lapset.
Niin, ja ikää minulla on 44 v. Ei minusta ole enää tekemään kenellekään lapsia.
ap
Minun yksi tuttu mies erosi vasta ja alkoi piirittämään minua
Ei ehkä positiivisessa mielessä.