Kuka Kotikatua katsova av-mamma veti kilarit FB:ssä?
Kommentit (9)
Olihan toi sentään helvetin ärsyttävästi sanottu tolta Niinalta, "No ei se maailma siihen lopu kuitenkaa", varsinkin jos tiesi että Jennillä on selvästi mt-ongelmia..
Olihan toi sentään helvetin ärsyttävästi sanottu tolta Niinalta, "No ei se maailma siihen lopu kuitenkaa", varsinkin jos tiesi että Jennillä on selvästi mt-ongelmia..
Tuskin on mt-ongelmainen. On luultavasti sellainen ihminen joka kokee omaavansa oikeudet muiden ihmisten kritisointiin, muttei kestä kritiikkiä hänen elämäänsä liittyen. Puolet suomalaisista tuntuu olevan tuollaisia.
Mielestäni 30-vuotiaan tulisi kestää tuollaiset heitot, etenkin kun ilmeisesti itse heittelee vastaavanlaisia kommentteja muille (se jääkiekko viittaus).
miksi sen piti alkaa jankkaamaan tuosta, mun mielestä tuo Niina vaikuttaa paljon ärsyttävämmältä.
miksi sen piti alkaa jankkaamaan tuosta, mun mielestä tuo Niina vaikuttaa paljon ärsyttävämmältä.
Nuo kaikki Jennille vastaavat akat vaikuttaa paljon ärsyttävämmiltä kuin Kotikatuun hurahtanut mamma. Just tuollaisia tiukkapipoisia tosikkoankeuttajia. Onneks minun tuttavapiirissä tsempataan ja eletään mukana toisten hurahduksissa iloisesti ja lämpimästi puolin ja toisin! :)
Itsehän Jenni oli ilmeisesti kommentoinut muiden lätkän katselua.
Ja noihan on kaikkein hauskimpia tapauksia, kun toinen ottaa noin hätäseen herneet nenäänsä. Ja on siinä jotain pientä häikkää korvien välissä kun vastaukset ovat tuota luokkaa :)
Itse en myöskään ymmärrä näitä sarjojen fanaatikkoja. Olihan porukka vienyt kukkkia kadulle, kun Salkkareissa joku jäi ratikan alla (muistaakseni). Ja sitä en myöskään tajua, että ihmiset alkavat keuhkoamaan näyttelijöille kadulla, kun heidän roolihahmonsa ovat erittäin ilkeitä tms. Hehän näyttelevät rooliaan ja eivät oikeasti ole sellaisia. Toisilla vaan ei oikein pysy fiktio ja totuus hanskassa :D
ihania ja AITOJA ihmisiä!
Vai miten se meni.
Hahaa, Jennillä ei ole mt ongelmia, mutta puuttuu ihan kaikkien asioihin ja valittaa ettei oo kavereita.. Jaksaa korjailla jopa facessa toisten oikeinkirjoitusta, ei kommentoi mitään muuta paitsi jankkaa omia asioitaan.. Tää nainen on just eikä melekee niinku kotikatukilari antaa ymmärtää.
johan mammalla singahti. KOTIKATUUUUUUUUU!
Enkä edes tunnusta, vaikka telkkarisarjoista tykkäänkin, joku raja. Paskaa suomalaista tuotantoa vuodesta toiseen. Johan loppui hihhhaa!