Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli, kun on tehnyt (töissä) jotain todella tyhmää?

Vierailija
01.12.2012 |

Yritin kiemurrella irti tilanteesta, jossa syyttävä sormi osoitti minua ja väittää etten ollut sanonut jotain mitä todistettavasti olin sanonut. Todella, todella typerää, enkä ymmärrä mikä minuun iski. Olin kai paniikissa.

Nyt siis tuntuu, että olen menettänyt kasvoni enkä tiedä miten pääsen tästä pahasta olosta yli. Mikä auttaa - mitä sinä tekisit? Reilu anteeksipyyntö - parantaako se tilannetta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin oma olo helpottaa. Kunhan et yritä vielä pistää sitä jonkun muun syyksi :)

Jokainen työssäolija on tehnyt ja tekee ihan tyhmiä juttuja ja virheitä. Ei niitä kukaan kauaa muista.

Omiakin poskia punottaa jotkut ikivanhat ja loppujen lopuksi pienet jutut, mutta ei niitä kannata muistella. Ainakaan kukaan ei niiden seurauksena ole kuollut.

Vierailija
2/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa, että kasvaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, todella oli teinimäinen olokin tämän jälkeen. Mietin kuinka vanhana sitä täytyy vielä oppia kantapään kautta. Mutta ei kai kukaan koskaan ole täysin valmis ja virheetön - ainakin tällä olen itseäni lohduttanut.

t. ap

Vierailija
4/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin tai voisitko edes esimerkin kautta selittää? Siis Olet sanonut jotain ja joku syyttää ettet ole... Ja sinun pitäisi pyytää anteeksi? Mitä?

Vierailija
5/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin itseni irti.

Vierailija
6/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen sinut muistetaan rehellisenä ja suoraselkäisenä ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme