Kelpaako ruoanlaittotaitoinen mies?
Osaan laittaa kaikkia kokonaisista latva-artisokista souffléihin saakka. Ruokaani on kehuttu erittäin paljon, ja jopa arkiruokani ovat erittäin hyviä. En näytä huonolta, urheilen kanssa. Silti en oikein tunnu löytävän yhtään naista mistään joka olisi minusta kiinnostunut, vai enkö vain huomaa? :( Minun on myös vaikea kiinnittää naisiin huomiota.
Vinkkejä?
Kommentit (16)
sillä, että sinun on vaikea kiinnittää naisiin huomiota? Ruokaako ajattelet koko ajan?
Vai tarkoititko, että sinun on vaikea kiinnittää naisten huomio itseesi?
Odotatko naiselta rahaa tarjoiluhisi? Mä oon nähnyt nää pihit, jotka kuulemma osaa laittaa, mutta kun se on niin kallista..
Osaan laittaa kaikkia kokonaisista latva-artisokista souffléihin saakka. Ruokaani on kehuttu erittäin paljon, ja jopa arkiruokani ovat erittäin hyviä. En näytä huonolta, urheilen kanssa. Silti en oikein tunnu löytävän yhtään naista mistään joka olisi minusta kiinnostunut, vai enkö vain huomaa? :( Minun on myös vaikea kiinnittää naisiin huomiota.
Vinkkejä?
Missä käyt näyttäytymässä? Ravintolassa? Baarissa?
Tansseissa? Harrastuksissa?
Sekä luen jatkuvasti tietääkseni enemmän. En myöskään ole umpiköyhä, eli se ei ole ongelma.
Ajattelen muutakin kuin ruokaa, mutta en osaa kunnolla kiinnittää omaa huomiotani naisiin. Näen välillä ihan kauniita naisia, mutta kiinnostus jääkin siihen usein :/
tulee sellainen vaikutelma, että ap on tosi epävarma itsestään. Liekö hänellä hyviä ystäviä, jota kautta tulisi itseluottamusta, tekeekö hän jotain muuta elämässä, joka valaisi uskoa siihen, että hän on ihan okei sellaisena kuin on?
Minusta "kelpaanko" kysyy vain ihminen, joka ei luota itseensä.
Toisekseen nuo perustelut siihen, miksi hän itse uskoo, että hänen ruokansa ovat hyviä: koska muut ovat sanoneet niin. On eri asia muotoilla asia noin kuin kertoa esimerkiksi, että "olen nähnyt vaivaa ja kehittynyt kokkina ja päässyt sellaisiin makuihin, joita olen tavoitellut, sen lisäksi muutkin ovat taidoistani samaa mieltä".
Itse tykkään tehdä ruokaa. Syön mielellään taitavan kokin ruokia mutta kivointa on, jos molemmat osaavat laittaa ruokaa.
vai naisten kiinnostuksen puute sinuun? Valota vähän..
unohda ne sufleet ja latva-artisokat. Näiden tietojen perusteella on syytä epäillä seksuaalista suuntautumistasi. Pistä pöytään punkkua ja kunnon pihvi = pesää. Minun mieheni raivasi tien sydämeeni nimenomaan kokkaustaidoillaan, mutta maku olisi mennyt jos olisi kehuskellut taidoillaan tai tarjonnut jotain omituisuuksia.
Totta kai ruoanlaittotaitoinen kelpaa, jos on muuten sopiva, mutta niin myös ruoanlaittotaidoton.
Jos et naisille kelpaa niin ei se ruoanlaittotaidostasi johdu vaan jostain muusta, jota on tuon lyhyen aloitusviestin perusteella mahdoton arvella että mistä on kyse.
naiset mun näkemykseni mukaan haluavat, että mies on sellainen, jonka kanssa on turvallinen olo ja joka "vie", silleen huomaamattomasti. Ja pitää sitä omaa rakastaan jossei nyt ihan kuningattarena, niin prinsessana ainakin.
Antaa tilaa ja itsenäisyyttä naisen toteuttaa itseään, mutta on paikalla tarvittaessa, siinä sohvalla kainalona johon käpertyä, kun maailma potkii. Herkkyyttä ja voimaa, keskustelukykyä, säkenöivää älyä ja naiset korostavat tunneälyä, vaikka eivät osaa sitä edes määritellä.
Tero
En oikein tiedä miten sinkut löytävät toisensa, elleivät ravaa varta vasten iskemässä kumppania rafloissa. Tai tuputa käyntikorttiaan toisille julkisilla paikoilla. Paitsi netissä.
Luulisin, että aikuisten ihmisten on helpointa löytää puoliso työn kautta tai muulla vastaavalla tavalla, jostain, jossa oikeasti tavataan ihmisiä eikä vain olla osa väkijoukkoa.
Oletko ap kokeillut nettitreffejä? Uskoisin, että ruuanlaittotaitoiselle miehelle löytyisi helposti seuraa. Sellaista kotona viihtyvää vaimoainesta. Mutta tietysti ihmisen luonne on se, joka määrittelee viimekädessä sen, onnistuuko tai kiinnostaako suhde. Tuskin minuakaan kukaan mies ottaisi sillä perusteella että osaan tehdä jotain, vaikka neuloa villapaitoja.
yhtä vilkkaasti kuin tässä nyt niin ehkä siinä voisi olla hieman korjaamisen varaa... ;)
on "muotia".
Meillä niinpäin että jouduin kouluttamaan itselleni ruuanlaittotaitoisen miehen:) Ns paremmasta perheestä lähtöisin ollut 30+ ei koskaan ollut laittanut itse ruokaa saati syönyt esim makkarakeittoa:) Kun sitten hyppäsi valmiin lapsiperheen kelkkaan joutui ottamaaan vastuuta muistakin kuin itsestään:D
Hyvin tuo on kehittynyt nollasta gourmandiksi (tätä oli toki ennekin mutta vain valmiissa pöydässä) ja gourmetkokiksi 17 vuodessa. Hän on meillä se kokeilevampi ja luovempi kokki joka jaksaa arkenakin kokeilla uusia ihania ruokia. Minä sitten teen perinteisempää slow foodia viikonloppuisin.
Olen pitänyt huolen siitä että miniä sai ruuanlaittotaitoisen miehen itselleen, ei ole valittanut
Nimittäin tie naisen sydämeen ei käy vatsan kautta. Se pätee ainoastaan miehiin. Tie naisen sydämeen käy koruliikkeen kautta.