Oltiin äsken miehen kanssa keskustassa ja miehen silmien alla mut yritettiin pokata
mies maksoi paitaansa kassalla ja odottelin siinä vähän matkan päässä. Ohi pyyhkäisi aivan ihastuttava mies, joka jarrutti kohdallani ja sanoi, ettei voi jättää tilaisuutta käyttämättä. Oli kuulemma kiire, mutta ois kiva tavata vaikka lasillisella. Antoi korttinsa ja pyysi soittelemaan. Mun mies katsoi haavi auki sieltä kassalta.
Jotenkin oli vaan niin mahtava tilanne, kun mies on ollut ihan urpo viime aikoina ja ei ole huomioinut juuri lainkaan.
Nyt on ollut niin maireana ja koko ajan kuittailee että "ai sua yritti joku pokata", "no oliko nyt siistiä sitte ku sellanen nätti poika halus sun kanssa treffeille". Kiemurtelee kuin käärme tuolla sohvalla,
Siis joo oli siistiä, todellakin.
Kommentit (15)
Hyvä Ap!
Kuvaile vähän sun tyyliä/pukeutumista niin saa fiilistellä tilanteella!!!
Missä tapahtu?
oltiin hgin keskustan stockalla, miesten vaateosastolla tokassa kerroksessa.
mulla oli päällä vaaleankeltainen ohut pitkä neule puoleen reiteen, tumman siniset pillifarkut ja nilkkurit, goosen takki ja lompakko kädessä (laukun jätin autoon). Hiukset on tummat ja oli aamulla laitettu, vähän sekas ja meikkiä minimisti.
oletko laiha ja kuinka pitkä? onko sinulla täydellinen iho.
oletko laiha ja kuinka pitkä? onko sinulla täydellinen iho.
keskimittainen 165cm, hoikka (en laiha) ja iho nyt on hyvä muttei täydellinen
Olin Stockalta hakemassa sukkahousuja tänään illalla :)
Tunnistin tuosta Goosen takista!
Katoinkin että ootte eri paria miehes kanssa =D
no joo niin ollaan aika eri pari kyllä kieltämättä :D
No onpas hassua jos tälleen tunnistit :D
Hullua!
eikä mitenkään loukkaavasti, että olette eri paria, mutta kertakaikkisesti olit vaan KAUNIS! Tulin 2:een maksamaan, kun en jaksa naisten puolella jonotella, niin Stockalla etin aina vapaan kassan.
P.S Kuinka vakaalla pohjalla suhde on, mietitkö ottaa yhteyttä tuohon kauniiseen poikaan? ;)
eikä mitenkään loukkaavasti, että olette eri paria, mutta kertakaikkisesti olit vaan KAUNIS! Tulin 2:een maksamaan, kun en jaksa naisten puolella jonotella, niin Stockalla etin aina vapaan kassan.
P.S Kuinka vakaalla pohjalla suhde on, mietitkö ottaa yhteyttä tuohon kauniiseen poikaan? ;)
Kiitosta vaan :D
Onhan tämä myrskyistä suhde ja koetellut, mutta paras hoitaa suhde kerrallaan ;)
Mun nimi alkaa M:llä
ap alkoi itseänsä kehua oikeen urakalla :D
upea juttu sinulle muistaa tulevina vuosina?
ja kuten sanottu niin tässä vielä on tämä olemassa oleva suhde, joka nyt kuitenkin on ihan useimmiten hyvä :)
mutta piristi joo, tuli tosi hyvä mieli :)
Ihana tilanne.