Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsovatko älyköt älykkäitä tv-sarjoja vai samaa viihdettä kuin muutkin?

Vierailija
12.12.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyköt eivät välttämättä haaskaa aikaansa television katseluun lainkaan. Löydän harvoin jotain ajan kuluttamisen arvoista tv:n tarjonnasta.

Vierailija
22/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson pääosin dokkareita ja joskus elokuvia. Hyvin harvoin katson mitään sarjoja ja pääosin siksi, etten muista tai mulla ei ole aikaa. Netflixiltä vois tietty ottaan jonkun sarjan ja alkaa sitä katsomaan, mutta kun mies ei tykkää sarjoista, niin yleensä päädymme johonkin dokkariin tai elokuvaan. 

Tykätään katsoa telkkaria ennen nukkumaanmenoa sängyssä, joten valitaan sitten sellaista katsottavaa, josta molemmat tykkää. Pääosin katsotaan dokkarit youtubesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkoisen älykäs ja pidän juurikin oivaltavasta, älykkäästä huumorista.

Eläköön Putous!!!!!

Vierailija
24/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi fyysikko, joka katsoo Maatilan prinsessoja, Viidakon tähtösiä ja Unelmien poikamiestä. Kyllä minä ainakin tykkään heittää silloin tällöin aivot narikkaan ;)

Vierailija
25/26 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa älyköistä ei varmaan katsele telkkaria ollenkaan. Onhan se aivotonta huttua, ja siihen törsätyn ajan voisi käyttää paremminkin. 

Mä en ole älykkö, mutta tykkään seurata sekä älyllisesti haastavampia, ns. vaikeampia sarjoja (esim. Boss, Boardwalk Empire) että sitä aivotonta huttua (Huippumalli haussa, Viidakon tähtöset) riippuen mielentilasta ja vireystasosta. 

Vierailija
26/26 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän