CANDY on palannut..!
Kommentit (13)
Taisi jäädä Kändiltä jotain huomaamatta. Kun kirjoittaa GoogleMapsin hakuun 'Kolmas pyörä', se antaa osoitteen ja jopa puhelinnumeron.. Ja linkin Candyn blogiin.
Eli Candy asuu siis Hämeenlinnassa, Kirjurintiellä.
Taisi jäädä Kändiltä jotain huomaamatta. Kun kirjoittaa GoogleMapsin hakuun 'Kolmas pyörä', se antaa osoitteen ja jopa puhelinnumeron.. Ja linkin Candyn blogiin.
Eli Candy asuu siis Hämeenlinnassa, Kirjurintiellä.
Googlaapa kolmas pyörä hämeenlinna.
No niimpäs näyttää olevan. Ja eihän tuo missään omakotitalossa vanhempiensa kanssa asu. Ihan tavallinen kerrostalo.. Mistä vetoa, tuotakin blogia pitää vain joku kaksoiselämää elää haluava tyyppi. Samanlainen sekopää joka niitä vauvojen kuvia varasteli toisten blogeista ja Facebookissa niitä piti ominaan ja esittäytyi jonain perheenäitinä.
Oh lord. Onpa Candya siunattu sitten aivan valtavan älykkäillä lukijoilla. Se on Kolmas Pyörä -nimisen yrityksen osote.
Mä en ymmärrä miten tänä päivänä vielä joku voi kuvitella, että pillerit suojaa 100% raskaaksitulemiselta. Ja sitten vielä väittää, että ei aiheuttanut itse tilannetta...
Mä en ymmärrä miten tänä päivänä vielä joku voi kuvitella, että pillerit suojaa 100% raskaaksitulemiselta. Ja sitten vielä väittää, että ei aiheuttanut itse tilannetta...
Ältsii et joku voi kuvitella tollee kakskyttuhatluvulla jotain tollast hei! Ollaaks bestiksii?
T: 11cm mies
Ollaaks bestiksii?
T: 11cm mies
No siis hei daa, tottakai!
Nyt kyllä viimeistään tuon tarinansepustukset paljastui. :D Minunkin silmiini pisti seuraava lause: "En oo kehdannu puhua ees vanhemmilleni raskaudesta ja abortista mitään, ja joutunu piilottelee lääkkeitä mun laukussa. :/"
Ja lukijan kommentteja alhaalla:
Anonyymi: Mitä lääkkeitä laukussas kannat? Abortti lääkettäkö vedät päivittäin :DCandy:
Aborttipilleri ja kipulääkkeitä.Anonyymi:
Haistan ruskeaa. Otappas selvää miten se pillereillä tehty abortti oikein tapahtuu.:DCandy:
Valitettavasti jouduin ottamaankin kun se mulle tehtiin."Eli hän kertoo tehneensä jo abortin, mutta pitävänsä kotonaan jotain ABORTTIPILLEREITÄ! :'D Kyllä ois Kändin kannattanut vähän paremmin otta asioista selvää ennenkö lähtee taas tarinoimaan. Tää oli kyllä nolouden huippu..tyhmäkin pystyisi valehtelemaan paremmin.
""Kotiin annetaan mukaan seitsemän (7) Cytotec-tablettia, joiden ottaminen aloitetaan aamulla seuraavan ohjeen mukaisesti.
Ennaltaehkäisevästi on hyvä ottaa kaksi lääkärin määräämää kipulääkettä (Burana 600 mg ja Panacod-tabletti) tunti ennen Cytotec-tablettien ottamista. Tunnin kuluttua kipulääkkeen ottamisesta laitetaan kolme poliklinikalta annettua Cytotec-tablettia syvälle emättimeen, siitä kolmen tunnin (3h) kuluttua kaksi tablettia suun kautta ja tästä vielä kolmen tunnin (3h) kuluttua kaksi tablettia lisää suun kautta. Yhteensä siis seitsemän Cytotec-tablettia. Jos verenvuoto on runsasta jo ennen ensimmäisten Cytotec-tablettien asettamista, tabletit otetaan suun kautta, koska muuten ne saattavat tulla sulamattomina verenvuodon mukana ulos. Lääkkeiden emättimeen asettamisen jälkeen kohtu alkaa supistella, ja raskausmateriaali poistuu runsaan verenvuodon ja hyytymien mukana. Keskeytyminen tapahtuu yleensä runsaan 6 tunnin kuluttua tablettien otosta."
Lueppas tämä ennenkuin viisastelet.
Olettaen, että tuo blogi on totta niin onpahan tyttö sopan keittänyt. Tietysti tuo dorkan äijän suosiollisella osallistumisella. Tytön pitää kertoa miehelle abortin lisäksi jossain vaiheessa tuosta pitämästään "pikku" blogista.
Eikös tuo katsota lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä, kun suhde on alkanut kun tyttö on ollut 15 vai 16-v.?? Mies 34.v
Olettaen, että tuo suhdesoppa on totta ja tod.näk. paljastuu joku kaunis päivä vaimolle koko kauheudessaan niin melkoisen jämäkkää todistetta on Candy taltioinut blogiinsa parin vuoden ajan. Vaimo saa helposti eron ja huoltajuudenkin tod.näk aika heittämällä. Ja ukko parka saa toivottavasti tuomion hyväksikäytöstä.
Tai onkohan jo tehty?
Surullista, mutta toden näköisesti ei ole ensimmäinen eikä viimeinen teinityttö miehelle. Olettaen, että on totta tuo blogi.
Ukolla on itselläänkin lapsia niin silläkin pohjalla miettien. En tiedä minkä ikäisiä nuo lapset on? En niin tarkkaan tai pitkään ole blogia seurannut.
Goolge mapsilla hakee "kolmas pyörä", tulee seuraava info:
Kolmas Pyörä, lähellä kohdetta Kirjurintie, Hämeenlinna, Suomi
Kolmas Pyörä
Kirjurintie 6, 13210 Hämeenlinna, Suomi
+358 46 6851650 ? · salatturakkaus.blogspot.com
sähköpostiosoitteena anttila.miikka@gmail.com
Mahtaako tuo tapahtumapalvelu nimeltä kolmas pyörä olla tän blogin takana ja tuon sähköpostiosoitteen Miikka olla "Mikko"??
Olis nimittäin ihan hyvää mainosta firmalle tulla tunnetuksi tällaisesta nettitarinasta.
Tietysti sekin että jos tuo Miikka on oikeasti "Mikko" ja tietämätön blogista, joka kantaa samaa nimeä kuin hänen yrityksensä... Candy olisi keksinyt blogille nimen "Mikon" bisneksen nimestä.
Ja aika jännä tosiaan että googlemaps antaisi tällaisen yrityksen nimen JA SALATTURAKKAUS.BLOGSPOT.FI osoitteen??? ymmärtäisin jos blogin osoite olisi kolmaspyörä, mutta tosiaan tässä on nyt varmaan koko jutulle käännekohta!
Miehen pitämälle tapahtumapalveluyritykselle ei voi MILLÄÄN vahingossa tulla kotisivuksi salatturakkaus :D
Nyt kyllä viimeistään tuon tarinansepustukset paljastui. :D Minunkin silmiini pisti seuraava lause: "En oo kehdannu puhua ees vanhemmilleni raskaudesta ja abortista mitään, ja joutunu piilottelee lääkkeitä mun laukussa. :/"
Ja lukijan kommentteja alhaalla:
Anonyymi: Mitä lääkkeitä laukussas kannat? Abortti lääkettäkö vedät päivittäin :D
Candy:
Aborttipilleri ja kipulääkkeitä.
Anonyymi:
Haistan ruskeaa. Otappas selvää miten se pillereillä tehty abortti oikein tapahtuu.:D
Candy:
Valitettavasti jouduin ottamaankin kun se mulle tehtiin."
Eli hän kertoo tehneensä jo abortin, mutta pitävänsä kotonaan jotain ABORTTIPILLEREITÄ! :'D Kyllä ois Kändin kannattanut vähän paremmin otta asioista selvää ennenkö lähtee taas tarinoimaan. Tää oli kyllä nolouden huippu..tyhmäkin pystyisi valehtelemaan paremmin.