Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pulassa vaimonsa kanssa

Vierailija
12.12.2012 |

Hei palstalaiset,

tarvitsen nyt pikkuisen apua ja mieluiten naisilta vinkkiä siihen miten hoidan kylmentymään päässyttä parisuhdetta. Selvennän hieman tilannetta joka ainakin minua ahdistaa.

Ollaan oltu naimisissa reilu 8 vuotta ja lapsiakin on muutama. Lapset ovat vielä sen verran pieniä että vanhin on vasta ekalla luokalla.

Meidän parisuhteeme on ihan tasapainoinen mutta alusta asti minua on vaivannut vaimon kykenemättömyys käsitellä hankalia asioita tai puhua tunteistaan. Tämä toki ei ole ainainen ongelma, meillä on paljon hyviäkin hetkiä mutta yleensä tilanne on ollut se että emme ole ehtineet hoitaa parisuhdettamme kahdenkeskeisellä ajalla. Olen ollut aina kovasti rakastunut vaimooni mutta viimeaikoina olen vahvasti kokenut ja tuntenut että hän ei ole kovasti kiinnostunut siitä että olen hänen miehensä ja että minäkin olen olemassa. Ihan yleisellä tasolla, ei pelkästään seksin saralla.

Olen yrittänyt ihan kauniisti asiasta keskustella mutta ilman tulosta.

Pienen painostuksen jälkeen sain häneltä irti että kun olis sitä yhteistä aikaa.

No nyt olemme pääsemässä vapaaviikonloppua viettämään lähiaikoina ja kysynkin, mitä nainen tuollaisessa tilanteessa kaipaa. Antakaa vinkkejä niin ei tarvitsisi vaimoa niin kovasti painostaa puhumaan.

Kiitos.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne itsellä oltas kohta oltu 10v naimisissa mutta vaimo haluaa eron kun on kylmentynyt tunteet ja on näitä lapsiakin vanhin ekalla luokalla mut minkäs teet siinä kun ei ole ollut sitä parisuhdeaikaa aikuisten kesken. ei voi sanoa ettenkö olisi sitä yrittänyt järjestää.

ero tässä nyt tulossa hän on viemässä lapsia itselleen ollut aina kun on ollut vaikeaa.

kun katsoo aikaa taakse päin on siellä jos jotakin käännettä. ei voi sanoa etteikö mies vieläkin rakasta tulevaa ex-vaimoaan.

mutta näin kävi tässä yhdessä surullisessa tarinassa.

kokeile kaikkes jotta naisesi tuntee rakkauden se ei ole suuria asioita. huomioi hänen tunteet tunne tilat ole tukena suruissa auta missä pystyt näytä hänelle että hän on vielä se nainen jota rakastat. onnea ja menestystä sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi