Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ootte saaneet kehitettyä suhteen varattuun työkaveriin?

Vierailija
12.12.2012 |

Täälläkin on jotkut kirjoitelleet suhteestaan työkaveriin. Kertokaa mulle toimivia vinkkejä miten sen suhteen saa aikaiseksi..?

Olettaen ettei kehtaa torjunnan pelossa mennä ihan suoraan päin naamaa kysymään.

Mitkä on sellaisia hienovaraisia vihjeitä jotka OIKEASTI toimii?

Moraalinvartijoiden viesteihin en reagoi mitään joten niitä on turha kirjoittaa.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavissahan se on helpointa hoitaa alkuun ja siitähän se sitten lähtee, jos niin haluaa.

Kait sä hymyillä osaat, flirtata?

Vierailija
2/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan kaverina vaan jutella hänelle. Vähitellen työasioista jutteleminen meni siihen että puhuttiin myös henkilökohtaisista asioista. Ensin varovasti asunnoista ja niiden remontoinnista, mökkihaaveista jne, lopulta mies alkoi avautua myös avioliittoonsa liittyvistä ahdistuksista. Minusta tuli hänelle kuuntelija. Koskaan en kyllä yrittänyt rikkoa avioliittoa, en esim. koskaan kritisoinut miehen vaimoa jota en edes tuntenut, kuuntelin vani miehen vuodatuksia ja rohkaisin jos mies oli allapäin.

Vähitellen mies kuitenkin alkoi tuntea minut sielunkumppanikseen ja niin siinä kävi että lopulta meistä tuli pariskunta. Pari vuotta se kesti siitä kun kavereiksi alettiin. Seksiä emme harrastaneet ennen kuin mies oli virallisesti eronnut vaimostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan kaverina vaan jutella hänelle. Vähitellen työasioista jutteleminen meni siihen että puhuttiin myös henkilökohtaisista asioista. Ensin varovasti asunnoista ja niiden remontoinnista, mökkihaaveista jne, lopulta mies alkoi avautua myös avioliittoonsa liittyvistä ahdistuksista. Minusta tuli hänelle kuuntelija. Koskaan en kyllä yrittänyt rikkoa avioliittoa, en esim. koskaan kritisoinut miehen vaimoa jota en edes tuntenut, kuuntelin vani miehen vuodatuksia ja rohkaisin jos mies oli allapäin. Vähitellen mies kuitenkin alkoi tuntea minut sielunkumppanikseen ja niin siinä kävi että lopulta meistä tuli pariskunta. Pari vuotta se kesti siitä kun kavereiksi alettiin. Seksiä emme harrastaneet ennen kuin mies oli virallisesti eronnut vaimostaan.

nyt siinä kaverivaiheessa ja jutellaan myös henkkoht asioista. Jotenkin pitäisi vaan saada viesti perille että haluaisin jotain "sutinaakin".

Luulen että jotain kemiaa on ja oon muutaman kerran nähnyt kun tää mies tsekkailee mua päästä varpaisiin.

AP

Vierailija
4/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää tarinoita kuinka ootte kehittäneet suhteen?

AP

Vierailija
5/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sähköpostittelulla alkoi. eli siis flirttiä, kirjoitettuna pystyy tekemään "vihjailuja", jotka molemminpuolisen "tietojenkalastelun" lopputuloksena päätyi siihen lopputulokseen että molemmat myönsimme suoraan kiinnostuksemme. Tässä on kyllä se ongelma, että ujon on vaikeaa suhtautua toiseen elävässä maailmassa, mutta onneksi mies on mua rohkeampi :)

Vierailija
6/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Näistä aiemmista viisastuneena ainakin lisään flirtin määrää.;)

AP

Vierailija
7/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni siihen että mun oli pakko koskettaa sitä ihmistä... ihan vain silitin jalasta sillai huomaamattomasti, mutta kyllähän sen huomas. Tosin tehtiin sellasta työtä missä fyysinen kosketus oli välillä ihan luonnollista, mutta tuolloin se kosketus oli vähän erilainen. :)

Vierailija
8/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni siihen että mun oli pakko koskettaa sitä ihmistä... ihan vain silitin jalasta sillai huomaamattomasti, mutta kyllähän sen huomas. Tosin tehtiin sellasta työtä missä fyysinen kosketus oli välillä ihan luonnollista, mutta tuolloin se kosketus oli vähän erilainen. :)

tosi kiihottava ajatus ja aion tehdä jotain vastaavaa..

AP

Vierailija
9/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiihottava ajatus ja aion tehdä jotain vastaavaa..

AP

Vierailija
10/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun olette pariskunta. Et voi ikinä enää luottaa mieheen joka on jo kerran pettänyt varattuna ollessaan. Koska arvaa mitä? Et ole kaiken arjen satuttaa kuvioihin yhtään sen ihmeellisempi, kauniimpi tai fiksumpi kuin se nykyinen kumppani miehelle.

Mutta nauti nyt. Valloittamiseen on ihanaa ja ihastumisen toki myös. Vuoden kuluttua et luultavasti kehtaa enää edes olla samassa työpaikassa.

Vierailija
11/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne on palkattu joku keskusteluvedättäjä, hän on todella sairas aloituksista päätellen.

Pahoinvointi pulppuaa useimmista keskusteluista ja keskustelijoista.

Tulipa käytyä tutyustumassa keskusteluun.

Parempaa tulevaa kaikille!

Vierailija
12/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
13/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma hits back, tulet huomaamaan ;) Viimeistään siinä vaiheessa kun olette pariskunta. Et voi ikinä enää luottaa mieheen joka on jo kerran pettänyt varattuna ollessaan. Koska arvaa mitä? Et ole kaiken arjen satuttaa kuvioihin yhtään sen ihmeellisempi, kauniimpi tai fiksumpi kuin se nykyinen kumppani miehelle.

Mutta nauti nyt. Valloittamiseen on ihanaa ja ihastumisen toki myös. Vuoden kuluttua et luultavasti kehtaa enää edes olla samassa työpaikassa.

Tuollainen perustuu ajatukseen, että aina varattuna toisesta kiinnostunut on jokin krooninen elostelija, pettäjäluonne joka pettää kaikkia. Minä en siihen usko, vaan uskon että on tosiaan niin että ihmiset sopivat eri tavoin yhteen yhden kuin toisen kanssa, ja että voi hyvinkin olla että jos liitto entisen kanssa ei ole sujunut, niin se voi sujua jonkun toisenlaisen ihmisen kanssa. Riippumatta siitä, onko suhde alkanut varattuna vai vapaana ollessa.

Meidän tapauksessa kyllä varsinaista pettämistä ei tapahtunut, koska minä en suostunut seksiin ennen kuin mies on eronnut. Mutta ei sillä lopulta asian kanssa ole merkitystä juurikaan vaikka olisikin alkanut pettämisellä.

t. 3, jo 7 vuotta onnellisesti naimisissa sen pokaamani varatun kanssa

Vierailija
14/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen jo ollut suhteessa varattuun työkaveriin, mutta silloin hän teki aloitteen.

Nyt haluaisin taas seksisuhteen yhteen työkaverin, mutta en osaa sitä aloittaa. Tämä mies kyllä juttelee henkilökohtaisistakin asiosta ja katselin häntä pitkään silmiin ja hymyilin pikkujouluissa, mutta hänellä näyttää kuitenkin olevan seksisuhde myös toiseen työkaveriinsa. (Me emme tunne tämän toisen naisen kanssa toisiamme.)

Miehekseni en häntä halua enkä parisuhdetta. Ainoastaan seksisuhteen, mutta nyt pikkujoulujen jälkeen tuli se tunne että en kelpaa hänelle kun paremmankin näköisiäkin on tarjolla. Ehkä en siis tee asialle enää mitään. Odootan jos mies tulee toisiin ajatuksiin.

Vierailija
15/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan kaverina vaan jutella hänelle. Vähitellen työasioista jutteleminen meni siihen että puhuttiin myös henkilökohtaisista asioista. Ensin varovasti asunnoista ja niiden remontoinnista, mökkihaaveista jne, lopulta mies alkoi avautua myös avioliittoonsa liittyvistä ahdistuksista. Minusta tuli hänelle kuuntelija.

Heh! Nämä on niiiiin legendaarisia: "Vaimo ei ymmärrä mua, mutta sä ymmärrät mua! Me ollaan varmaan jotkut sielunkumppanit!"

Kyllä ne miehet osaa vetää oikeista naruista mikä naisten sydämet saa sulamaan.

Voi pojat tätä maailman touhua!!

Vierailija
16/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ihan kaverina vaan jutella hänelle. Vähitellen työasioista jutteleminen meni siihen että puhuttiin myös henkilökohtaisista asioista. Ensin varovasti asunnoista ja niiden remontoinnista, mökkihaaveista jne, lopulta mies alkoi avautua myös avioliittoonsa liittyvistä ahdistuksista. Minusta tuli hänelle kuuntelija.

Heh! Nämä on niiiiin legendaarisia: "Vaimo ei ymmärrä mua, mutta sä ymmärrät mua! Me ollaan varmaan jotkut sielunkumppanit!" Kyllä ne miehet osaa vetää oikeista naruista mikä naisten sydämet saa sulamaan. Voi pojat tätä maailman touhua!!

Vai oletko aina näin tyhmä?

Vierailija
17/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. Entä jos miehellesi tulee viiden vuoden kuluttua tunne, että kaipaa jotakin jota sinussa ei ole? Tai entäpä jos olettekin tosi onnellisia, mutta jokin ulkopuolinen saa miehesi (tai sinut) uskomaan, että pystyy tarjoamaan jotain sellaista, mitä sinä/miehesi ei pysty?

Eikö jokaisessa suhteessa tule ajanjaksoja, jolloin elämä tuntuu tylsältä ja aika väkinäiseltä? Siihen rakoon on yleensä helppo iskeä. Itse kunnioitan valtavasti pariskuntia jotka jaksavat tehdä töitä suhteensa eteen. Se kertoo luonteesta aika paljon. Jos eroa pitää jouduttaa ulkopuolisella suhteella, ei mikään ikinä takaa, että tämä ihminen jaksaisi seuraavassa suhteessa nähdä vaivaa suhteensa eteen kun arki ja elämä koettelee. Ei ehkä kannata paukutella henkseleitä ihan vielä. Vasta kuominvuoteella voi punnita elämäänsä ja nähdä miten kaikki meni. Toki toivon iloa, valoa ja rakkautta kaikille, mutta en koskaan muiden ihmisten kustannuksella.

Vierailija
18/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa suhteen, mikään muu ei auta kuin suoraan sanominen, eikä sekään välttämättä heti - jotkut tarvitsevat aikaa asian sulattamiseen. Flirtistä kun on kuitenkin aika pitkä matka tositoimiin. Minua on parin vuoden aikana kaksi työkaveria lähestynyt ehdotuksella ja yhdelle olen kertonut tunteistani itse. Yksikään näistä ei ole edennyt suhteeseen. Ei se ole vaarallista eikä kaada maailmaa.

Esim. itse en pysty spontaaniin toimintaan eli vaikka oli kevyesti flirttaillut miehen kanssa, en ajatellut hänestä sen enempää enkä uskonut, että hän voisi haluta pettää kaunista ja fiksua vaimoaan. Ehdotus tuli täytenä yllätyksenä ja menin täysin puihin.

Vierailija
19/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ensin kannattaa puhua vaikka säästä. Sitten, voi vetää hameen ylös ja kysyä kiinnostaako. Toimii aina.

Vierailija
20/66 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää tarinoita kuinka ootte kehittäneet suhteen? AP

Älä vaan unohda sielunkumppani-korttia! Se toimii AINA.

Ja muista olla surkeana kuinka vaikeaa kotona on --> sympatiapisteet taattu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi