Miten te ootte saaneet kehitettyä suhteen varattuun työkaveriin?
Täälläkin on jotkut kirjoitelleet suhteestaan työkaveriin. Kertokaa mulle toimivia vinkkejä miten sen suhteen saa aikaiseksi..?
Olettaen ettei kehtaa torjunnan pelossa mennä ihan suoraan päin naamaa kysymään.
Mitkä on sellaisia hienovaraisia vihjeitä jotka OIKEASTI toimii?
Moraalinvartijoiden viesteihin en reagoi mitään joten niitä on turha kirjoittaa.
Kommentit (66)
tee se vanhakunnon sormimerkki jossa etusormi menee ympyrän sisälle, eiköhän äijä tajua mitä huora haluat.
Menin ihan lukkoon ja olin varmaan hänen mielestään tyly, vsikkei tarkoitus ollut. En vain mitenkään ollut valmistautunut tuollaiseen. Moemmat varattuja mies vieläpä paljon nuorempi....en ollut ajatellut häntä siinä mielessä.
On niin nolo fiilis. Mikä paras tapa?
Kieltäydyin. Laitoin miehelle tekstarin, että onhan kaikki ok meidän välillä, ettei jäänyt mitään hampaankoloon. Vastasi, että on ok, ollaan jatkossakin niin kuin ennen (eli työasioissa tekemisissä).
Aloin ihan kaverina vaan jutella hänelle. Vähitellen työasioista jutteleminen meni siihen että puhuttiin myös henkilökohtaisista asioista. Ensin varovasti asunnoista ja niiden remontoinnista, mökkihaaveista jne, lopulta mies alkoi avautua myös avioliittoonsa liittyvistä ahdistuksista. Minusta tuli hänelle kuuntelija.
Heh! Nämä on niiiiin legendaarisia: "Vaimo ei ymmärrä mua, mutta sä ymmärrät mua! Me ollaan varmaan jotkut sielunkumppanit!"
Kyllä ne miehet osaa vetää oikeista naruista mikä naisten sydämet saa sulamaan.
Voi pojat tätä maailman touhua!!
Kun oman vaimon ääni ja jutut alkaa kyllästyttää eikä niistä enää saa mitään uutta tai säväyttävää irti, niin ihanaa kun joku uusi nainen kuuntelee ja puhuu erilaisella äänellä erilaisia ajatuksia kuin oma vaimo. Ennen pitkää tietenkin siihen uuteenkin kyllästyy, se on luonnon laki. M43
Oletteko jo fb-kamuja? Siellähän on kiva jutustella.
Ei ainakaan mitään silmäniskua tai huulten nuolemista. Menee viimesetkin halut ja arvostukset...
Toisaalta, noita asioita että ero tulee tapahtuu yhtä lailla myös ihmisille, jotka ovat aloittaneet suhteensa niin että molemmat ovat olleet aidosti sinkkuja. Ei mikään takaa kahden vapaan ihmisen parisuhteessa yhtään mitään, joku vähemmän kaunis päivä toinen voi jättää, kuka löytää toisen, kuka lähtee etsimään itseään yksineläjänä, kuka kokee että nyt on kasvettu liikaa erilleen.
Itselleni myöskään parisuhteen pituus ei ole mikään itseisarvo. En halua itsekään vaikka hampaat irvessä olla kunnes kuolema erottaa, vaan voin kuvitella myös tilanteita joissa itse tekisin eropäätöksen. Ja ymmmärrän että myös miehellä on sama oikeus. Vaikka avioliittomme päättyisi huomenna, en kokisi sen olleen virhe - olisinhan saanut 7 mielettömän hauskaa ja hyvää, rakkaudentäyteistä vuotta.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä sallivampi olen ihmissuhteita ja niiden eri muotoja kohtaan. Se mikä oli ennen musavalkoista on nykyään harmaan eri sävyjä. Siksi jotenkin huvittaa lukea näitä moralisointeja. Ihminen tekee elämässään valintoja ja kantaa alintojensa seuraukset. Joku valitsee pettämisen, joku toinen ei vaan eroaa jne, joku taas jatkaanpystyynkuollutta liittoa hamaan hautaan, joku löytää rakkauden uudelleen kumppaninsa kanssa. Elämä ON.
Sääli, että pätemisen ja ylemmyyden tarve ei vähene vaikka ikää todella jo on.
Toisaalta, noita asioita että ero tulee tapahtuu yhtä lailla myös ihmisille, jotka ovat aloittaneet suhteensa niin että molemmat ovat olleet aidosti sinkkuja. Ei mikään takaa kahden vapaan ihmisen parisuhteessa yhtään mitään, joku vähemmän kaunis päivä toinen voi jättää, kuka löytää toisen, kuka lähtee etsimään itseään yksineläjänä, kuka kokee että nyt on kasvettu liikaa erilleen.
Itselleni myöskään parisuhteen pituus ei ole mikään itseisarvo. En halua itsekään vaikka hampaat irvessä olla kunnes kuolema erottaa, vaan voin kuvitella myös tilanteita joissa itse tekisin eropäätöksen. Ja ymmmärrän että myös miehellä on sama oikeus. Vaikka avioliittomme päättyisi huomenna, en kokisi sen olleen virhe - olisinhan saanut 7 mielettömän hauskaa ja hyvää, rakkaudentäyteistä vuotta.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä sallivampi olen ihmissuhteita ja niiden eri muotoja kohtaan. Se mikä oli ennen musavalkoista on nykyään harmaan eri sävyjä. Siksi jotenkin huvittaa lukea näitä moralisointeja. Ihminen tekee elämässään valintoja ja kantaa alintojensa seuraukset. Joku valitsee pettämisen, joku toinen ei vaan eroaa jne, joku taas jatkaanpystyynkuollutta liittoa hamaan hautaan, joku löytää rakkauden uudelleen kumppaninsa kanssa. Elämä ON.
Sääli, että pätemisen ja ylemmyyden tarve ei vähene vaikka ikää todella jo on.
Pätemisellä ja ylemmyydellä ei ole asian kanssa tekemistä, sen verran karuja kohtaloita olen nähnyt lähipiirissäni. Siksipä en ala tuomitsemaan. Pettäjä tekee valintansa ja niin myös petetty. Ihmiset vaan tuppaavat monesti takertumaan kuplaan ja haluavat kaiken pysyvän muuttumattomana. itsekin olen osittain sellainen.
Huvittaa taisi olla väärä sanavalinta. Olisiko miettiväišenä parempi?
että pystyn tarjoamaan jotain mitä kukaan muu nainen ei koskaan ollut hänelle tarjonnut.
Lopulta hän uskoi ja lähti salasuhteeseen kanssani. Lupasin hänelle myös lapsen, sillä tiesin kotona olevan lapsenteon ajankohtaista. Hän uskoi myös tämän ja jätti puolisonsa.
Minä en koskaan - lupauksistani huolimatta - jättänyt omaa miestäni.
Meillä oli ihanaa seksiä monta vuotta, mutta lopulta minun oli jätettävä mies, sillä hän tosissaan uskoi ja odotti meille yhteistä perhettä.
Joten lupaa, lupaa ja lupaa ihan mitä vaan mies ikinä voi toivoa, imartele ja miellytä - kyllä uskollisinkin mies taipuu lopulta.
en ollut esim. koskaan ajatellut sitä etukäteen. Pidin ko. miestä hyvännäköisenä, ja olimme töissä aika läheisiä kavereita, mutta emme millään "vaimoni ei ymmärrä minua" -tasolla vaan ihan sellaisella normaalilla lounastamis-juttelemis-nauramistasolla.
Sitten eräänä päivänä olimme kahdestaan työmatkalla, otettiin illalla alkoholia ja oli yhtäkkiä niin tajuttoman hauskaa että lopulta päädyttiin käpälöimään toisiamme.
Siitä se ajatus sitten lähti. ;)
Nyt suhde on kyllä jo ohi, kuoli ihan omia aikojaan. Kummallakaan ei missään vaiheessa ollut pelissä muita tunteita kuin himo ja ystävyys, eikä koskaan sanallakaan mainittu yhteisen tulevaisuuden mahdollisuutta, koska kumpikaan ei sitä halunnut.
"
Toisaalta, noita asioita että ero tulee tapahtuu yhtä lailla myös ihmisille, jotka ovat aloittaneet suhteensa niin että molemmat ovat olleet aidosti sinkkuja. Ei mikään takaa kahden vapaan ihmisen parisuhteessa yhtään mitään, joku vähemmän kaunis päivä toinen voi jättää, kuka löytää toisen, kuka lähtee etsimään itseään yksineläjänä, kuka kokee että nyt on kasvettu liikaa erilleen. Itselleni myöskään parisuhteen pituus ei ole mikään itseisarvo. En halua itsekään vaikka hampaat irvessä olla kunnes kuolema erottaa, vaan voin kuvitella myös tilanteita joissa itse tekisin eropäätöksen. Ja ymmmärrän että myös miehellä on sama oikeus. Vaikka avioliittomme päättyisi huomenna, en kokisi sen olleen virhe - olisinhan saanut 7 mielettömän hauskaa ja hyvää, rakkaudentäyteistä vuotta.
Mitä vanhemmaksi tulen sitä sallivampi olen ihmissuhteita ja niiden eri muotoja kohtaan. Se mikä oli ennen musavalkoista on nykyään harmaan eri sävyjä. Siksi jotenkin huvittaa lukea näitä moralisointeja. Ihminen tekee elämässään valintoja ja kantaa alintojensa seuraukset. Joku valitsee pettämisen, joku toinen ei vaan eroaa jne, joku taas jatkaanpystyynkuollutta liittoa hamaan hautaan, joku löytää rakkauden uudelleen kumppaninsa kanssa. Elämä ON."
Ainoa ihmistyyppi, jota TODELLA VIHAAN JA HALVEKSIN ovat toisten ihmisten puolisoiden vokottelijat. Vain oman nautintonsa vuoksi nämä huorat (kyllä, myös mies voi olla huora) rikkovat toisten ihmisten sieluja ja sydämiä ja pienten lasten perheitä! Kaikki syyt, mitä keksitte kuvottavalle toiminnallenne, ovat tekosyitä. Normaali ihminen hallitsee alapäänsä kutinat niin, että pystyy kohtelemaan muita ihmisiä kunnioittavasti. Menkää peilin eteen ja katsokaa itseänne, ja kysykää itseltänne: haluanko MINÄ olla se ihminen, joka rikkoo toisen ihmisen parisuhteen? Jos vastaus on kyllä, ks. otsikko. Maailma ei tarvitse pettureita.
ja sitten selitellään, että mies itse rikkoi parisuhteensa.
Miten typeriä ja itsekkäitä ihmiset osaavatkaan olla. Alan jo tosissani toivoa että maailma sittenkin loppuu 21. päivä ja nämä saastat saavat viimeisen tuomionsa.
Taitaa vain olla turha toivo.
hyvä flirttaamaan. Eleet, katseet, sopiva huumori ja kuunteleminen (ja jutuille nauraminen) ovat minun poppakonsteja.
Aina saan sen miehen kiinnostumaan jos haluan.
hyvä flirttaamaan. Eleet, katseet, sopiva huumori ja kuunteleminen (ja jutuille nauraminen) ovat minun poppakonsteja. Aina saan sen miehen kiinnostumaan jos haluan.
Kerrotko tarkemmin mitä ne eleet on?
AP
hymy, "viattomat" kosketukset, asento istuessa/kävellessä, ääni sopivan matala (ei mitään miesmäistä kähinää vaan sellainen seksikäs),
vaikea selittää kun mulla ne tulee luonnostaan jos haluan miehen koukkuuni.
ja vielä katse on sellainen, että mies voi "lukea" ajatukseni..
ensin olet kaveri. Ota selvää, mitä mies harrastaa ja ala juttelemaan siitä
Muista ymmärtää ja olla ns. puolueeton kaveri. Mies alkaa kohta uskoutua sinulle. Kuuntelemisen jälkeen kuuntele. Miehet tykkää kun niitä kuunnellaan ja kysellään heidän harrastuksistaan ja kehutaan.
Jossain vaiheessa mies alkaa miettiä, että miksi vaimo vain käskee hänen viedä roskapussia ja kakarat vain vinkuu ja kotona ei kukaan enää arvosta häntä. Sinä kehut miestä herkäksi ja sielukkaaksi. Mies enemmän alkaa verrata sinua ja vaimoaan.
Ja jossain vaiheessa mies päästää suustaan, että vaimo ei ymmärrä lainkaan häntä yhtä hyvin kuin sinä. Siinä pääset iskemään. Älä ala haukkumaan vaimoa vaan vaatimatomasti vähättelet itseäsi. Näin mies ei huomaa, että olet juonitellut. Luulee vain sinun olevan pyhä madonna, joka ei halua itsestään pitää ääntä ja ymmärtää häntä.
Vaivihkaa alat pistellä piikkejä vaimosta ja alat osoittaa, että ymmärrät enemmän ja antaisit miehelle enemmän vapautta ja sinun luona miehen ei tarvitsisi siivota vaan saisi olla oikea mies.
Sitten salainen tapaaminen, viiniä ja siitä se alkaa. Mies haluaa sinut sänkyyn. Sinä estelet, että et voi kun mies on naimisissa. Näin mies ei ala epäilemään, että yrität iskeä häntä. Toinen syy on myös se, että miehen pitää kokea olevansa mies ja iskeä sinut.
Kun olet suostunut sänkyyn vastustellen mukamasten, mutta osoittaen miehelle, että et vain voi vastustaa miestä kun se on niin ihana, voit vaikka tirauttaa itkun, kuinka syyllinen olo sinulla on kun mies on naimisissa.
Mies sanoo taatusti tähän, että kuinka ihana olet ja jättää vaimonsa kun heille menee huonosti. Jos pelaat kortisi oikein, mies oikeasti alkaa luulemaan, että heillä menee huonosti.
Jatko on vain legendaa. Pidät huolen, että mies kärähtää. Sillä ei mies vaimoaan jättäisi. Mutta kun käry käy, vaimo heittää miehen pihalle. Ja mihin mies muualle tulee kuin sinun luoksesi.
Varmista asia tulemalla vahingossa raskaaksi niin mies on sidottu sinuun ja ei voi enää palata entisen vaimon luo takaisin.
Siinä vaiheessa kun mies huomaa, että moka tuli tehtyä, ei hän voi mitään. Ylpeys ei riitä enää jättää sinua kun olet jo raskaana ja entistä vaimoa ja lapsia on loukattu. Johan miehellä nauraisi naurismaan aidatkin jos hän tämän jälkeen sinut jättäisi.
Mies roikkuu loppuelämänsä sitten löysässä hirressä sinun kanssasi.
Näin saat varatun miehen itsellesi.
hymy, "viattomat" kosketukset, asento istuessa/kävellessä, ääni sopivan matala (ei mitään miesmäistä kähinää vaan sellainen seksikäs), vaikea selittää kun mulla ne tulee luonnostaan jos haluan miehen koukkuuni. ja vielä katse on sellainen, että mies voi "lukea" ajatukseni..
Kaiken laitan korvan taakse:) Noita katseita oon yrittänyt mutta tää mies on niin ujo että katselee yleensä jotain kengänkärkiä:D
AP
Tulin ihmisiä täynnä olevaan huoneeseen. Minulla oli tilaisuudessa rooli, jonka takia minun piti vaihtaa pari sanaa tietyn miehen kanssa. Hän oli ihmisten keskellä huoneen toisessa päässä. Huomasin, kuinka hänen kasvonsa kirkastuivat, kun hän näki minut. Hän irrottautui heti seurueestaan, tuli kohti hymyillen ja kun hän oli vieressäni, hän tarttui vasempaaan olkavarteeni tervehtiessään. Hän ei ollut koskaan aiemmin koskettanut minua.
Uskoisin, että nainen voi tehdä ihan vastaavaa, eikä kukaan huomaisi mitään outoa. Se kävi täysin luontevasti ja sopi tilanteeseen, mutta viesti meni kyllä perille.
Olin uumoillut, että hän saattaa olla kiinnostunut, mutta nyt olen siitä varma.