Mistä tiedätte montako kertaa miehenne masturboi viikossa???
Olen ihmetellyt monesti näitä aloituksia, kun naiset tietävät tasan tarkkaan kuinka monta kertaa miehensä masturboi viikossa tai päivässä tms. Siis KERTOOKO miehenne teille jokaisen käteen veto -kerran vai mitä!? Pitääkö hän kirjaa, että niin ja niin monta kertaa nyt sitten runkkasin viikon aikana, joten... Huh... Itse en tosiaan tiedä (eikä kiinnosta) miehen itsetyydytyskerrat, meillä on tosin seksiäkin paljon. Eikä hän tiedä minun itsetyydytyskertojani. Sehän on henkilökohtaista. Miten voitte aina tietää niin hyvin? Yksikin tiesi, että 14 kertaa viikon aikana!!
Kommentit (9)
spermaiset talouspaperit vaimon siivottavaksi, eiköhän se siitä arvaa.
spermaiset talouspaperit vaimon siivottavaksi, eiköhän se siitä arvaa.
No, siinäpä kai sitten selitys :D
Minulla ei ole käryäkään, kuinka monta kertaa viikossa mies masturboi. En myöskään tiedä mieheni vehkeen mittoja tai hänen seksikumppaniensa määrää.
Masturbointi, kuten nuo muutkin asiat, ovat miehen yksityisiä juttuja.
kumpikin meistä harrastaa seksiä joka päivä. Jos ei yhdessä niin sitten yksin
nukun silloin kun hän esim on koneella öisin. Mutta työmatkoilla varmaan kerran pari viikossa ja kotona toiset pari kertaa jos sille päälle sattuu. Ihan ok, ei ole minulta pois - meillä on aktiivinen seksielämä joka tapauksessa.
Ei me ainakaan puhuta omista itsetyydytyskerroistamme. Se ON henkilökohtaista. Varmaan jotkut jankkaavat ja painostavat "MONTAKO KERTAA OIKEIN OLET RUNKANNUT VIIKON AIKANA, KERRO, KERRO, KERRO". Ja mä en laske sitä masturboinniksi, jos seksin aikana hyväilee itseään.
Täällä on kontrolloivia kyylämammoja, jotka tietävät kaiken.
Siksi tiedän.Ei kyllä varsinaisesti kiinnosta kertoja laskea :D