Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemusta alkuraskauden oireiden katoamisesta?

30.11.2012 |

Mulla on hätä nyt kyllä :(

Kävin pari viikkoa sitten ultrassa jossa näkyi pelkkä pussi, viikkoja piti olla 6+4. Tuulimunaepäily. Kävin uudestaan viikko sitten jolloin löytyi syke. VIikkoja piti olla 7+4 mutta tarkentui 6+6 koon mukaan.

Nyt kuitenkin tajusin että alavatsakipuja ei ole ollut ainakaan viikkoon. Siihen asti niitä oli ollut plussaamisesta asi, menkkamaista juilimista johon heräsi yölläkin ja otin monesti panadolia. Nyt kaikki vatsatuntemukset kadonneet. Myös järyttävä pahoinvointi on mennyt aikalailla ohi.

Onko pieni kuollut? Nyt viikkoja 7+5 sen ultran mukaan (menkkojen mukaan 8+4)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolme tervettä lasta syntynyt. Eli todennäköisesti kaikki on kunnossa. :)

Vierailija
2/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oireet on kadonneet jo reilusti ennen viikkoa 12?

Helpottavaa kuulla jos niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää aikanaan. Toivotaan että ei mutta jos näin on ei asialle voi mitään tehdä vaikka siellä ultrassa juoksisi kuinka. Voine oireet välillä hävittäkkin. Mulla meni kesken viikolla 12 ja kaikki oireet taas oli Kokoajan.

Vierailija
4/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan käydä yksityisellä ultrassa vai odottaa vielä kuukausi niskapoimu-ultraa?

pahoinvointikin on aika kadonnut jo, samoin väsymys. Rinnat aristaa jonkinverran ja nenä tukossa (ollut kokoraskauden) mutta muuten olo on melkein kuin ennen raskautta :(

Kuinka todennäköistä on että jos syke näkynyt niin tulisikin keskeytynyt keskenmeno eikä vuotoa?

Vierailija
5/5 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla katosi kaikki oireet (pahoinvointi, vatsatuntemukset, rintojen aristus, tunne raskaanaolosta) rv 4+ ja 7+. Itse päättelin ekan katoamisen johtuvan kiinnittymisen loppumisesta ja toisen istukan aloittaessa toimintansa jolloin ruskuaispussi katoaa (keltarauhashormoni vähenee kehossa). todellista syytä en tiedä, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin. oman mielenrauhan takia kävisin kuitenkin ultrassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi