Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

14v lapsi k18 sivulla?

Vierailija
11.12.2012 |

Meillä on käytössä Mozilla Firefox ja sivuhistorian saa auki jos klikkaa tuolla ylhäällä Sivuhistoriaa ja näytä sivuhistoria. 14v Lapseni on tätä käyttänyt pääasiassa ja minä vain harvoin. Löysin sivuhistoriasta Googlen, Facebookin, jonkun "Steam"-sivuston ja joitain SUOMALAISIA sivustoja joissa luki että olivat k18. En kehtaa sanoa mikä oli kyseisen sivuston nimi mutta ruudulle aukesi tissikuvia ja siellä puhuttiin "huorista" ja "homoista"??? Hitlereitäkin siellä oli paljon ja yhdessä viestissä luki "Jos tuplat niin runkkaat Loirille"

Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suomalainen versio /chan kannusta. Suosittelen ulkomaalaista 4chaniin tutustumista, ehdottoman suositeltavaa varsinkin alle 18 vuotiaille.

/r osiossa oli viimeksi keskustelussa Mexicon huumekartellit, viimekerralla oli kuvia nyljetyistä ja pää irti leikatuista ihmisistä. (Siis pelkästään pää poseeraa)

Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
2/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneeseenhan saa ns. "lapsilukon", ettei ilman salasanaa tms. pääse tuollaisille k18-sivustoille. Kannattaisi varmaan sellainen asentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mulla ei oo vasta kun pieni lapsi (4v.) mieheni kanssa ja toinen pulla uunista tulossa ulos nyt ensivuonna. L.A on heinäkuussa 2013.

Voin kuitenkin koittaa asettua sun asemaan ja kuvitella että mun lapsi on jo teini ja mitä tekisin tuossa tilanteessa..

Itse pyrin lapsen silmät tietty suojaamaan tiettyyn pisteeseen asti epäsoveliaasta aikuisille/isommille sopivasta materiaalista, koska järkihän jo sanoo että se on liian nuorelle - liian pahasta.

Mut siinä vaiheessa kun mun lapsi on esiteini (12v.) niin hän saisi tutkailla kaikkia k16 juttuja halutessaan. Ja siinä vaiheessa kun astuu virallisen teini-iän piiriin eli (13v.) niin voisin kanssa antaa noita k18 juttuja kattella.

Eli sinuna en hermois. Teinihän tuo jo on, eikä mikään pikkulapsi. Liiallinen pumpulikasvatus = Out. Jotain siltä väliltä = In.

Sä teet vaan hallaa sille lapselles jos eväät siltä kaikki tollaset höpöhöpö jutut. Ne kuuluu siihen ylä-aste ikään!

T: mamma 29v ja mies 32v

Vierailija
4/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niitä sivuja joskus katsoo. Ei 14- vuotias ole enää mikään pieni. Pian sillä voi olla jo seksielämääkin, ellei ole jo. Hui kauhea !! :o

Vierailija
5/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat molemmin puolin 20,siis 17-13 v lapset.Ei ole hyvä käydä noilla sivuilla minkään ikäisen. Niistä tulee viruksia koneelle, ja eivät ole sopivaa katsottavaa.

Ihmettelisin myös jos nuori haluaisi tuollaista edes katsella, vois olla joku hoitoon ohjauksen paikka.

No tunnustan että tämä vastaus oli kyllä porvoolainen. Ei ole lapsilukkoja koneilla.

Vierailija
6/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat molemmin puolin 20,siis 17-13 v lapset.Ei ole hyvä käydä noilla sivuilla minkään ikäisen. Niistä tulee viruksia koneelle, ja eivät ole sopivaa katsottavaa. Ihmettelisin myös jos nuori haluaisi tuollaista edes katsella, vois olla joku hoitoon ohjauksen paikka. No tunnustan että tämä vastaus oli kyllä porvoolainen. Ei ole lapsilukkoja koneilla.

Vierailija
7/7 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneeseenhan saa ns. "lapsilukon", ettei ilman salasanaa tms. pääse tuollaisille k18-sivustoille. Kannattaisi varmaan sellainen asentaa.

Ja todettu, että noi on erittäin helppo kiertää. Ei paljoa auta, jos muksu vähääkään osaa käyttää koneita. Ja kavereilta voi aina kysyä.

Kerro AP sille muksullesi miten saa ingognito-tilan päälle selaimeen, niin ei tule turhaa stressiä sinulle ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä