Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua olemaan cool töissä, ottamatta itseeni.

Vierailija
11.12.2012 |

Mitkä on parhaat keinonne? Nimim. Tunneihminen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kun on ikää tullut, se on helpottanut.

Auttaisiko jos etukäteen kuvittelet millaisiin tilanteisiin töissä voit joutua ja kuinka pidät itsesi kasassa ja coolina, kun joku sanoo sitä tai tekee tätä. Yleensä ne parhaat repliikit keksii vasta kun tilanne on ohi, mutta jos harjoittelet itseksesi näkymätöntä vihollista vastaan? Tärkeintä on, että et liikutu ja ala itkemään. Purista vaikka kynnet kämmeneesi!

Harjoittele tyynen ystävällinen vähän v-mäinen hymy ja opettele valmiiksi lauseita: "kiitos palautteesta", "arvostan mielipidettäsi, mutta en ole itse samaa mieltä" tai jotain vastaavaa, joka on näennäisesti korrektia mutta tarkoituksena on oikeasti saada se ilkeä ihminen vittuuntumaan.

Vierailija
2/2 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oma itseni kokonaisuudessaan; en käyttäydy kuten vapaa-ajallani enkä laita koko persoonaani peliin. Työssä on työminä, vapaalla minä itse. Pidän myös työyhteisön jäseniä ja muita työn kautta saatuja kontakteja aika yhdentekevinä siviilielämäni kannalta. He ovat "vain" ihmisiä töistä. Ja asiakkaat ovat asiakkaita, heitä on moneksi... Olen kyllä muutenkin aika paksunahkainen, mutta töissä en osaa loukkaantua henkilökohtaisestakaan kritiikistä. Menee toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta ulos. Asiallinen palaute toiminnasta taas on useimmiten ihan hyväksi, siitä koitan ottaa opikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi