Seuraa valitusta miehestä: mieheni on mun kanssani tosi vähän, ehkä puoli
tuntia tai tunnin päivässä. Siis omasta halustaan, voisi olla enemmän, jos haluaisi.
Tein päätöksen. En anna miehen enää säännöstellä meidän suhdetta ja päättää yksin, koska me ollaan yhdessä ja miten paljon. Kun miehelläni on se puolituntinen mulle, mulla ei ole hänelle. En kestä sitä, että hän aina häipyy luotani muualle, joka päivä. Harrastukset ym. omat menot ymmärrän tietysti, siitä ei ole kyse.
Mies lopetti panostamasta suhteeseen aiemmin, minä lopetin nyt.
Kommentoi, mitä mieltä olet ratkaisustani? Kestäisitkö sinä tällaista kuin mulla on ollut? Olisitko onnellinen, että mies haluaa olla kanssasi edes hetken, ja antaisit hänen päättää, koska? Olenko minä liian vaativa ja itsekäs?
Kommentit (11)
Tulee töistä yleensä vasta iltakasilta, vaikka menee jo puoli kymmeneksi.
On vain kaiket päivät hirveän kiireinen, joutuu koko ajan kommunikoimaan ihmisten kanssa, ratkomaan näiden ongelmia jne. Ei jaksa olla koko aikaa sosiaalinen.
Ymmärrän miestäni ihan hyvin, vaikka joskus tietysti olisi mukava viettää enemmän aikaa yhdessä. Koitamme kompensoida aina silloin harvoin, kun meillä on kokonainen viikonloppu viettää aikaa kaksistaan.
Toisaalta mies tuo aika paljon rahaa kotiin, joten en ihan pienistä jaksa narista. Tekee paljon perheensä eteen. Tiedän, että rakastaa minua, vaikka ei paljon yhdessäoloa jaksakaan tällä hetkellä.
kokonaista päivää saati viikonloppua minun tai koko perheen kanssa. Ei ole millä kompensoida. Olen tässä avioliitossa tosi yksinäinen ja yksin.
-ap
Tulee töistä yleensä vasta iltakasilta, vaikka menee jo puoli kymmeneksi. On vain kaiket päivät hirveän kiireinen, joutuu koko ajan kommunikoimaan ihmisten kanssa, ratkomaan näiden ongelmia jne. Ei jaksa olla koko aikaa sosiaalinen. Ymmärrän miestäni ihan hyvin, vaikka joskus tietysti olisi mukava viettää enemmän aikaa yhdessä. Koitamme kompensoida aina silloin harvoin, kun meillä on kokonainen viikonloppu viettää aikaa kaksistaan. Toisaalta mies tuo aika paljon rahaa kotiin, joten en ihan pienistä jaksa narista. Tekee paljon perheensä eteen. Tiedän, että rakastaa minua, vaikka ei paljon yhdessäoloa jaksakaan tällä hetkellä.
mies nyt oikeasti aviomiestä tai (edes) avomiestä? Kuulostaa jotenkin "kevyeltä" tuo teidän suhteenne. Ei varmaan lapsia?
En mä lähtisi mitään tossa "pelaamaan", vaan eroaisin. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Siltä että olet pikkulikka, joka roikkuu isin lahkeessa. Osta puudeli tai My Little Pony.
Jos en haluaisi olla miehen(i) kanssa, en olisi ikinä mennyt naimisiin. Eläisin sinkkuna.
Olemme olleet vuosia naimisissa ja mies on vähentänyt kuluneen vuoden aikana yhteisen aikamme lähes olemattomiin.
-ap
Siltä että olet pikkulikka, joka roikkuu isin lahkeessa. Osta puudeli tai My Little Pony.
olen myöskin saanut kuulla lyhyen ajan sisällä,ettei hän rakasta ja on salannut pahat taloudelliset ongelmat.
myt vaan mietin mitä helvettiä mä teen tälläsellä surkealla elämällä!!
voimia ap.
Ehkä sillä on ikäkriisi, masennus, stressiä, huolia. Kysy mitä HÄN haluaa. Tietää varmasti jo mitä sinä haluat.
Ei vaan sitten kuitenkaan ole.
-ap
Ehkä sillä on ikäkriisi, masennus, stressiä, huolia. Kysy mitä HÄN haluaa. Tietää varmasti jo mitä sinä haluat.
jos lyhyen ajan sisällä muuttunut niin, että haluaa viettää mahd. vähän aikaa kanssasi?
Pitkät työpäivät ja työstressiä. Minä haluaisin olla se, jonka luona mies helpottaa stressiään, mutta seurani ei kelpaa.
-ap