Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rikkaat sanoo, että köyhyys on köyhien syy

Vierailija
11.12.2012 |

ei ole kovin kypsää puhetta, monella voi olla sairaus, joka aiheuttaa rajoituksia esim. ja työttömyyttä

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kakku on viipaloitu epäoikeudenmukaisesti.

Ajattele. Jos sulla on täytekakku ja jaat sen kahtia ja otat toisen puolen ja toisen puolen jakaa muut, niin miten meillä voisikaan olla kaikilla hyvin? Jos joku kahmii puolet kakusta ja se homehtuu, kun hän ei sitä jaksa sitä syödä, niin onko se oikein? Miten kaikille voi riittää, kun joku kahmii suurimman osan kaikesta?

Raamatussa, jos mannaa keräsi yli oman tarpeen, niin se mädäntyi.

Ja kuka sen kakun leipoi ja tarjosi siitä muille? Yrittäjät!

Vierailija
82/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>meidän on keksittävä mitä alamme pääomallamme tekemään ja miten saamme sen a. tuottamaan b.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

Miksiköhän osa tekstistä jäi pois? Ei ainakaan minun koneella näy.

J-P

Vierailija
84/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ahneet veivät siitä suurimman osan.

J-P

Vierailija
85/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs ilmoitan meidän 75 työntekijälle, että heidät itisanotaan jouluksi, koska myyn firman ja annan koko firman omaisuuden maailman köyhimmille lapsille Afrikassa. Työntekijämme tulevat olemaan ikionnellisia siitä, että pääsen taivaaseen.

Vierailija
86/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko Jeesuksen oma? Oletko?

J-P

Vierailija
87/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

globalisaation jos kerran kaikki onkin paljon yksinkertaisempaa ja kaikille kaikkea jos usko on tarpeeksi vahva?

Vierailija
88/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

globalisaation jos kerran kaikki onkin paljon yksinkertaisempaa ja kaikille kaikkea jos usko on tarpeeksi vahva?

Ei luonut mitään tuollaista, eikä ahneutta, josta köyhyys johtuu. Ihmiset ovat itse luoneet tämän mädän järjestelmän.

J-P

Vierailija
89/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonut mitään tuollaista, eikä ahneutta, josta köyhyys johtuu. Ihmiset ovat itse luoneet tämän mädän järjestelmän. J-P

Ihme heppu. Luo maailman ja ihmiset ja eläimet ja kusee kostoksi päälle, kun kaikki eivät olekaan hänen fanikerhossa?!

Vierailija
90/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Jumala siis ei osaa korjata tätä?

Vierailija
91/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vapaa tahto seurata Jumalaa tai olla seuraamatta. Miksiköhän tekstiä jää pois? Jo toinen kerta

J-P

Vierailija
92/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on taskussa ekonomin paperit ja opiskelin myös pari vuotta ulkomaille sen päälle. Teen 60 tuntista työviikkoa ja edustan usein viikonloppuisin ja "vapaa ajalla".

Ja silti minua haukutaan kultalusikka perseessä syntyneeksi ilkeilijäksi, vaikka olen ahkera, arvostan työntekijöitäni, haluan elättää heidät ja perheensä sekä koen syvää yhteiskunnallista vastuuta.

Taloudelliset realiteetit tässä lamaan vaipumassa maassa ovat ne, että maksamme enemmän liksaa kaikille ja menetämme kilpailukykymme, joka johtaa konkurssiin tai sitten pysymme nykyisissä palkoissa ja 10 vuodenkin kuluttua meillä on tarjota satoja työpaikkoja.

Meille kilpailukyky on elinehto.

t. sikapossu

korkeasti koulutettu. Mulla ei ole perittyä omaisuutta. Tässä työllisyystilanteessa tili on melko tyhjä, vaikka onkin omistusasunto, auto ja hyvinhoidetut lapset. Kas, kun ei ole perintöä takana, on hiukan enemmän olosuhteiden heiteltävänä. Säästötilillä on vielä se ruokaraha, muuten sillä on jo paikkailtu tilannetta. Ja lapset on tehty hyvin toimeentulevan miehen kanssa. Ne ei kuole nälkään vaikka mä kuolisin.

Vierailija
93/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se köyhä rahalla tekee, kun se ei osaa sitä käyttääkään?!

Vierailija
94/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikin mainittiin. Kamala nälkä.

Meediumina vai raakana? Mitä sanoo raati?

T: 11cm mies

Vierailija
95/95 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ei moni osaa arvostaa ja kuuluu se miehelle yhtälailla, kun naisellekkin, mutta niin se monesti on, että nainen osaa arvostaa miehensä kotityötä ja lastenhoitoa (jos sellaista on), mutta mies ei useinkaan arvosta vaimonsa kotona tekemää työtä. Kaikkea mitataan vaan rahassa.

J-P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän