165 cm ja 67 kg, voi paska! :(
Kommentit (29)
Mulla oli 164 cm ja 65 kg ja tunsin itseni tosi lihavaksi. Herkut pois, hedelmät tilalle ja annoskoko pienemmäksi. Siitä se yksinkertaisimmillaan lähtee. Jossain vaiheessa alat sitten liikkumaan.
Mulla meni puoli vuotta että sain 7 kg pois. On myöskin pysynyt pois. Nyt sun on vielä helpo laihduttaa noi pois, sen verran vähän on kuitenkin
TSEMPPIÄ JA ITSEKURIA!
Moni olisi ikionnellinen noilla mitoilla.
farkut menee vielä jalkaan (vaikka vähän puristaakin). Mutta silti! Mitä ihmettä tapahtui sille 56-kiloiselle tytölle viidessä vuodessa? ap
Pitää pienentää annoskokoja, koska syön nykyään kuin hevonen mieheni takia. Ei tällainen nysä tarvitse mitään hevosenannoksia. Herkkuja vähemmälle ja enemmän liikuntaa. :( ap
Painoin vielä 2 vuotta sitten 51 kg, olen 165 cm pitkä. No, mies jätti ja alkoi maistua suruun olut ja mässy. Parin vuoden ankaran juhlinnan tulos on nyt realisoitunut vaa'alla 70 kg painoksi. Vaan eipä mulla taida olla voimia sitä poiskaan laihduttaa, antaa olla, alkaa sitä ikää jo 40 vuotta ollakin joten sama se vaikka on vanhan lisäksi vielä läskikin.
se tyttö on kehittynyt naiseksi..
Naisenaolo ei ole sitä että pitää olla löllykkää ja muhkuraa vatsan ja perseen ympärillä.
Nyt ap teet asialle jotain ennenkuin menee ihan mahdottomaksi.
Naisenaolo ei ole sitä että pitää olla löllykkää ja muhkuraa vatsan ja perseen ympärillä.
onnistui joten onnistuu se varmasti sullakin.
Mulla tuli ekat 10kg pikkuhiljaa juuri täysi-ikäisyyden taitteessa, masennus ja lohtusyöminen ei ole hyvä yhdistelmä.
Lapsen jälkeen sain sitten viellä muutamat kilot päälle.
Lapsen syntymän jälkeen hyllytin karkit, aloin syömään kasviksiakin ja liikkumaan, kävin lenkeillä tosin vain.
Laihduin 20kg 9kk:ssa. Muutama kilo on tullut takasin kolmen vuoden aikana, mutta aloitin salilla käymisen ja uskoisin ettei noista kiloista tarvitse vielä stressata.
Laihdutuksen lopuksi asetin itselleni rajan, jos menee yli tietyn kilomäärän, niin laihis kutsuu.
Silloin ei ole mitään tekosyitä vaan täytyy tehdä taas korjausliike..
eli itsellä mitat 169cm ja 52kg ja mulla on 2kg raja, eli jos sen yli menee niin on alettava hommiin; syömään tarkemmin ja liikkumaan enemmän ja vaikka ikää 41, niin tuon painon oon onnistunut pitää (no ok, 55kg painoin 2v sitten masennuksen aikoihin muutaman kuukauden) ja aion edelleenkin siinä pysyä :)
Olen yrittänyt kyllä laihduttaa. Pari vuotta sitten lähti jopa n. 5 kiloa, mutta siihen se sitten tyssäsi. Jäin jumiin n. 62 kiloon ja sitten en vain enää jaksanut miettiä syömisiä. Nyt olen jumittanut 64-65 kilossa jonkin aikaa ja voi tätä ilon päivää, kun tänään paino olikin jo 67 kg.
Ei pitäisi koskaan alkaa syömään suruunsa. Eikä varsinkaan pitäisi ryhtyä parisuhteeseen. :( ap
Ennen kelpasi ihan mitä vain kaapista löytyi, nykyään mietin haluanko edes syödä mitään sellaista ja voinko tehdä jotain muuta sen aikaa että syömishimo menee ohi, vaikka lakata kynnet nätisti ja purra hammasta..
Karkkia en syö joten ei tule nopeasti kamalaa määrää kaloreita mutta kyllä välillä mässytän lautasellisen jätskiä jos himo on ylitsepääsemätön.
Olen myös sellainen tissuttelija jos en yhtään mieti asiaa ja kaapissa juomista on, mutta ihan mukavasti se ilta menee kevytlimsaa tai vissyäkin juoden.
Samoin jos tykkää dippailla ja napostaa kun katsoo leffaa, niin esimerkiksi porkkana/kukkakaali/paprika/omenasiivut passaa mainiosti!
Otin nyt sitten mittanauhan käteen ja otin kaikki strategiset mittani. Tässä tulee:
Tissien päältä: 96 cm
Tissien alta: 79 cm
Käsivarsi: 30,5 cm
Vyötärön kapein kohta: 77 cm
Lantio (perseen korkeimmalta kohdalta): 100 cm
Reisi (paksuimmasta kohdasta): 59 cm
Pohje (paksuin kohta): 35 cm
Kuulostaako ihan hirveältä?
ap
Otin nyt sitten mittanauhan käteen ja otin kaikki strategiset mittani. Tässä tulee:
Tissien päältä: 96 cm
Tissien alta: 79 cm
Käsivarsi: 30,5 cm
Vyötärön kapein kohta: 77 cm
Lantio (perseen korkeimmalta kohdalta): 100 cm
Reisi (paksuimmasta kohdasta): 59 cm
Pohje (paksuin kohta): 35 cmKuulostaako ihan hirveältä?
ap
sullahan on vielä jonkinlainen vyötärökin tallella :) Mulla muuten aika samanlaiset mitat, mutta vyötärönympärys 100 cm kuten lantionkin, eli olen aito kaljamahainen nainen. No, kaljallahan olen kiloni pääosin kyllä hankkinutkin... Minua nykyisin kyllä lähinnä huvittaa oma peilikuvani, varsinkin sivuprofiili, jossa pitkällä olevaa raskautta muistuttava maha pönöttää pinkeänä ulommaisena osana kropastani.
t. 8
Älä nyt ala millenkään kuihdutuskuurille vaan lopeta napostelu vaikka alkuun.
Kiitos kasi, mutta en minä kyllä silti vyötäröäni enää vyötärönä pidä, vaan olen mielestäni mallia "pötkö", jolla on vaan leveä lantio. :( Ainut mistä pidän on suht hoikat sääreni, mutta niistä nyt ei ole paljon iloa, jos muu kroppa on ihran peitossa.
Taidan minäkin lopettaa alkoholijuomien litkimisen. Aina, jos on pullo viiniä ostettu pitää se jotakuinkin korkata heti, jos on jotain hyvää ruokaa kokkaillut. Huono tapa,tiedän. Samoin viikonloppuisin on niin mukava ottaa yksi olut iltaisin.
ap
Pssst, ei me nyt ihan kamalan läskejä olla...