Lopetin tupakoinnin
Lopetin tupakoinnin Chantix-lääkkeellä. Aivan loistavaa tavaraa. Olen tupakoinut yli kymmenen vuotta, ja nyt kaksi päivää polttamatta jo ilman minkäänlaisia nikotiininhimoja. Mahtavaa!
Suomessa myydään muistaakseni Champix-nimellä.
Kommentit (8)
Vahva psyyke pystyy lopettamaan ilman mitään apua.
Pelkkä päätös että nyt en koske enää tupakkaan riittää.
Vahva psyyke pystyy lopettamaan ilman mitään apua. Pelkkä päätös että nyt en koske enää tupakkaan riittää.
Näinhän sen ideaalitilanteessa pitäisi olla, mutta olenkin nössö, ja valitsen keinon joka on helpoin, mutkattomin ja kivuttomin. Lääkkeet maksavat meidän vakuutuksilla 30 dollaria koko kolme kuukautta, joten ilmaista hommaa.
Mielummin näin kuin kärvistellen! En näe sinänsä järkeä siinä että kärsisin vieroitusoireista, tuskailisin, ja taistelisin joka päivä. Lääkkeen avulla voin olla täysin normaalisti, eikä työpäivääni keskeytä ajatukset tupakoinnista.
Vastakysymys: Jos kärsisit esimerkiksi alkoholismista tai masennuksesta, niin ottaisitko mielummin melkein ilmaisen napin huuleen ja olisit vailla huolia, vai "kasvattaisit luonnetta" ja yrittäisit itseksesi? Samaa voidaan mihin tahansa vastaavaan lääkkeeseen verrata.
Ja vielä - edelleen tupakoimatta, ei ole käynyt edes mielessä mennä savukkeelle.
On vain aika hiton huono läppä sitten että sinulla on "vahva psyyke" koska sinulle ei ole tullut niitä pahimpia sivuoireita tuosta lääkkeestä.
Ääliö.
Vahva psyyke kai pystyykin. Mä en ole pystynyt, muutakuin raskaus- ja imetysajat olemaan ihan ilman tupakkaa. Sitten olen taas aloittanut.
On vain aika hiton huono läppä sitten että sinulla on "vahva psyyke" koska sinulle ei ole tullut niitä pahimpia sivuoireita tuosta lääkkeestä.
Ääliö.
Olen aidosti pahoillani että sinulla on noin huono olo että pitää ventovieraille tiuskia. Mutta kukin tyylillään, ei tämä minun mieltäni pahoita.
Vahvalla psyykeellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että haluaa päästä helpolle addiktiosta eroon jos siihen vain keinot löytyy. Toki voisin yrittää lopettaa ilman lääkkeitä, mutta en halua.
Edelleenkin - mielumminko itse kärvistelisit riippuvuudesta eroon päästäksesi, vai valitsisitko helpon ja harmittoman tien? Voisin minä kauppaankin kävellä muutaman mailin, mutta valitsen auton, koska se on helppo ja kätevä, siitä ei ole haittaa, eikä minun tarvitse sen enempää miettiä laitanko lämmintä päälle ja otanko repun vai riittääkö kassit.
Ymmärräthän analogian?
Aika ala-asteelaista tarttua tuollaiseen kommenttiin, kun toinen iloitsee että pääsee paskasta tavasta eroon.
Noh, ole rauhassa happama, minä nautin elämästä. :) Hyvää joulun odotusta!
Eihän silläkään ole mitään tekemistä vahvan psyyken kanssa jos jostain lääkkeestä tulee sivuvaikutuksia!
Idiootti.
Sun tupkaoimattomuudesta tai muustakaan ei olisi mitään valittamista, jos et olisi kehunut miten "vahva psyyke" sinulla on koska et ole kärsinyt lääkkeen sivuvaikutuksista!
Eihän silläkään ole mitään tekemistä vahvan psyyken kanssa jos jostain lääkkeestä tulee sivuvaikutuksia!
Idiootti.
Sun tupkaoimattomuudesta tai muustakaan ei olisi mitään valittamista, jos et olisi kehunut miten "vahva psyyke" sinulla on koska et ole kärsinyt lääkkeen sivuvaikutuksista!
Ehkä olen sitten idiootti. :) Hyvää jatkoa sinulle joka tapauksessa!
Ja niin siis, viime viikolla poltin ehkä pari savuketta päivässä. Sitä ennen sen askin päivässä lähes. Mukavasti vähensi tarvetta polttaa, hieno lääke.
Harmillisesti lääke saa joillekin sivuvaikutuksena aikaan itsetuhoisia ajatuksia ja hallusinaatioita, mutta minulle ei ole tullut yhtään mitään. Vahva psyyke.