Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en kestä mun miehen saliharrastusta enää!

Vierailija
10.12.2012 |

Mun mies on käynyt salilla vuosia ja nyt on alkanut treenaan tavoitteellisemmin yms. Mä en henk. koht. kestä hänen ulkonäkönsä muutosta! Olen jo reilun vuoden yrittänyt hänelle kertoa, että en pidä bodatun näköisistä miehistä tms. isoista lihaksista. Hän taas haluaa katsoa kuinka isoksi itsensä pystyy samaan. Aiemmin hän treenasi vain "huvin vuoksi". Lihaksia löytyi kyllä, mutta nyt ruokavalio ja "massakausi" saa mut voimaan pahoin!!!!!

En halua harrastaa seksiä hänen kanssaan saatika liikkua kaupungilla. Mun mieheni näyttää joltain ravintolan pokelta!

Surullista tässä on se, etät olen sanonut sen hänelle ääneen, mutta kuulemma ei vaikuta. Jos mun mies sanois mulle, että näytät ällöttävältä kun olet lihonnut, tekisin asialle välittömästi jotain.

Muuten ei ole miehessä mitään valittamista, joten tiedän, moneen muuhun "ongelmaan" verrattuna tämä on pieni, mutta jos tästä nyt lähtee se ällötys ja vastenmielisyys omaa miestä kohtaan ja loppua ei näy, niin onko se silloin hyvä asia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo ällöttää sua noin pahasti. Ja usko pois, jos sun miehes sanois, että sä ällötät sitä, kun olet lihonut niin paljon, niin todennäköisesti et kyllä tekis asialle heti jotain... etenkään jos tykkäisit olla lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla