Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä syöt, tuo ravinto asiantuntija Gilliam on

Vierailija
10.12.2012 |

ihan Susanna Penttilän näköinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan viinirypäleen näköinen.

siis miten muka se ainakaan nauttii tervellistä ruokaa ja on sit kuitenkin kuolleen elävän näköinen? Mä en ainakaan usko sanaakaan noin epäterveen näköiseltä terapeutilta, sehän on ihan PELOTTAVA. Mulla menee ruokahalut aina kun mä näen sen, hrrh

oikeasti on aina pakko kääntää kanavaa.

Vierailija
2/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun siitä näkyy joku heijastus ikkunan tai peilin kautta tai ei ole kiinnitetty kuvakulmaan huomiota niin se tuntuu kävelevän jotenkin vinossa ja ei ole ihan ok näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun siitä näkyy joku heijastus ikkunan tai peilin kautta tai ei ole kiinnitetty kuvakulmaan huomiota niin se tuntuu kävelevän jotenkin vinossa ja ei ole ihan ok näköinen?

Vierailija
4/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaiko näivettää itsensä kuivuneen rypäleen näköiseksi, kiukkuiseksi mutta laihaksi naiseksi?

http://diaryofadomesticgoddess.files.wordpress.com/2010/11/mckeith-v-la…

Vierailija
5/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummn Nigella, se tekee hyvää ruokaa.

Tolla toisella on kllä jku skoliosi tms.

Vierailija
6/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveysruoka-ajattelussa on jotain pahasti pielessä.

Av-mammat, koittakaan tajuta: tietty määrä lihomista kuuluu viiskymppisyyteen, koska muuten naishormonit voivat huonosti ja siitä seuraan sen hyödyllisen rasvakerroksen eli pinkeyttä ylläitävän rasvakerroksen kato. Sen katoaminen tekee ihmisestä muumion näköisen. Kuka haluaa näyttää siltä kuin gillian? ja vasta viisikymppisenä? Se näyttää seitkytvuotiaalta, ja moni 70-vuotiaskaan ei itse asiassa näytä niin pahalta

Vierailija
7/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kuivakka eukko tämä Gillian. Perse on roikkuva lättänä, just sellainen kuin vanhoilla papoilla on. Ryhti huono, hartiat jäykkänä, lihaksia ei missään, varmaan kärsii skolioosista kävelytyylistään päätellen... Hui!

Vierailija
8/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsakan oloisia kumpikin!

Vierailija
9/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kuitenkin muistaa, että McKeith on oikeasti valehdellut akateemisen pätevyytensä pahemmin kuin Bäckman ja hänen neuvojensa seuraaminen on samalla tasolla jonkun Minä Olen lehden lukemisen tai homeopatian kanssa.

Vierailija
10/10 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on hyvin säilynyt. Pidin reilusti alle 40 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi