Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jätti minut eilen... tukea ihmiset?

Vierailija
10.12.2012 |

Olen ihan sekaisin... ruoka ei maistu... uni ei tule.... Nyt kaivataan voimavaroja....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pakolliset asiat ja anna itsellesi myös aikaa surra. Jos voit, mene terapiaan ja käsittele asiaa siellä. Älä jää yksin. Voimia!

Vierailija
2/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että luota siihen, että aika auttaa. Muutaman päivän päästä on jo selkeämpi olo.

Lähde ulos tuvasta. Kävele vaikka ulkona, juttele jonkun ystävän kanssa pitkä puhelu. Kirjoita vaikka ajatuksiasi paperille, se auttaa selkeyttämään tunteita.

Olitteko pitkään pariskuntana? Onko teillä lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on välillä ihan paskaa.

Ne paskat ajat pitää vaan elää läpi.

Vuoden kuluttua olosi on jo paljon parempi.

Mutta nyt ei muuta kuin tsemppiä.

Vierailija
4/4 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne viime jouluna. Juuri ennen joulumatkaa joka oli varattu, kaikki peruuntui. Ainoa mikä auttoi oli AIKA vaikka se kliseeltä kuulostaakin. Muutin vanhemmilleni hetkeksi jotta oli seuraa, en kyennyt syömään ja paino laski 5kg kuukaudessa. Jotenkin sain käytyä töissä. Muuten surin, annoin itseni surra, puhuin kavereitteni kanssa teellä ja itkin. Yritin lukea iltaisin jotain kirjaa kun eniten ahdisti. Nyt vuotta myöhemmin olen vihdoinkin valmis uuteen suhteeseen enkä enää pahemmin ikävöi. Edelleen kylmää kun muistelee tapaa millä minut jätettiin ja yhteisiä aikoja mutta selvisin kuitenkin. Saisi se uusi rakkaus vaan hiljalleen jo tulla elämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme