Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan huijausta tuo silja linen lahjakortti

Vierailija
10.12.2012 |

Jos et asu Helsingissä, ei kannata varata matkaa tuolla. Meidän perheelle tulee halvemmaksi ottaa matkatoimiston kautta risteily missä on kuljetukset mukana.

pelkästä hyttikorotuksesta olisi joutunut maksamaan yli 100e, siihen matkat päälle....

aika huijattu olo! No, annan lahjakortin ystävälle joka asuu helsingissä jos hänelle olisi sille käyttöä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu Helsingissä, ei kannata varata matkaa tuolla. Meidän perheelle tulee halvemmaksi ottaa matkatoimiston kautta risteily missä on kuljetukset mukana. pelkästä hyttikorotuksesta olisi joutunut maksamaan yli 100e, siihen matkat päälle.... aika huijattu olo! No, annan lahjakortin ystävälle joka asuu helsingissä jos hänelle olisi sille käyttöä.

Ja viime vuonna olisin saanut sillä yhdensuuntaiset matkat Tallinnaan - ja paluumatkat kun olisin joutunut ostamaan itse, säästöä olisi normaaliin edestakaiseen matkaan tullut PERÄTI kahdeksan euroa!

Viikkarin lahjakortti oli paljon parempi.

Vierailija
2/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asu Helsingissä, ei kannata varata matkaa tuolla. Meidän perheelle tulee halvemmaksi ottaa matkatoimiston kautta risteily missä on kuljetukset mukana. pelkästä hyttikorotuksesta olisi joutunut maksamaan yli 100e, siihen matkat päälle.... aika huijattu olo! No, annan lahjakortin ystävälle joka asuu helsingissä jos hänelle olisi sille käyttöä.

Ja viime vuonna olisin saanut sillä yhdensuuntaiset matkat Tallinnaan - ja paluumatkat kun olisin joutunut ostamaan itse, säästöä olisi normaaliin edestakaiseen matkaan tullut PERÄTI kahdeksan euroa!

Viikkarin lahjakortti oli paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitään huijausta ole.

Vierailija
4/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varasin lahjakortilla hiihtolomalle hki-tukholma-hki risteilyn. Korotin pisteillä hyttiluokkaa. kahden aikuisen polttoainemaksu ja kahtena aamuna aamiaiset neljälle, yhteensä 80 euroa. Olen tosi tyytyväinen. Bensat maksetaan aina itse , yhteiskuljetus kamala ja vielä kallis.

Vierailija
5/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikös se ole vielä parempi? Ja entä, kun ei ikuinen sahaaminen Stockikseen enää nappaa...

-2-

Vierailija
6/8 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ilmaismatkoja ja omat eväät mukaan. Tukholmassa juon ehkä kahvit

Vierailija
7/8 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kallis ole tukholmaan ja takas pääsee neljäl kympil ja jos haluu paremman luokan nii se kyl maksaa ellei käytä pisteitäå

Vierailija
8/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking line on vaarallista ja arvotonta paskaa kokoaja saa miettiä millo laiva uppoaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän