paras ripulilääke?
Kommentit (7)
Paras ripulilääke on apteekista saatava Precosa...kapselit tai jauhe.
Ei lamaa suolta niinkuin immodium mutta rauhoittaa suolen ja tuhoaa pahoja suolistopöpöjä.
Pojalla oli ripuli 5 päivää ja tämä precosajauhe rauhoitti suolen kun mikään muu konsti ei tehonnut!
Niiden toimintamatapa on pomminvarma. Laktoosi-intoleranteille taas toimivat laktoositabut. Niitä kandee kokeilla, jos skidin maha on koko ajan kipeä. Jos maha toimii tabuja otettaessa, silloin on intolerantti ja jos se ei toimi, silloin mahgan sekoittaa jokin muu. Laktoosi-intoleranssiin ei välttämättä jelppaa edes hiilitabut; mulla on itellä ollut se parikymmentä vuotta, niin tiedän omalta osaltani. Mut kaikkeen muuhun hiilitabut auttaa.
Ärsyttää kaikki imodiumit ym, jotka kyllä estää skeidan pääsyn ulos, mutta kaikki se ilma jne jää sisään pyörimään. Maha on jumalattoman kipeä, eivätkä tällaiset ns lääkkeet ratkaise mitään.
krooniseen allergiaoireeseen.
Ap, ripulia voi hoitaa parhaiten lievittämällä, eli juomalla paljon nestettä, mukaan lukien kivennäistasapainon palauttavaa Osmosalia ja syömällä maitohappobakteereja. Ja lepäämällä tietysti.
Jos on pakko hetkeksi estää kakan tulo, ota Immodium. Se on sellainen pikasementti, joka pysäyttää ulostamisen, muttei sinänsä paranna mahaa.
Jos sinulla on takana äskettäinen ulkomaanmatka, kannattaa käydä lääkärillä ja varmistaa, ettei sinulla ole joku tuliainen, joka vaatii vaikkapa antibiootteja parantuakseen.
maitohappobakteerin olin jo unohtanut
Keihäsen sinappi on paras ummetukseen. Jo haju saa ulosteen tulemaan, puhumattakaan mausta. Suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Paras ripulilääke on apteekista saatava Precosa...kapselit tai jauhe.
Ei lamaa suolta niinkuin immodium mutta rauhoittaa suolen ja tuhoaa pahoja suolistopöpöjä.
Pojalla oli ripuli 5 päivää ja tämä precosajauhe rauhoitti suolen kun mikään muu konsti ei tehonnut!
Hyviä kokemuksia kuullut tästä myös. Parantanut vaikean matkaripulin, joka ei meinannut loppua ollenkaan.
Ruskea kasitke jäi raa'aksi.
Kovan vatsan se pehmensi muutamassa tunnissa. -> Ripuli.
Ripuliin olen käyttänyt Imodiumia.
Hiilitabletit ovat kai hyviä ?
Mitä kotikonsteja olisi ?