***Truplien <Sunnuntai>**
Kommentit (34)
Olipa kiva kuulla sinusta vihdoin. Olemmekin odotelleet täällä jo innokkaina uutisia tuoreelta äidiltä. Onneksi saatte pienokaisen pian kotiin, vaikka onkin ollut alkuvaikeuksia. Tuliko tyttö vai poika?
että jaksaapi taas aamulla nousta. Mutta oli ihan pakko tulla toivottamaan emmasanna tervetulleeksi. Voi miten kurjaa, että jouduitte jättämään vauvan vielä sairaalaan. Toivottavasti kaikki kuitenkin kääntyy pian parhain päin. Olette koko perhe iltarukouksessani ja ajatuksissani. Voimia ja jaksamista teille kaikille. Eiköhän kaikki kuitenkin pian taas muutu onnelliseksi vauvantuoksuiseksi arjeksi, kunhan saatte vauvan kotiin ja pääsette aloittamaan sitä tavallista arkea.
(((Voimahalaus))) ja suuret onnittelut pienestä pojasta!
Hui kun tuli kylmät väreet. Onneksi olkoon nyt vauvasta kuitenkin!!!! Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin kun aikaa kuluu.
Missä sä sitten loppuen lopuksi synnytit??
Perjantainako se vaavi syntyi?
Olisi kyllä kiva kuulla tarkemmiskin synnytyksestäsi jos haluat siitä kertoa jossain välis vaikka postiin!!!
Onneksi olette nyt molemmat kuitenkin elossa, kuullosti aika pahalle!!!
Voimia kamalasti!!! >>>halirutistus<<<
Mä tulin just töistä ja aivan pakko alkaa keittöää perunoita ja tekee lihapullia. Joku pakottava tarve taas saada kunnon ruokaa.
Öitä, avoimia vöitä!
Soffu 10+4 (kai)
Voimia ja jaksamista sinne kovasti! Toivottavasti ongelmat olisivat takanapäin ja pääsisitte pikkuisesta nauttimaan kotona! Kiva kun jaksoit käydä kertomassa!
Nyt toivottelen kaikille muillekin hyvät yöt!! Meni pari tuntia kaverin kanssa puhelimessa rattoisasti joten vieläkin ylikierroksilla nauruista :) mutta kai tuo sänky pian alkaa kutsumaan....
Huomiseen rakkaat!!
ps: anoppilassa ruokailu meni hyvin kaikesta huolimatta: hauska oli kattoa kun se pikkulikka on ihan innoissaan tuosta miehestä: kevyttä ihailua oli ilmeissä havaittavissa :)
Emmasannalle hirmu suuret onnittelut pikkuisesta!
Ihanaa, että saat pienokaisen jo huomenna kotiin vaikean alun jälkeen.
Suloista vauvantuoksuista jatkoa koko perheelle!
Kaikki täällä kuitenkin pyörii vaikkei kirjota =)
Minuutin välein tullu viestit!!!
Jäätiin kiinni joka iikka!!!
No loput????
Pitäisi kai se ainakin kaksi tuntia olla pissaamatta ennen tikuttamista. Ja ainakin aconissa kielletään ensimmäinen aamuvirtsa ja suositellaan aamupäivää testaamiseen.
Viime kierrolla ne ainakin mun kohdalla toimi hienosti. Nyt alan uskoa saaneeni maanantaiaamuna tehdyn ekan paketin.. Tai sit nupissa vaan vaihteeks viiraa.. =)
Vaikka kylmät väreet menikin selkäpiitä pitkin kuulumisiasi lukiessa. Me jo ehdimmekin pelätä täällä vaikka mitä, kun sinusta ei kuulunut mitään. Onnea aivan valtaisasti vauvasta ja mahtava juttu, että olette vaikeuksien jälkeen nyt kotona!
Kerää voimia ja helli pikkuista rauahassa! Ja jos siltä tuntuu, niin kerro joskus postissa enemmän tarinaa siitä synnytyksestä.
Onnittelut EMMASANNALLE pikkuisesta!! Kurjaa, että alku oli noin hankala, mutta parempaan päin ollaan menossa:). Kovasti voimia koko perheelle!!
Mulla onkin sit ollut aika hulinaa tän viikonlopun ajan eli en ole lupauksistani huolimatta ehtinyt täällä paljon pyöriä, saati kuvaa postiin lähettää. Siihen liittyen TALVIKKI, mennäänkö huomenna sinne syömään vaikka sit kahdestaan vai yritetäänkö etsiä vielä joku aika, joka kävisi myös TIITIKÄLLE?? Mulle käy ihan hyvin, että mentäs kahdestaan ja voidaan sit toisen kerran tavata kaikki kolme.
Mikäs se oli se Truplien osoite, jos sen kuvan nyt saisin aikaiseksi lähettää???
Osoite on: trupla@netti.fi
Kyllä mulle sopii, että mennään ihan kahdestaankin. Mihin aikaan? Mutta yritähän laittaa kuvaa, että saadaan vaihdettua numeroita! koskaan kun ei tiedä mitä esteitä tulee!!!
Jep, mennään vaan sit huomenna. Mulle käy tosiaan se klo 17 aikaisintaan, oisko se hyvä aika?
Kuva ja puhelinnumero on postissa. Huh!
matteusk rv. 16+2
Klo 17 on hyvä! Nähdäänkö siinä Bancho Villan ovella?
Tiitikkä! Mennään sitten uudestaan niin, että sinäkin pääset mukaan!!!
Täältä taustalta tulin toivottelemaan onnea emmasannalle!! Rutkasti jaksamista ja voimia nyt vauvan alkutaipaleelle ja toivottavasti kaikki menisi hyvin alun vaikeuksista huolimatta! Kiva kuulla kuitenkin, että kaikki nyt hyvin ja toivottavasti saatte vaavin pian kotiin ja äitikin sitten jaksaisi hieman paremmin ja voisi iloita uudesta tulokkaasta kotona. Olisi kiva kuulla lisää synnytyksestä, mutta ymmärrän hyvin, jos et halua siitä nyt puhua taikka julkisesti netissä kertoa. Kerropa kuitenkin tuliko tyttö vaiko poika?
Jokatapauksessa, toivon teille mahdottomasti voimia kaikessa! Iloitsen teidän kanssanne täällä - kuulumisia olen odottanut truplien kanssa taustajoukoissa.
-Federica-
Huomiseen muuten omasta puolesta,haukotus ja vilkutus!
L+5