Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä Salessa ja YLPEÄ (avautuminen)

Vierailija
10.12.2012 |

Jep.

Pakko avautua meidän "paskaduunareiden" puolesta. Rakastan työtäni, mahtavia asikkaita ja S-ryhmän hyviä henkilöstöetuja (alennukset kaikista toimipisteistä ja muut lisät) Työni on monipuolista eikä sitä "kassatyötä" miten maailma sen näkee. Teen tilauksia, hoidan ketjun antamia ohjeita, hoidan bensapistettä, teen hyllykarttoja, hyllytän, järjestelen, siivoan ja osaan silti pitää hauskaa työn ohella. Työ on monipuolista ja ihmiset ovat mahtavia.

Tilille rapsahtaa 15.pv 1900 euroa käteen. Se on ihan hyvä summa ottaen huomioon, että mies painaa duunia myös 10h päivittäin :)

Anteeksi ja kiitos. Pikkumaisteissa aina avautuu.

Ja torstaina meillä aukeaa uusittu entistä ehompi Sale-myymälä. Tervetuloa! :)

Minulla on ihana mies, tyylikäs koti, turvallinen auto ja upea koira. Tästä kelpaa jatkaa. Nauttikaa ja olkaa itsenne :)

Nim: Onnellinen

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännään aikaan olet maistissa.

Vierailija
2/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotyössä vapaat sijoittuvat milloin sattuu... Olen vklp ollut duunissa ja tänään ainoa vapaa :)

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kunnon työtä, joka pitää yhteiskunnan pyörät pyörimässä. En tajua, miksei joku arvostaisi kaupan henkilökuntaa. Kaikkihan kuitenkin kaupassa asioivat ja hommaavat sieltä tarpeellisia ja välttämättömiä hyödykkeitä. Omassa lähikaupassani (Sale sekin) on tosi mukavia työntekijöitä ja siellä on kiva käydä. :)

Nimim. Itse kotiäiti ja sitä ennen ties mitä haihatteluhommaa teeskennellyt.

Vierailija
4/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ap t.toinen duunari

Vierailija
5/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin kaupan työ on parhaimmillaan ollut monipuolista, mukavia asiakkaita, kivoja työkavereita, ei liian kiire ja sopivasti vastuutakin. Ymmärrän siis täysin, että työstäsi voi nauttia.

No, ihan noin hyvää kokemusta minulla toisaalta ei ole mistään kaupan toimipaikasta kuin ap:lla, on hyvä, että on sellaisiakin kaupan työnantajia, jotka voivat taata sellaiset työolosuhteet että ihmiset eivät pala loppuun.

Vierailija
6/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette pieneen elämäänne niin tyytyväisiä. Niin kuuluu ollakin. Isoissa saappaissa vain kompuroisitte :)

Vierailija
7/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette pieneen elämäänne niin tyytyväisiä. Niin kuuluu ollakin. Isoissa saappaissa vain kompuroisitte :)

ap:lla on työssään vastuuta?

Vierailija
8/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti jos maito meneekin piimän paikalle tai antaa rahasta väärin takaisin? Huisia!

Vierailija
9/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hyvä mieli sun viestistä. Ties vaikka olisit se meidän kiva Salen-täti Mouhijärveltä :)

Vierailija
10/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastuuta ap:lla on? Niin tietysti jos maito meneekin piimän paikalle tai antaa rahasta väärin takaisin? Huisia!

Lukutaidoton tulee tähän ketjuun selittämään, kuinka ei arvosta ap:n kaltaista työtä! Niin varmasti kun ei edes ymmärrä lukemaansa:D

Eipä tarvi ap:n loukkaantua tällaisesta kommentista, jossa joku väittää hänen tekevän pelkkää kassatyötä, hän avauksessa kertoi että näin ei nimenomaan ole.

Toivottavasti saat joululahjaksi luetun ymmärtämistä!:D:D

Vierailija
11/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen nyt asiakaskin erottaa, tekeekö toinen työtä hyvällä fiiliksellä vai naama norsun*******.

En tiennyt että kaupassa palkka on noin hyvä - olen itse tehnyt aikanaan asiantuntijatyötä (eikä edes mitään ihanaa kutsumusammattia vaan stressaavaa ja aika ikävääkin työtä) selvästi pienemmällä palkalla. Sale ei selvästikään ole pahimmasta päästä työnantajia.

Vierailija
12/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen uskon, että olipa alalla millä tahansa, huomaa helposti jutut, joissa aliarvioidaan omaa työtä. Esimerkiksi minä opettajana muistan aikamoisen monta tekstiä ja lausahdusta, joissa opettajia on dissattu.

Vierailija
13/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorotyössä vapaat sijoittuvat milloin sattuu... Olen vklp ollut duunissa ja tänään ainoa vapaa :)

-AP

onko sulla tapana ryypiskellä viikollakin, jos se ainoa vapaa osuu sinne ja pitääkö yleensäkin se ainoa vapaapäivä haaskata kännäämiseen.

Vierailija
14/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaa rataa :)

Vierailija
15/15 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tosin 2500 euroa käteen, enkä joudu tekemään aivotyötä yhtään. Pelkkää makoilua päivät pitkät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan