Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JULKKIKSET, käytättekö aurinkolaseja kaupoissa...auttakaa uutta julkkista...vinkkejä, apua!!!

Vierailija
10.12.2012 |

eli olen noussut julkisuuteen muutaman kuukauden aikana ja huomaan ihmisten kiinnittävän minuun kaikkialla huomiota ja kuiskailevan, tönivän toisiaan osoitellen minua jne. jne. Olen myös kuullut kameran zoomausääniä kauppojen parkkipaikoilla.

Tämä on rasittavaa. En ole iltapäivälehtien lööpeissä tai mikään sellainen ns. kaikkien tuntema julkkis ihan vielä, mutta kuitenkin minua voi jo hyvällä syyllä kutsua julkkikseksi.

Olen kulkenut kaupoissa tähän saakka aurinkolasit päässä ja huivi pään ympärillä ja yrittäen tehdä ostoksia "kumarassa" huomiota herättämättä. Mutta aurinkolasit eivät tunnu riittävän, koska minuun kiinnitetään koko ajan ja kaikkialla todella paljon huomiota. Toivon apua kokeneemmilta julkkiksilta, pliide auttakaa!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii aina.

Vierailija
2/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan ruokaa kotiin ja siks mä oon lihonnu ihan hirveesti ku syön vaan pizzaa.

Jos mä nyt menisin ulos, ni papparazzit vaan tekis musta Seiskaan heti jutun et olisin lihonnu. JA SE ON NIIDEN VIKA, HALOOO!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun julkisuutesi.

Joten heivaa arskat mäkeen.Tsemii!

T. Kokeneempi Julkkis

Vierailija
4/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvii peitellä mitää. Tai siis neljä bodyguardii joka puolel mua ni ei voi näkyy yhtään.

Vierailija
5/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö: tavallinen suomalainen julkkis tarvitsee vähintään yhden turvamiehen asioidessaan Siwassa ja vähintään kolme turvamiestä asioidessaan kaupunkinsa keskisuuressa ostarissa.

Vierailija
6/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata antaa häiritä. Noille suuremmilla julkkiksilla on siitä hankalaa et joka paikassa on joku avautumassa jostain. Et rauhassahan sä saat olla:)

Vierailija
7/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seisot parkkipaikalla vilkutellen ympäriinsä niin kauan että paparazzit saavat otettua kuvansa. Muista että heillä on tapana kuvata piilossa ja pitkillä zoomeilla, eli se ettei ketään näy EI TARKOITA SITÄ ettei sinulla olisi kuvaajia.

Olen itsekin uusi julkkis ja vaikka en ole lööpeissä niin tiedän tunteen kun kaikki kiinnittää kaikkialla huomiota eikä voi viedä edes roskia kaikkien huomaamatta :(

Vierailija
8/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tuntuu olevan vähän julkkiksia. Yritä ymmärtää tavallisia ihmisiä, koska he haluaisivat olla asemassasi ja kadehtivat sinua. Anna heille hymy sen sijaan että piiloudut, saatat hymylläsi pelastaa jonkun taviksen koko elämän :)

Vierailija
9/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

provohan tämä varmaan on mutta auttaisko mitään jos heivaisit ne aurinkolasit, huivin ja piileskelevän olemuksen mäkeen ja käyttäytyisit ihan normaalisti? Näin TAVIKSENA minuakin varmasti katseltaisiin ja kuiskittaisiin selän takana, jos menisin nyt kaupoille isoissa arskoissa ja huivissa.....

Vierailija
10/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne antanu mitään ohjeita ja neuvoja sillon kun tulit ulos bb-talosta? Siis pöyristyttävää..

Mites sellanen maasto-naamioverkko?

Vierailija
11/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja he näyttävät ja käyttäytyvät ihan tavallisesti, korkeintaan väistelevät katsekontaktia maitokaupassa asioidessaan. He saavat olla ihan rauhassa... sen sijaan pyrkyrijulkkikset käyttävät aurinkolaseja pimeässä ja talvellakin.

Vierailija
12/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti julkisuuteen joutuu paljon ihmisiä, jotka eivät erityisemmin sinne hinkua.

Onneksi siihen, että ventovieraat tunnistavat sinut kadulla menee todella pitkään. Itse juonsin joka viikko tv-ohjelmaa kolmisen vuotta, ja vasta joskus toisen vuoden loppupuolella jotkut selvästi tunnistivat ja tulivat kysymään, olenko televisiossa töissä.

Eli satunnainen tv-esiintyminen ei sinusta tee julkkista. Suomessa riittää tv-kanavia, joten täytyy aika pitkään ja säännöllisesti esiintyä nassullaan, että sinut oikeasti tunnistetaan. TUTUT toki huomaavat aika piankin, että hei, naapurin XXX on telkussa. Mutta se on eri asia kuin että sinut ilman esiintymismeikkiä bongattaisiin kaupassa.

Ja mitä tulee siihen, onko se kivaa, niin se riippuu tietysti ihmisestä itsestään. Minusta se ei ollut ollenkaan kivaa. Ei minua kiinnosta alkaa jutella ventovieraiden ihmisten kanssa, kun olen väsynyt ja raahaan mukanani nälkäänsä kiukuttelevia tenavia.

Vierailija
13/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti julkisuuteen joutuu paljon ihmisiä, jotka eivät erityisemmin sinne hinkua.

Onneksi siihen, että ventovieraat tunnistavat sinut kadulla menee todella pitkään. Itse juonsin joka viikko tv-ohjelmaa kolmisen vuotta, ja vasta joskus toisen vuoden loppupuolella jotkut selvästi tunnistivat ja tulivat kysymään, olenko televisiossa töissä.

Eli satunnainen tv-esiintyminen ei sinusta tee julkkista. Suomessa riittää tv-kanavia, joten täytyy aika pitkään ja säännöllisesti esiintyä nassullaan, että sinut oikeasti tunnistetaan. TUTUT toki huomaavat aika piankin, että hei, naapurin XXX on telkussa. Mutta se on eri asia kuin että sinut ilman esiintymismeikkiä bongattaisiin kaupassa.

Ja mitä tulee siihen, onko se kivaa, niin se riippuu tietysti ihmisestä itsestään. Minusta se ei ollut ollenkaan kivaa. Ei minua kiinnosta alkaa jutella ventovieraiden ihmisten kanssa, kun olen väsynyt ja raahaan mukanani nälkäänsä kiukuttelevia tenavia.

vaan internetissä. Olen kohonnut julkisuuteen netin kautta ja enemmän ihmisiähän katsoo internettiä kuin tv:tä joten... Tiedän että jopa ulkomaalaiset ovat katsoneet minua netissä. Usein huomaan turistien katsovan minua pitkään kaupassa. Asun paikkakunnalla jossa ei usein näe turisteja ja tulee mieleen ovatko he tulleet tänne minun takiani mikä on kiusallista. ap

Vierailija
14/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti julkisuuteen joutuu paljon ihmisiä, jotka eivät erityisemmin sinne hinkua. Onneksi siihen, että ventovieraat tunnistavat sinut kadulla menee todella pitkään. Itse juonsin joka viikko tv-ohjelmaa kolmisen vuotta, ja vasta joskus toisen vuoden loppupuolella jotkut selvästi tunnistivat ja tulivat kysymään, olenko televisiossa töissä. Eli satunnainen tv-esiintyminen ei sinusta tee julkkista. Suomessa riittää tv-kanavia, joten täytyy aika pitkään ja säännöllisesti esiintyä nassullaan, että sinut oikeasti tunnistetaan. TUTUT toki huomaavat aika piankin, että hei, naapurin XXX on telkussa. Mutta se on eri asia kuin että sinut ilman esiintymismeikkiä bongattaisiin kaupassa. Ja mitä tulee siihen, onko se kivaa, niin se riippuu tietysti ihmisestä itsestään. Minusta se ei ollut ollenkaan kivaa. Ei minua kiinnosta alkaa jutella ventovieraiden ihmisten kanssa, kun olen väsynyt ja raahaan mukanani nälkäänsä kiukuttelevia tenavia.

vaan internetissä. Olen kohonnut julkisuuteen netin kautta ja enemmän ihmisiähän katsoo internettiä kuin tv:tä joten... Tiedän että jopa ulkomaalaiset ovat katsoneet minua netissä. Usein huomaan turistien katsovan minua pitkään kaupassa. Asun paikkakunnalla jossa ei usein näe turisteja ja tulee mieleen ovatko he tulleet tänne minun takiani mikä on kiusallista. ap

Oikeasti tunnistaminen vie paljon aikaa ja vaatii toistuvaa toisen nassun näkemistä. Ihmiset eivät paina mieleensä satunnaista tavisnassua, joten jos sinulla nyt ei ole jotain hyvin erikoista kasvoissa, esim. kamalaa nenäsyylää tai kieroja silmiä, tuskin kukaan sinua netistä tunnistaa.

Ei ole tarkoitus sinua latistaa, vaan rauhoitella. Luulet ihmisten tunnistavan sinut, mutta epäilen vahvasti, että niin ei ole.

Vierailija
15/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja he näyttävät ja käyttäytyvät ihan tavallisesti, korkeintaan väistelevät katsekontaktia maitokaupassa asioidessaan. He saavat olla ihan rauhassa... sen sijaan pyrkyrijulkkikset käyttävät aurinkolaseja pimeässä ja talvellakin.

ihmettelevät tätä ihan jokaikinen kerta kun tulevat Helsinkiin kuinka paljon täällä on julkkiksia.

Käytiin vaan Kampissa ja tultiin takas ja johan oli bongattu Salkkareista ja Kotikadusta joku ja joku oopperalaulaja ja vielä joku rokkari.

Itse en tunnistanut ketään, kun en todellakaan ihmisiä tuijota.

Jos asuu perähikiällä, jossa asuu vain muutama sata ihmistä ja kaikki tuntee toisensa, kyllähän silloin "isossa maailmassa" kaikki on erilaista ja se heille suotakoon.

Mitä maalaisempi ihminen, yleensä sitä parempi ihminen.

Vierailija
17/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvoilla sellainen "älä tuijota mua" -ilme eli suupielet alaspäin, leuka vähän alas ja otsa hiusten peittämä

Vierailija
18/18 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän arkojen silmieni vuoksi aurinkolaseja ja unohdan ne aika usein sisälläkin.

Ehkä sinun olisi syytä varata aika mielenterveystoimistoon. Ei oikeita julkkiksia kukaan suorastaan "sormella osoittele", saati sitten kuiskaile ja töni toisiaan nähdessään sellaisen.