Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomat änkee ravintoloissa leikkipaikkojen viereen istumaan?

Vierailija
10.12.2012 |

Sitten katsovat nyrpeänä, kun lapsista lähtee leikkipaikalla ääntä.

Kun siellä muualla ravintolassa olisi tilaa vaikka miten.

Hyvin monta kertaa on käynyt niin, että itse on joutunut leikkipaikasta vähän kauemmas kun lapsettomat ovat valloittaneet ne viereiset pöydät.

No, siinähän saavat mitä tilasivat, vähän nuorempaa seuraa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niin helppo elämä onneksi, ei ole tarvinnut tuollaiseenkaan törmätä.

Vierailija
2/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se leikkipaikan viereinen pöytä on ollut sillä hetkellä ainoa vapaana oleva pöytä? Tai ehkäpä seurue on ollut niin iso, että ainoa iso pöytä on ollut leikkipaikan vieressä? Ravontoloillahan tuntuu usein olevan mielenkiintoinen tapa sijoittaa se ravintolan suurin pöytä juuri leikkipaikan välittömään läheisyyteen.

Mikseivät lapsiperheet automaattisesti mene situmaan siihen leikkipaikan viereen? Miksi lapsiperheet valitsevat aina sen "parhaimman" paikan ja kuitenkin lapset juoksevat leikkipaikan ja valitun ruokapaikan väliä pakkomieleteisesti kaikkia muita häiriten?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lapseton edes suostuu menemään "ravintolaan", jossa leikkipaikka. Ikinä en ole törmännyt edes ok raflaan, jossa moisia on rakenneltu. Kyllä lapsetkin osaavat syömässä käydä ilman, että tarvitsee juosta ympyrää ja liukua liukumäessä, voihan niille ottaa mukaan vaikka värityskirjan tai pikkuauton, jolla voi pöydässä leikkiä, jos syövät aikuisia nopeammin.

Vierailija
4/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lapseton edes suostuu menemään "ravintolaan", jossa leikkipaikka. Ikinä en ole törmännyt edes ok raflaan, jossa moisia on rakenneltu.

ovat kaikki helsinkiläisiä hipster-aikuisia, jotka eivät käy koskaan Rossossa tai ABC:llä, vaan ainoastaan trendikkäissä paikoissa.

Vierailija
5/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheet tee pöytävarausta siihen leikkipaikan viereen?

Vierailija
6/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ABC:tä en varsinaisesti laskisi ravintolaksi, enemmänkin McDonald's - Subway akselilla mielestäni, pikaruokamesta, vaikka a la cartea myyvätkin. Rossoon en menisi lapsen kanssa tai ilman, jos vaihtoehtoja tarjolla, hinta-laatu -suhde on noissa ketjuravintoloissa usein heikko verrattuna "ketjuttomiin" saman hintatason ravintoloihin. Tietysti, jos asuu niin pienellä paikkakunnalla, ettei vaihtoehtoja ole, niin ei jää valinnanvaraa. Kyllä ravintoloita on muuallakin kuin Helsingissä, itsekin asun alle 50 000 asukkaan kaupungissa, jossa toistakymmentä ravintolaa ja ketjut päälle.

Vierailija
7/7 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pyrin aina niin kauas leikkipaikasta kuin mahdollista, jos sellaisessa paikassa olen jossa on leikkipaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan