Ihmetteletkö pihaa, jossa kesällä ei kukkaistutuksia
eikä joulunaikaan jouluvaloja tai lyhtyjä? Aurinkovarjo törröttää pystyssä kesättalvet, talon pääty varsinainen romujen hautausmaa? Pihanurmikko ajetaan kahdesti kesässä.
Kommentit (5)
Lähellämme on uudehko asuinalue, missä on muutama piha joilla ei ole MITÄÄN. Täysin tyhjä ruohokenttä, ei edes aitaa. Tulee mieleen, että rahat on kerta kaikkiaan ihan finaalissa ettei edes alennusmyyntipensaita ole saatu ostettua. Ja jos ei pihaa yhtään välitä laittaa, mitä mieltä on asua omakotitalossa? Eikö kerrostalo ja pieni parveke olisi helpompi?
Mä asun rivarikämpässä ja mun pikkupihalla ei kasva yhtään kukkaa, se on vain nurmikkoa, jonka taloyhtiö onneksi leikkaa viikon parin välein.
Minulla ei myöskään ole yhtään jouluvaloa tai lyhtyä.
Jos joku tällaista ehtii ihmettelemään, niin aika vähän on sitten omassa elämässä säpinää.
...se nurmikko pitää ajaa kahdesti kesässä? Kasvata niitty!
Me ostettiin tarkoituksella metsäinen tontti...omakotitalossa on muitakin etuja kerrostaloon nähden kuin puutarhan ruoputtaminen.
Meillä naapuri ihmetteli liikaa mun muutamia istutuksia, joten lopetin istuttelun. Piruako mä kukkia kasvattelen, kun selkeesti teen senöväärin. Ei ole mun juttu.
kynttilöitä virittelen kyllä talvella, kun fiilis iskee.
sama naapuri nykyään sitten ihmettelee, että miksi on piha, jos en ole pihaihminen. Unohtaen kyttikseltään, että mies ja lapset viihtyvät paljonkin omalla pihalla. Vaikkei tietty talvella sais paljon olla, kun nurmikko menee pilalle. Vittu, sitten menee. Joko sitten ostetaan uus jos on ikävä tai nautitaan vähän rähjäisemmästä < ja vain heidän ilokseen.
oikeesti mä muutin tähän kämppään pohjaratkaisun takia, oma piha on mulle se ja
sama.
Mutta ei kukkia tarvi olla. Ikivihreät esim. männyt ym on ihan kívoja myös.